Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dennoman

Legacy Member
Efkes een filmpje over de CD-i die ik dankzij 't forum hier heb gescoord :)

[youtube]DXQwd1pyOLQ[/youtube]

Claudio VO

Legacy Member
Cd-i
om de één of andere reden vindt ik dat toch een redelijk cult toestel .

denno ;
af en toe zie ik toch een glimp van Jim Carrey in je mimiek :)


on topic :
er staat hier zowaar een NEO GEO pocket color compleet in z'n doosje met 2 games erbij.
best wel tof dingske.

heeft er iemand soms nog wat games dat hem wil ruilen voor deze pocket guy ;)

Nosfer@tom

Legacy Member
Komt die neo geo pocket dan uit Geraardsbergen... ?

Heb er deze morgen ook één gekocht en die kerel had er nog één bij...

rembo1

Legacy Member
heb een rommelmarkt gedaan en heb wat retro opgepikt :
striker pro (cd-i)
tennis (cdi)
golf ( cdi )
america ( cdi)
honkbal (cdi )
alle cd-i games 0.5 euro
sega:
alex kidd ( 1 euro )
super gp monaco (0.50 euro )
ps2 :
gta 3
devil may cry ( 1 en 3 )
king of the fighters
alle ps2 2euro
dan heb ik nog een sega game gear gekocht voor 20 euro.
met 4 spellen en adapter en extra adapter (boxed ) voor in de auto op te laden.
is dit een goede koop of overpriced
( het geluid werkt niet meer ps: is dit te verhelpen

sluysen

Legacy Member
geluid is te fixen, staan filmpjes op youtube, maar dr zitten hier betere experts op dat vlak dan ik (claudio bv dacht ik)

allesinds wel goeie koop voor 20€ denk ik..

Claudio VO

Legacy Member
Nosfer@tom zei:
Komt die neo geo pocket dan uit Geraardsbergen... ?

Heb er deze morgen ook één gekocht en die kerel had er nog één bij...

nee , die kwam hier uit m'n eigen stad ( via kapaza )

rembo1 zei:
heb een rommelmarkt gedaan en heb wat retro opgepikt :
striker pro (cd-i)
tennis (cdi)
golf ( cdi )
america ( cdi)
honkbal (cdi )
alle cd-i games 0.5 euro
sega:
alex kidd ( 1 euro )
super gp monaco (0.50 euro )
ps2 :
gta 3
devil may cry ( 1 en 3 )
king of the fighters
alle ps2 2euro
dan heb ik nog een sega game gear gekocht voor 20 euro.
met 4 spellen en adapter en extra adapter (boxed ) voor in de auto op te laden.
is dit een goede koop of overpriced
( het geluid werkt niet meer ps: is dit te verhelpen

20 euro is niet zo mis eigenlijk .
het geluid is voor 90% van die GG 's een probleem.

hier kan ik je een beetje mee helpen : ( zie topic ).

https://www.beyondgaming.be/archive/games-general.91/sega-game-gear-sound-screen-fix-mod.742198

JimmyPatterson

Legacy Member
€2 lijkt me wel een beetje straf... Welke logica zou daar dan achter zitten? En €2 is dan nog zo'n volledig random bedrag. €5/€10 zou geloofwaardiger zijn maar bon; ik frons hier vaak de wenkbrauwen als ik zie welke 'deals' sommigen hier wel niet doen:)

Shinro

Legacy Member
Goh, je moet het niet geloven natuurlijk, maar zo'n deals vind ik toch vrij normaal als je ergens vroeg bijbent.

Deze 2 deals komen van 2 mensen die totaal niks van waarde kennen en het als rommel bezien, en ze vroegen een euro voor er vanaf te zijn.

Ikzelf heb deze 2 deals niet gekocht, iemand heeft ze meegebracht voor mij, en ik moest maar 2 euro terug betalen.

JimmyPatterson

Legacy Member
Shinro zei:
Goh, je moet het niet geloven natuurlijk, maar zo'n deals vind ik toch vrij normaal als je ergens vroeg bijbent.

Deze 2 deals komen van 2 mensen die totaal niks van waarde kennen en het als rommel bezien, en ze vroegen een euro voor er vanaf te zijn.

Ikzelf heb deze 2 deals niet gekocht, iemand heeft ze meegebracht voor mij, en ik moest maar 2 euro terug betalen.


Daar zeg je het. Ik ben hier zo goed als altijd één van de eersten op de rommelmarkten en ik ben in de drie jaar nog nooit zoiets tegengekomen. En zelf al ken je er helemaal niets van ga je toch nog altijd meer vragen dan €1... Of is dat gewoon de mentaliteit hier in Limburg :unsure:?

Ringo

Legacy Member
Shinro zei:
Ikzelf heb deze 2 deals niet gekocht, iemand heeft ze meegebracht voor mij, en ik moest maar 2 euro terug betalen.

Het kan natuurlijk ook dat die persoon indruk wou maken op je. 2 Euro lijkt me echt onrealistisch. Was het 1 item geweest tot daar aan toe...Een FFVII of iets dergelijks voor 2 euro bvb. is voor mij dan veel realistischer.

Jayvie

Legacy Member
Lol, er zijn er hier precies wel wat jaloerse mensen bij he.

Uiteindelijk heeft Shinro 2 euro betaald voor alles, maakt niet uit of diegene die het heeft meegebracht heeft er zelf 2 euro voor betaald heeft, of 100 euro. Shinro betaalde 2 euro.

En er zijn inderdaad soms wel lachwekkend goede koopjes te doen. Ik heb het indertijd zelf meermaals meegemaakt...

KillingRaptor

Legacy Member
Vroeger heb ik het ook vaak meegemaakt, de laatste tijd niet echt meer eigenlijk. Ooit eens een boxed Master System gekocht, alles compleet inclusief handleidingen en dan nog eens 2 complete games erbij ook. Had in totaal ook maar €8 betaald. Maar sinds een jaar ofzo zie ik sowieso veel minder retro op rommelmarkten.

Shinro

Legacy Member
Ik vind het zeer spijtig dat sommige mensen hier reageren alsof ik een leugenaar ben, en die persoon die het heeft meegebracht was mijn vader, dus ik denk niet dat die "indruk" wou maken.

Nuja, dit is ook wel voor mij een zeldzaam geval, maar het kan iedereen wel voorkomen en ik hoop dat het bij meerdere mensen ook nog voorkomt natuurlijk.

Claudio VO

Legacy Member
mooie koop Shinro ! indd. een zeldzaamheid voor maar 2 euro te hebben betaald :)

je moet geluk hebben hé.

doe zo verder !

Ringo

Legacy Member
Ik ben alvast niet jaloers, maar het blijft een extreme deal...nu ja, we hebben die discussie in het verleden al eens gevoerd over mensen die zo'n loten verkopen aan een symbolische Euro. Chapeau voor Shinro's pa!

Mijn aankopen dit weekend:

Zelda: Ocarina of Time cart only voor N64 : 3 Euro

Lotje van cart only GB voor 5 Euro:
Fifa 96, George Foreman Real Boxing, Asterix & Obelix, Stargate, Bionic Commando, Battletoads & Double Dragon
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan