Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.


Nosfer@tom zei:Komt die neo geo pocket dan uit Geraardsbergen... ?
Heb er deze morgen ook één gekocht en die kerel had er nog één bij...
rembo1 zei:heb een rommelmarkt gedaan en heb wat retro opgepikt :
striker pro (cd-i)
tennis (cdi)
golf ( cdi )
america ( cdi)
honkbal (cdi )
alle cd-i games 0.5 euro
sega:
alex kidd ( 1 euro )
super gp monaco (0.50 euro )
ps2 :
gta 3
devil may cry ( 1 en 3 )
king of the fighters
alle ps2 2euro
dan heb ik nog een sega game gear gekocht voor 20 euro.
met 4 spellen en adapter en extra adapter (boxed ) voor in de auto op te laden.
is dit een goede koop of overpriced
( het geluid werkt niet meer ps: is dit te verhelpen
Shinro zei:ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
Alles samen voor 2 euro ^^
Buiten de Atari games hebk alles wel al..


Shinro zei:Goh, je moet het niet geloven natuurlijk, maar zo'n deals vind ik toch vrij normaal als je ergens vroeg bijbent.
Deze 2 deals komen van 2 mensen die totaal niks van waarde kennen en het als rommel bezien, en ze vroegen een euro voor er vanaf te zijn.
Ikzelf heb deze 2 deals niet gekocht, iemand heeft ze meegebracht voor mij, en ik moest maar 2 euro terug betalen.
?Shinro zei:Ikzelf heb deze 2 deals niet gekocht, iemand heeft ze meegebracht voor mij, en ik moest maar 2 euro terug betalen.