Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
FoO zei:
Koopjes van de voorbije weken:

- Heretic 2 (big box) => 11 incl
- Soldier of Fortune 1 (big box) => 9 euro
- Wolfenstein 3D (atari jaguar) => 10 euro
- Alone in the Dark 2 (big box) => 1,25 euro
- D!Match for Doom & Doom2 (big box) => 1,25 euro
- Ishar 2 (big box) => 1,25 euro
- Commander Blood (big box) => 1,25 euro
- Shadeowlands (big box) => 1,25 euro
- Total Ruin level pack voor Doom/Doom2/heretic (cd-r) => 5 euro
- Splinter Cell Conviction CE met statue => 19 euro
- Fallout Brooddoos CE :D => 29 euro
- Mythos => 10 euro
- Red Faction Guerilla (big box de) => 5 euro
- X-Blades CE met statue => 20 euro

dat is het zo wat :)

waar heb je die brooddoos nog gevonden? ben daar echt al een tijd naar op zoek :(

s_kaiba

Legacy Member
Vandaag 2 toppers voor mijn ps1 collectie aangekomen:

- Rival Schools
- Mega Man 8

Me happy :)

Dennoman

Legacy Member
Rival Schools :love:

Zelf gevonden voor €12 in totaal via eBay. Geen manual, maar ne maat had al gezegd da hij daar geen waarde aan hechtte en hem ging doorsturen, free of charge :love:

Ingis

Legacy Member
al een oudere koop maar nu met review en fotos:
I make my own luck. « DIMIC
Lara_Croft_Snow_Day_-_Topview_back.jpg

KillingRaptor

Legacy Member
Ziet er goed uit! Ik dacht op het eerste zicht dat het Black Widow was, maar na de foto goed te bekijken kan het haar toch niet echt zijn. :p

Ingis

Legacy Member
seriously??! black widow? :p die ziet er toch compleet anders uit? zeker de comiquette ! :p

900911_press01-001.jpg

KillingRaptor

Legacy Member
Ja ik zag eerst de outfit, pas later op het gezicht gelet. :p
Toen zag ik dat het haar totaal niet was.

noobie

Legacy Member
Omfg die lara is nice ^^Ben ook een lara fan hehehe.
Maar die statue kost een bom geld ^^ 265 euro?

Ingis

Legacy Member
mja, het is dan ook een redelijk grote statue (+- 40cm hoog x 35cm x 30cm)
en vergeet niet, limited en beter afgewerkt dan de meeste :)
tja, de meeste van dit soort statues zijn nu eenmaal niet te vergelijken met (gewone) pvc-tjes of action figures :)

FoO

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
waar heb je die brooddoos nog gevonden? ben daar echt al een tijd naar op zoek :(

In de Saturn in Nurnberg :p. Bizar genoeg een van de weinige games die ik daar koop dat in het engels was :-)

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Rats, moest iemand die nog es vinden :D
Breng maar mee, ik betaal het wel ;)

s_kaiba

Legacy Member
Dennoman zei:
Rival Schools :love:

Zelf gevonden voor €12 in totaal via eBay. Geen manual, maar ne maat had al gezegd da hij daar geen waarde aan hechtte en hem ging doorsturen, free of charge :love:

Heb 10€ betaald voor beide games dus vind ik wel deftig.
En ze zijn in perfecte staat :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan