Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Den_Hidde

Legacy Member
Feit ! heeft veel 20 frank stuksken geslikt van mij :)
Diene truckstage was wel extreem hard ze :)

ironhorn

Legacy Member
vandaag 2 rommelmarkten gedaan, maar maar op 1 stand iets gekocht:
psx:
- soulblade
- tunguska
- parasite eve (ntsc)
ps2:
- shadow of memories

rolforf

Legacy Member
net terug van de garageverkoop in Keerbergen (had een tip gekregen van een vriend die daar woont):

NES met Super Mario 3, Turtles, Mission Impossible, Darkwing Duck, Conan en een Gamekey alles boxed en compleet (op het piepschuim van de NES doos na) voor 15€!

Wandering

Legacy Member
ironhorn zei:
vandaag 2 rommelmarkten gedaan, maar maar op 1 stand iets gekocht:
psx:
- soulblade
- tunguska
- parasite eve (ntsc)
ps2:
- shadow of memories

Waar ben je geweest?

KillingRaptor

Legacy Member
Sonic Gems Collection gekocht op de rommelmarkt hier in Izegem. Bespaart me de aankoop van de CD add-on van de Mega Drive, aangezien Sonic CD op deze staat en één van de twee games is die me interessant leken van de Sega CD (Snatcher is de andere, ik hoop dat Konami deze ooit op XBLA ofzo brengt). Ben ook wel benieuwd naar die Sonic Fighters.

ivalbq.jpg

Den_Hidde

Legacy Member
In St Gillis bij Dendermonde een gratis Nes'ken gescoord, het wijveke wist niet of hem werkte ... wel hij werkt :D... Score !

Den_Hidde

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Sonic Gems Collection gekocht op de rommelmarkt hier in Izegem. Bespaart me de aankoop van de CD add-on van de Mega Drive, aangezien Sonic CD op deze staat en één van de twee games is die me interessant leken van de Sega CD (Snatcher is de andere, ik hoop dat Konami deze ooit op XBLA ofzo brengt). Ben ook wel benieuwd naar die Sonic Fighters.

Hej die Sonic CD vind ik persoonlijk de beste sonic game, hopelijk heb je er veel plezier aan
Denk dat die nie zo populair was omdat niet veel mensen destijds die sega cd hebben gekocht, maar ik vind hem wel de max :)

KillingRaptor

Legacy Member
Welja, ik hoor er ook alleen maar goeie dingen over eigenlijk. Dus het was of de Sega CD zien te vinden maar dat ding is me al te groot om te beginnen en voor die twee games ga ik er geen geld aan hangen, tweede optie was dus de Sonic Gems Collection vinden. :)

Edit:
En hij start wel niet op ook zeker, er zat één krasje op en ik durf erom te wedden dat het aan die zal liggen ook. Ga volgend weekend ofzo maar keer naar de Game Mania gaan om hem te laten kuisen en hopen dat het opgelost raakt.

Den_Hidde

Legacy Member
AAARGH ! da is niet cool, dat die nie opstart :s hopelijk kunt ge het fiksen bij de gamemania zou wel spijtig zijn.

Wat is de andere game die je wou op sega cd ?
Het terminator spel is zeer goed daarop (denk het enige goei terminator spel :) )

KillingRaptor

Legacy Member
Die andere is Snatcher, in Europa enkel verschenen op Sega CD.

Overigens heb ik wel al vaker gelezen dat je met tandpasta je CD's zou kunnen herstellen. Iemand hier die daar bevestiging kan over geven ofzo? Geen zin om het helemaal naar de vaantjes te helpen. :p

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Den_Hidde zei:
AAARGH ! da is niet cool, dat die nie opstart :s hopelijk kunt ge het fiksen bij de gamemania zou wel spijtig zijn.

Wat is de andere game die je wou op sega cd ?
Het terminator spel is zeer goed daarop (denk het enige goei terminator spel :) )

Redemption op Xbox en PS2 was ook wel goed :)

Den_Hidde

Legacy Member
Ah, da kan ik niet bevestigen... mijn laatste console is de N64 :D en de playstation one

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Amai :p Zou mijn consoles na de PS1 toch niet kunnen missen :love:

Den_Hidde

Legacy Member
Haha, ja als ik nu de games zie, das wel indrukwekkend :) wie weet komt er wel is ne playstation 34 in huis of zoiet :D

Wandering

Legacy Member
ironhorn zei:
eerst in alken, dan in hoeselt

er was er ook nog eentje in bilzen normaal gezien


Had er nog aan gedacht om naar Alken te gaan, maar is echt ver van hieruit.
Niet al teveel gemist dus :).

sluysen

Legacy Member
@ ironhorn, nice one :thumbs:
geldig in alle GM's veronderstel ik? wordt dat trouwens onmiddellijk gedaan die cd fix?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan