Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Claudio VO

Legacy Member
ach ; worden die niet opgestuurd ofzo ?
( alvast geprint sie ) . bedankt Ironhorn ( rep. +1 )

ironhorn

Legacy Member
Wandering zei:
Had er nog aan gedacht om naar Alken te gaan, maar is echt ver van hieruit.
Niet al teveel gemist dus :).

In Alken heb ik 1 opkoper zien rondlopen en 1 opkoper die zelf stond. Van retro was er erg weinig (wat gameboy, 1 super gameboy, smb3 voor de nes, een paar psx-en en de gebruikelijke sport ps2 spellen)

wel nog een psx controller van rayman gezien

sluysen zei:
@ ironhorn, nice one :thumbs:
geldig in alle GM's veronderstel ik? wordt dat trouwens onmiddellijk gedaan die cd fix?

veronderstel dat het overal geldig is, dunno hoe lang het duurt

HARLEY190

Legacy Member
3 rommelmarkten gedaan en maar een magere opbrengst

psx : de 6 spellen voor 13 euro
bloody roar 2
crash bandicoot 3 warped
command & conquer red alert
speed freaks
fighting force 2
ms pac man maze madness

s_kaiba

Legacy Member
Vandaag nog eens wat retro stuff gekocht.

Saturn

Shinobi X (zonder handleding)

GBC

Zelda Oracle Of Seasons

SMS

Cyber Shinobi (zonder handleidng)
Shinobi
Arial Assault (zonder handleiding)
Moonwalker
Global Defense (zonder handleiding)

SMD

Worldcup USA 94

zelda rulezz

Legacy Member
deze games zouden deze week in mijn collectie moeten belanden:

-biometal
-mario is missing
-super pang
-ren and stimpy time warp
-super bomberman
-sparkster
-wario woods

ben vooral content voor die bomberman en sparkster, dat waren echt leuke games!

zelda rulezz

Legacy Member
Ik hoop precies een beetje het mortal kombat theme song in elk liedje :p
Of heb ik teveel mortal kombat ligge spelen de laatste dagen :)

Nu dak beter luister hoor ik da 1 lieke van space jam erin :) hoe noemt da nu wer?

Ringo

Legacy Member
Zou best wel eens kunnen! In de NBA werd hun muziek vaak gebruikt, nu gebruikt men eerder de Black Eyed Peas (Let's get retarded maar dan gekuist als let's get it started).

Thorstein

Legacy Member
Xbox: Jade empire (compleet) 5€

Commodore 64: met handleiding :
-floppy drive 1541 II met handleiding
-datassete
-2 diskette archief bakken met (+-) 150 diskettes met games op.
-power cartrige
-1 muis en 2 joysticks
-dust covers voor computer/ floppy drive/ printer
-8 games op cassete
-2 leer boeken
-dot matrix printer met papier/ sticker papier. 40€

KillingRaptor

Legacy Member
Toegekomen met de post vandaag. Deze versie van de game is dan misschien wel niet retro, maar het origineel wel (remake van Dragon Quest IV is dit dus). :p

23uacs8.jpg

zelda rulezz

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Toegekomen met de post vandaag. Deze versie van de game is dan misschien wel niet retro, maar het origineel wel (remake van Dragon Quest IV is dit dus). :p

23uacs8.jpg

is echt een leuk spel, die hebbe ze een tijd geleden met nog een Dragon quest en nog andere pareltjes voor 5€ stuk in de fnac aant verkopen geweest

fcourse heb ik ze allemaal meegenomen (elk verschillend spel 1 keer wel te verstaan :p)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan