Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
evo alexan zei:yup da was in de Ezelstraat ! Arcade Krush da ken ik niet voor mijn tijd zekers![]()
Sheldon Cooper zei:15 eurokes![]()
Ringo zei:Dat was ongeveer dezelfde periode dacht ik zo..maar die lag ergens voorbij de Burg (unsure), ik meen me vaag ook nog een winkel Games Bond te herinneren maar zou kunnen dat die in Gent was.
Ben je ooit in de mini-arcade geweest rechtover de Republiek/Cactuscafé?
Was dat ook niet om te gokken ?Nirron zei:![]()
^^' hangt nog op de doos en ja die value pack is 100% compleet.
Ringo zei:


evo alexan zei:Games Bond ken ik al helemaal niet, kan zijn dat die in Gent was. En in de mini-arcade mocht ik niet naar toe van me mamaWas dat ook niet om te gokken ?

Pyrox zei:doe een winkel open?


Private Joker zei:@ Kryptex, hoe kom jij eigenlijk hier op het forum terecht en heb je geen equivalent in Nederland?
Ik ben niet jaloers op je aankopen hoor, maar als je hier louter komt om ons te vertellen wat je koopt, dan snap ik het nut niet echt van je hier te registreren.
Misschien toch eens overwegen om foto's van je collectie te posten als je enkel aast op herkenning en bevestiging?
![]()