Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sike2

Legacy Member
Dustar zei:
Voor de meesten hier wellicht dikke brol; maar voor 3 euro kon ik ze niet laten liggen :-) :

5931174169_30b5dbfff2.jpg


Uit een Kringloopwinkel.

the legend of kyrandia! :drool:

sike2

Legacy Member
Nirron zei:
DinoCity gekocht voor de SNES. Had ik vroeger als kind :) nostalgie..
Ik denk eigenlijk dat ik mijn eigen cartridge terug gekocht heb.. maar ben niet 100% zeker.

Man man zou ook graag m'n eigen games van vroeger terug tegenkomen :) had vroeger op al m'n snes games naamstickers hangen :crazy:
heb hier trouwens al veel games binnengekregen met de naam van de eerste eigenaar op :D soms zoek ik die mensen dan eens op via facebook :applause:

sike2

Legacy Member
Dustar zei:
heb 'm nog niet gespeeld, maar vroeger wel veel van gehoord. ben benieuwd :-)
Nu nog de volgende delen ergens zien te vinden.

Is een van de beste adventures die ik vroeger speelde op amiga :)

Kryptex

Legacy Member
Private joker, hier een paar foto's voor je van de sega.
Heb er verder niet veel verstand van maar lijkt op een originele sega koffer alleen is ie rood ipv zwart dat je dacht. Zitten ook nog 2 controllers en kabels bij maar niet op foto.

vmzl3r.jpg


23j09yu.jpg


10rlan4.jpg

sike2

Legacy Member
Kryptex zei:
Private joker, hier een paar foto's voor je van de sega.
Heb er verder niet veel verstand van maar lijkt op een originele sega koffer alleen is ie rood ipv zwart dat je dacht. Zitten ook nog 2 controllers en kabels bij maar niet op foto.

koffer is in nette staat :niceone:
die altered beast cover heb ik nog niet :bow:

JimmyPatterson

Legacy Member
Very nice Sike2!

Hoeveel heb je voor die Xbox games betaald? Project Zero is toch wel vrij rare.
En Marvel nemesis is gewoon een fantastisch spel :love:

Private Joker

Legacy Member
@sike2, zeer mooi! Ineens ook een ideale plaats nu om je recente aankopen te showen ;)

Kryptex zei:
Private joker, hier een paar foto's voor je van de sega.
Heb er verder niet veel verstand van maar lijkt op een originele sega koffer alleen is ie rood ipv zwart dat je dacht. Zitten ook nog 2 controllers en kabels bij maar niet op foto.

vmzl3r.jpg


23j09yu.jpg


10rlan4.jpg

Netjes, jammer dat hij niet compleet is, maar voor die prijs kan je niet sukkelen. Moest je die willen weg doen, stuur me maar een berichtje ;)

Ik heb over die koffer een blogje geschreven, net als over de andere gekende koffers.
Third time is a charm - Private Joker's Master System Collection

sike2

Legacy Member
Kryptex zei:
Nog steeds lol

Blijkbaar werkt het voor de anderen? misschien klik je de links in je quote van mij? :)

JimmyPatterson zei:
Very nice Sike2!

Hoeveel heb je voor die Xbox games betaald? Project Zero is toch wel vrij rare.
En Marvel nemesis is gewoon een fantastisch spel :love:

40€inc verzending zat ook nog een console bij en nog 10 andere games, maar die had ik reeds :( maar voor die prijs kan ik niet klagen he ;)

Private Joker zei:
@sike2, zeer mooi! Ineens ook een ideale plaats nu om je recente aankopen te showen ;)

Idd is beter dan op de keukentafel, salontafel, eetplaats,... :applause:

Kryptex

Legacy Member
@Private joker, wat is er niet compleet aan? Heb er verder geen verstand van dus..

@Sike klopt werkt nu wel. Die donkey kong 2 is dat een speciale doos ofzo? Want de mijne heeft rechtsboven niet dat 'for nintendo only' ding.

alcatrec

Legacy Member
sike2 zei:

Komen mega man anniversary collection en mega man x collection toevallig vanop ebay? :)

Kryptex zei:
@Private joker, wat is er niet compleet aan? Heb er verder geen verstand van dus..

Je kan toch zien dat er naast 2 controllers toch nog plaats is voor andere attributen?
Kijk eens op PJ zijn blog welke hij hierboven heeft gepost...

Private Joker

Legacy Member
Kryptex zei:
@Private joker, wat is er niet compleet aan? Heb er verder geen verstand van dus..

Handleidingen, moussen stukje om de console op z'n plaats te houden, Rapid Fire control, Joystick,...
Die van mij is ook nog niet compleet.

JimmyPatterson

Legacy Member
Welke waren die andere games Sike? Misschien kan ik ze wel van je overnemen:)

BiZi

Legacy Member
Veel te lang geleden dat ik nog eens retro related stuff heb gekocht! PJ heeft me net een lekker SMS pakketje laten bezorgen. Allemaal titels die ik nog niet had en zelfs wat manuals om de rest compleet te maken. Current SMS count = 232 different titels!

smspakketje.jpg


Niet game gerelateerd, maar wel retro gerelateerd :) Heb ik 2 vette LPs ingekaderd gekregen van een makker.

Eerste LP = 3 Steps Ahead - Drop It! (Hét oldskool HC, momenteel zeer zeldzaam... eentje in top staat kan toch tot 150€ gaan)

Tweede LP = Nalin & Kane (At The Villa) - Open Your Eyes! Beste retro/house track ever.

lps.jpg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan