Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JimmyPatterson

Legacy Member
Jurassic Park (SNES)

Voor Sheldon Cooper in de hoop dat het geen Franse versie is :p

Nirron

Legacy Member
Sim City
Lemmings
Super Mario All*stars
Street Fighter 2
D-Force
Last Action Hero
Home Alone 2
Jurassic Park

Allemaal voor de SNES. Paar minder goede games tussen, maar had ze nog niet.

Ik zoek echt Super Metroid :(

Edit: Online makkelijk, maar meestal te duur en zou het graag op een rommelmarkt vinden ^^'

Nirron

Legacy Member
Yep eerst werkte het niet, maar na een poetsbeurt werkt het.
Werd ik begroet door een "Welcome to Jurassic Park" en nu krijg ik Engelstalige Mr DNA's Dino Trivia op mijn pauze scherm :P

Nirron

Legacy Member
Was eigenlijk al de 3de keer dat ik hetzelfde spel zag liggen bij dezelfde verkoper waar ik ook mijn Starwing Competition cartridge had gekocht voor 5euro ^^'

Bamboebahr

Legacy Member
Claudio VO zei:
PS2 games gaan géén geld eigenlijk .

deze : PS2 Steel Dragon Ex YouTube - ‪Steel Dragon EX (PS2)‬‏

gewonnen op Ebay.

toch een leuke Shmup ? voor 3,39€ incl. ( vanuit de UK ) !
alléz joeng !

komt wss omdat de PS2 nog ZO retro niet is :p
zelfde met de gamecube, en dat wordt dan voor lage prijzen weggedaan... waarom denk je dat ik nu opeens beslis om mij daar op te focusen, binnen 5 jaar moet ik het niet meer doen ;)

DogFacedGod

Legacy Member
Jak 3 en Ratchet & Clank 2 voor PS2 in heel goede staat en non-platinum op rommelmarkt in Leisele.

Voor de rest, veel te veel dingen in het Frans in Leisele.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Ben net zoals Bamboebahr alle GC-toppertjes aan het kopen nu ze nog niet voor belachelijke prijzen gaan :)

Nirron

Legacy Member
5911112294.jpg


Dit lot vandaag gekocht.

ActRaiser
Les Schtroumpfs
Paperboy 2
Super Mario Kart
Theme Park

Prijs viel mee niet echt een koopje maar ook niet over de prijs.
Paperboy 2 had ik al als NTCS dus de PAL doe ik misschien terug weg.

bloodybjorn

Legacy Member
Kryptex zei:
:bow: Zo doen we dat. Zal later nog wat meer fotos posten.

heeft da gekocht voor 105 euro en is da hier nu aant verkopen en vraagt hier soms 85 euro voor 1 spelleken komaan man ik weet echt ni da jij soms de waarheid spreekt?

Nirron

Legacy Member
Ach hij doet maar. Jammer dat hij niet beseft dat zo'n praktijken niet horen op een forum zoals dit.

Als je puur winst wilt maken zet het dan gewoon op andere sites verkoop sites.
Als je wilt bijdragen aan de verzamel community dan plaats je dit gewoon hier voor een eerlijke prijs. Dat vind ik toch persoonlijk
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan