Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Nirron

Legacy Member
Playstation

- Tekken 3 (zo goed als nieuw)
- Mr Driller (zo goed als nieuw)

Zag het voor een prijsje dus moest het kopen :) (2,5 euro/stuk)

Kryptex

Legacy Member
Is een sega master met originele koffer en paar originele spellen erbij iets waard?
Kon het niet laten staan op marktplaats voor een tientje ofzo, eigenlijk nog nooit een sega gehad :lol:

Edit: Ik zal pics nemen wanneer ik hem heb.

Private Joker

Legacy Member
Zwarte koffer met SEGA logo erop in het blauw op witte achtergrond?

Foto's zijn handig en indien het die koffer is met alles erop en eraan in goede staat, dan is die op zich een 40-50 Euro waard. Op eBay haal je er waarschijnlijk meer uit als je internationaal wil verzenden.

Ringo

Legacy Member
evo alexan zei:
yup da was in de Ezelstraat ! Arcade Krush da ken ik niet voor mijn tijd zekers :D

Dat was ongeveer dezelfde periode dacht ik zo..maar die lag ergens voorbij de Burg (unsure), ik meen me vaag ook nog een winkel Games Bond te herinneren maar zou kunnen dat die in Gent was.

Ben je ooit in de mini-arcade geweest rechtover de Republiek/Cactuscafé?

Dennoman

Legacy Member
Da's alleszins niet de Sheldon, mss verkoopt de seller die gewoon in zulke pakketten?

evo alexan

Legacy Member
Ringo zei:
Dat was ongeveer dezelfde periode dacht ik zo..maar die lag ergens voorbij de Burg (unsure), ik meen me vaag ook nog een winkel Games Bond te herinneren maar zou kunnen dat die in Gent was.

Ben je ooit in de mini-arcade geweest rechtover de Republiek/Cactuscafé?

Games Bond ken ik al helemaal niet, kan zijn dat die in Gent was. En in de mini-arcade mocht ik niet naar toe van me mama :D Was dat ook niet om te gokken ?

Nirron

Legacy Member
scan0004ct.jpg


^^' hangt nog op de doos en ja die value pack is 100% compleet.

Ringo

Legacy Member
@sheldon: Het vel van de beer niet verkopen vooraleer die geschoten is ;)

evo alexan zei:
Games Bond ken ik al helemaal niet, kan zijn dat die in Gent was. En in de mini-arcade mocht ik niet naar toe van me mama :D Was dat ook niet om te gokken ?


Was geen goktent...maar ouders kennende :D
Net even gecheckt en ik ben blijkbaar 10 jaar ouder dan je...damn tijd vliegt als je er niet op let!

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Als iemand tegen mij zegt verkocht, 15 euro is goed. Dan denk ik toch dat het voor mij is. Nuja, zal wel iemand van hier zijn zeker? :p

Kryptex

Legacy Member
2e conker's bad fur day binnen, 3e onderweg samen met een hoop super mario rpg's, chrono trigger en super metroid :lol:

Private Joker

Legacy Member
@ Kryptex, hoe kom jij eigenlijk hier op het forum terecht en heb je geen equivalent in Nederland?
Ik ben niet jaloers op je aankopen hoor, maar als je hier louter komt om ons te vertellen wat je koopt, dan snap ik het nut niet echt van je hier te registreren.
Misschien toch eens overwegen om foto's van je collectie te posten als je enkel aast op herkenning en bevestiging?
:hug:

Kryptex

Legacy Member
Private Joker zei:
@ Kryptex, hoe kom jij eigenlijk hier op het forum terecht en heb je geen equivalent in Nederland?
Ik ben niet jaloers op je aankopen hoor, maar als je hier louter komt om ons te vertellen wat je koopt, dan snap ik het nut niet echt van je hier te registreren.
Misschien toch eens overwegen om foto's van je collectie te posten als je enkel aast op herkenning en bevestiging?
:hug:

Dat doe ik ook nog wel een keer, maar zoals ik al zei heb ik op het moment bijna niks uitgestald staan. Verder zijn er wel wat handelaren in Nederland hoor.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan