Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Private Joker

Legacy Member
Haha nice!
En Claudio VO was er nog sarcastisch over (niet?).

Mooi setje en deftige prijs gok ik :p

sike2

Legacy Member
Private Joker zei:
Haha nice!
En Claudio VO was er nog sarcastisch over (niet?).

Mooi setje en deftige prijs gok ik :p

denk het :p kreeg reactie op m'n kapaza ad van dezelfde dame en bij deze dan de foto's gevraagd :) kwas meteen verkocht :) 40€ heb ik gegeven :niceone:

ironhorn

Legacy Member
garageverkoop van vandaag:
- destruction derby
- final fantasy IX (plat)
- final fantasy origins
- lotr (dunno meer welke, gba)
allen volledig en 2e/stuk :)

ook nog een donkey kong figuurtje zien liggen voor 1 euro bij een onvriendelijke vrouw die er niets af wou doen (was ze vriendelijker, dan had ik het meegenomen) (n64 mario kart figuurtje, geen das of kart)

Exasephiroth

Legacy Member
Net een kleine aankoopfrenzy:

NES cleaning kit
Sticky stuff remover (volgens een ander fora de nr. 1 stickerverwijderaar)
Tales of Vesperia
Boxed SNES AV-cable

noobie

Legacy Member
Post es wa Big Boxes ffs ^^ :p

This arrived today !!! :o

GTA.JPG


GTA%20(back).JPG

Private Joker

Legacy Member
Hehe, heb gene pc hier dus da zou wa nutteloos zijn :)
Wel nog een paar tegen gekomen hier en daar. Misschien dat ik binnenkort nog eens naar die spullenhulp ga zien hier in Bxl.

mazonemayu

Legacy Member
juist nen dreamcast pal psov2 van ebay geplukt vr n paar eurotjes; heb alleen de handleiding ervan nodig, als iemand de rest wil....

noobie

Legacy Member
Private Joker zei:
Hehe, heb gene pc hier dus da zou wa nutteloos zijn :)
Wel nog een paar tegen gekomen hier en daar. Misschien dat ik binnenkort nog eens naar die spullenhulp ga zien hier in Bxl.

Ja doe es man :)
Vorige keer hebbek daar een goei koopke gedaan zene :)

noobie

Legacy Member
Spijtig genoeg nie van rommelmarkten of tweedehandssites of kringwinkels.Wil je echt nice/rare boxes^^komt allemaal overseas.In belgie : noppes,of je moet er een gek/collector als ik vinden ^^

hehe deze komt natuurlijk uit USA ^^Anyway...iemand toonde me die auction op ebay waarbij die vroeg of dit een rare box was^^Ik zei : nope,is common(lol)
Heb toen es ebay afgeschuimd en vond dus geenéén GTA in deze box.Dus kopen die handel :)
En idd. is very nice box-art.
Jouw box hebbek eigenlijk nog niet :) (denk ik toch)
Zin in trade???

k_vuurke

Legacy Member
Vandaag Mari Party 4 in MINT staat voor Gamecube aangekregen via veiling op ebay voor 2,51 euro :cool:

sluysen

Legacy Member
nop noobie, das nu eens een van de enige dat ik zeker zou weg doen :D die hoort in mijn gta reeks, lang niet compleet maar toch wel psx en ps2 en enkele op pc..

buzzywuzzy

Legacy Member
Exasephiroth zei:
Sticky Stuff remover = UK Goo Gone (naar verluidt... fingers crossed)
Toch niet te kwistig mee zijn. Via via lees je zo nu en dan eens iets over een game waarvan de artwork na verloop van tijd gaan verkleuren is door zulke middelen. Maar over het algemeen is het wel een goed middel. Maar het zijn en blijven toch chemicaliën...

Deel je persoonlijke ervaringen hier maar. ;)

Private Joker

Legacy Member
Een paar pareltjes, uncommons en commons:

American Baseball
Desert Strike
Ms Pacman
Sonic Spinball
The Ottifants (niet de classic)
ZooL
Rainbow Islands
Dragon The Bruce Lee story
Super Off Road
Predator 2
Micro Machines
Wimbledon
&
Pro Action Replay

Alles CIB en in near mint tot mint staat :applause:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan