Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sainsaw

Legacy Member
Mijn megadrive van onder het stof gehaald en vandaag wa games voor gaan halen.

Zool
Road Rash 2
James Pond 2
Wonder boy in monster world
Pugsy
Toy Story
Lemmings tribes 2
Micro machines 2
After burner 2
World of Illusion

Buiten Road Rash 2 allemaal in goede staat en allemaal speelbaar :D

FoO

Legacy Member
Koopjes van de voorbije weken:

- Heretic 2 (big box) => 11 incl
- Soldier of Fortune 1 (big box) => 9 euro
- Wolfenstein 3D (atari jaguar) => 10 euro
- Alone in the Dark 2 (big box) => 1,25 euro
- D!Match for Doom & Doom2 (big box) => 1,25 euro
- Ishar 2 (big box) => 1,25 euro
- Commander Blood (big box) => 1,25 euro
- Shadeowlands (big box) => 1,25 euro
- Total Ruin level pack voor Doom/Doom2/heretic (cd-r) => 5 euro
- Splinter Cell Conviction CE met statue => 19 euro
- Fallout Brooddoos CE :D => 29 euro
- Mythos => 10 euro
- Red Faction Guerilla (big box de) => 5 euro
- X-Blades CE met statue => 20 euro

dat is het zo wat :)

Bamboebahr

Legacy Member
Heretic 2 is zo'n awesome underrated game ^^
en die brooddoos heb ik ook, als fallout fan meteen gekocht ^^

FoO

Legacy Member
Bamboebahr zei:
Heretic 2 is zo'n awesome underrated game ^^
en die brooddoos heb ik ook, als fallout fan meteen gekocht ^^

True, ik haddet al e paar keer gespeeld, en ik moest gewoon de oldschool versie ebben :D

noobie

Legacy Member
New(old)Stuff ^^

Duke%20Replay,Blood%20II.JPG

Private Joker

Legacy Member
Zijn zo'n versies gewild in de bigbox community?
Als verzamelaars van console games gaan de meesten de player's choice, platinum en andere "best of" releases uit hun collectie houden...

KillingRaptor

Legacy Member
Ik heb eigenlijk geen problemen met Platinum enzo, het gaat toch nog steeds om de games en niet om de verpakkingen? Bij mij toch. :p

noobie

Legacy Member
Private Joker zei:
Zijn zo'n versies gewild in de bigbox community?
Als verzamelaars van console games gaan de meesten de player's choice, platinum en andere "best of" releases uit hun collectie houden...

Sommigen willen het,anderen dan weer niet.Echte die hards van een bepaald genre of bepaalde game verzamelen alles erover.

noobie

Legacy Member
Net gevonden en gekocht op ebay ^^

Belangrijk is dat deze versie met een muismat komt !!

duke%20with%20mousepad.jpg

Private Joker

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Ik heb eigenlijk geen problemen met Platinum enzo, het gaat toch nog steeds om de games en niet om de verpakkingen? Bij mij toch. :p

"de meesten" hé ;)

Voor mij zijn er twee redenen om die niet in huis te nemen.
1. Fetish over alles wat netjes/georganiseerd/... er uit ziet. Voor mij moet alles eruit zien als een soort van geheel. Thank god dat SMS daar toch voor 90% een rechte lijn in heeft getrokken.
2. De waarde van die games gaat minder snel zakken of is in het algemeen ook hoger. Bekijk het als een soort van investering of langdurige bewaring van m'n centen :p

noobie zei:
Sommigen willen het,anderen dan weer niet.Echte die hards van een bepaald genre of bepaalde game verzamelen alles erover.

I see, dat zal dan ook meestal de reden zijn bij console verzamelaars denk ik.

Pyrox

Legacy Member
schoon verjaardagscadeau aan jezelf, die gun.smoke wil ik wel eens komen kassen ;)

Pyrox

Legacy Member
heb overlaatst de arcade versie nog mogen spelen, kon er toen niet genoeg van krijgen.

ironhorn

Legacy Member
vandaag gaan ophalen, via het forum:
zelda - a link to the past (snes, cart only) 10e
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan