Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JimmyPatterson

Legacy Member
Mark Ecko: Gettin Up Limited edition
Circus Maximus

Beide op Xbox en voor €11 in de Gamemania. Brengt het totaal nu op 100:)
Normaal 102 maar 2 games zijn blijkbaar verloren geraakt bij de Post. Gelukkig bij een webshop en krijg ik een refund:p

junglist_clint

Legacy Member
even offtopic. Ben je in gamemania in hasselt of houthalen geweest? Stonden daar die kleine bordjes van 25jaar mario nog? Met de jaartallen op. Ga morgen nog maar eens een poging wagen :D

JimmyPatterson

Legacy Member
junglist_clint zei:
even offtopic. Ben je in gamemania in hasselt of houthalen geweest? Stonden daar die kleine bordjes van 25jaar mario nog? Met de jaartallen op. Ga morgen nog maar eens een poging wagen :D

Het was in Antwerpen vandaag:p
Maar in Hasselt ben ik ook geweest vandaag en daar stonden ze toch niet meer (althans niet op de toonbank, misschien ergens achteraan ofzo).

Pyrox

Legacy Member
JimmyPatterson zei:
Mark Ecko: Gettin Up Limited edition
Circus Maximus

Beide op Xbox en voor €11 in de Gamemania. Brengt het totaal nu op 100:)
Normaal 102 maar 2 games zijn blijkbaar verloren geraakt bij de Post. Gelukkig bij een webshop en krijg ik een refund:p


en was er nog iets te zien in antwerpen?( xbox-wise dan)

JimmyPatterson

Legacy Member
Pyrox zei:
en was er nog iets te zien in antwerpen?( xbox-wise dan)


Vrij veel Xbox games moet ik zeggen (voor een Gamemania). Prijzen tussen de €1.98 en €7.98. Maar kijk zelf eens zou ik zeggen:
XBOX en dan bij stores gewoon de gamemania van je keuze selecteren.

Bamboebahr

Legacy Member
ironhorn zei:
garageverkoop hier int dorp:
breath of fire III - 3 euro (psx)

awesome game ^^
heb ik ooit ook nog gehad en dommekloot dat ik ben,heb ik die verkocht :doh:
same met grandia 1 & 2, nooit zoveel spijt van gehad :p

KillingRaptor

Legacy Member
Deze twee gevonden in de Kringloopwinkel vannamiddag voor €5/stuk. Me happy again. ^^

aypmph.jpg

KillingRaptor

Legacy Member
De discs zelf hebben wat krasjes, maar die kan je gelukkig laten kuisen. ^^
Gewoon nog eens zo'n bon afprinten en naar een andere Game Mania gaan, deze namiddag namelijk al Sonic Gems Collections (PS2) en Rayman (PS1) laten kuisen. Had nooit gedacht dat ze Rayman nog goed gingen krijgen maar er is echt niets meer van krassen op te merken.

Nuja, voor hetzelfde geld werken ze nog perfect. We'll see when I play them.

Ringo

Legacy Member
Tekken 3 Platinum aan 2 Euro in de Kringloopwinkel...vreemd als je bedenkt dat ze de NES-cartridges aan 4 Euro verkopen.

Exasephiroth

Legacy Member
Eindelijk eens SNES & NES box-protectors besteld. 't is prijzig maar wel noodzakelijk als ik alles ooit eens degelijk wil uitstallen.

Exasephiroth

Legacy Member
Net terug van de rommelmarkt van Gistel. Dit heb ik gekocht:

PSX + 1 controller + G-con

Gex 3D
Gex: deep cover gecko
Air race
Red alert 3
Soul Reaver
Dino crisis 2
Breath of fire 3 (natuurlijk net bij deze geen manual)

(die mevrouw had ook MGS & Time crisis project titan; maar er bleek geen spel in te zitten o.0)

€20

FFX-2
€4

Bamboebahr

Legacy Member
hehe,ben ook naar die rommelmarkt geweest, wel niet zoveel intressante dingen :x
Had gehoopt op een PSOne of een PS2 slim, maar die ene PS2 slim verkocht ie voor 100€ O_o

Wat ik wel meeheb (aan 3€/stuk):

Devil May Cry 2
Castlevania
Zone of the Enders
Shadow of Memories

allemaal voor PS2 en in zeer goeie staat :)

sluysen

Legacy Member
Ik was nog aan het twijfelen om te gaan maar kzag het ni zitten om weer zover te fietsen :D

niets gemist blijkbaar :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan