Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kristofb

Legacy Member
2 PS2 games gekocht: Shadow Hearts Covenant en Test Drive Unlimited.
Was weer even geleden dat ik nog iets (semi / semi / semi-)retro gekocht had :)

Private Joker

Legacy Member
SMS II boxed met Sonic ingebouwd.

Gekocht op Leboncoin.fr en volgens de verkoopster compleet in de doos en werkend.
Resultaat: Alex kidd console, geen manuals, geen complete kartonnen binnenkant en het beeld valt vaak weg door slechte scart-aansluiting. Doos beschadigd tijdens verzending want na mijn vraag om het stevig te verpakken enkel bruin papier rond de doos gedaan en de doos opgevuld met overschot bruin papier. (het kon slechter)

Aan de andere kant is het wel een originele scart-kabel van Sega...

kristofb

Legacy Member
cart aansluiting en kabel? Bedoel je Scart misschien? Anders moet je toch eens even uitleggen wat je bedoelt, want dan ken ik het niet? :)

Private Joker

Legacy Member
Ik kijk er vaak op, maar het is de eerste keer dat ik er iets kocht. Meestal krijg ik geen reactie en als er dan al een bericht na één week komt is het: Désolé, déjà vendu. of Pas d'envoi en Belgique.

Precies helemaal anders dan Marktplaats.nl. Daar zijn ze happiger om naar België te verzenden...
Dus inderdaad, geen goede bron voor mij ;)

Claudio VO

Legacy Member
kristofb zei:
2 PS2 games gekocht: Shadow Hearts Covenant en Test Drive Unlimited.
Was weer even geleden dat ik nog iets (semi / semi / semi-)retro gekocht had :)

heb hier ook enkele van die semi-retro games gekocht :

Star Wars Rogue Squadron III Rebel Strike ( GC ) van onze alomgeprezen Pinky :D

Star wars The clone wars lightsaber duels ( Wii ) van onze ex-mod Jayvie :)

FEAR 2 Project origin ( PS3 )
Heavy rain ( PS3 )
krijg ik ook nog binnen door een ruilke ( GB pakketje ) met onze student Gynaecoloog Sheldon Cooper. :p

en
Shadow of memories op de PS2 ( rommelmarktje ) > strange game :oink:


disclaimer :
sommige info is niet relevant , en moet met een korreltje zout worden genomen.

kristofb

Legacy Member
Daarnet nog enkele dingen:

Xbox: Evil Dead: Regenerations
Gamecube: Final Fantasy: Crystal Chronicles
PS2: Justice League Heroes

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Claudio VO zei:
met onze student Gynaecoloog Sheldon Cooper :p

reet-wtf-cat.jpg

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
wel ironisch infeite :p
maar soit ik ben geen gynaecoloog iig :p

Den_Hidde

Legacy Member
n2Srm.jpg

Na vorige week dit spel op de gewone nintendo te hebben gekocht, nu de super nintendo versie gekocht << en die is nog véél erger als de nes versie :s damm die games zijn bad !

Den_Hidde

Legacy Member
Haha, grote Terminator fan ? << wat niet meer als terecht zou zijn(alé tot T2 natuurlijk de ander films suckte)

Den_Hidde

Legacy Member
hmmm, spijtig da mijn consoles nie in Heverlee staan :s anders konde ze is testen ;) + al een mini frustratie trauma oplopen :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan