Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

noobie

Legacy Member
red Bulleke zei:
Nice! 'k Had nooit gedacht dat jij thuis zou zijn in de house scene. 'k Heb nog menig avond At The Villa versleten :p

Nalin&Kane : Beachball !!!!!!!!!!!!!! much better ^^

Nirron

Legacy Member
m62power zei:
Dat zag ik in de advertentie ook al. :)

Ze vermelden dat er een kabeltje ontbrak en als je dan goed keek op de foto zag je achter de nes het (vermiste) kabeltje. :D

Had het eigenlijk ook eerst niet door. Die RF kabel is anders dan die van de NES en had die nog nooit eerder (denk ik) gezien.
Wel leuk een kabeltje toegevoegd aan de collectie..

De rest ga ik binnenkort wel terug wegdoen (liefst ruilen tegen games die ik nog niet heb zoals ik altijd probeer te doen.)

OG_Mike

Legacy Member
Men collectie nog een beetje aangevuld:

Sega Megadrive boxed:

SDC11176.jpg


SDC11177.jpg


Cadeau van de vriendin:

SDC11178.jpg


Enkele NES games:

SDC11182.jpg


Game Gear games:

SDC11186.jpg

Nirron

Legacy Member
Nice finds :) Heb enkel Kirby niet van de NES games en mijn Pirates is in het Frans..

KillingRaptor

Legacy Member
Bamboebahr zei:
kirby op nes is godlike :p
blijft de beste kirby game imo

Samen met Kirby's Dream Land 2 op Game Boy ook één van m'n favorieten uit de reeks ja.

kristofb

Legacy Member
Net een rommelmarktje in Turnhout gedaan. Geen zak te zien! Alleen de 3 dames die elke week staan met hun handeltje in overpriced common games.

Heb wel nog een PSP game gekocht; Guilty Gears Judgement; Nu nog wachten tot men PSP binnen komt, want er heb nog geen :p

OG_Mike

Legacy Member
kristofb zei:
Net een rommelmarktje in Turnhout gedaan. Geen zak te zien! Alleen de 3 dames die elke week staan met hun handeltje in overpriced common games.

Heb wel nog een PSP game gekocht; Guilty Gears Judgement; Nu nog wachten tot men PSP binnen komt, want er heb nog geen :p

Twas men eerste rommelmarkt waar ik iets retro heb gekocht, ik herinner mij nog da ik van één van die dames een NES heb gekocht, de charme van 'het vinden' is er daar wel wa af van die rommelmarkt in Turnhout, ma da vind ik van de meeste wekelijkse rommelmarkten.

Claudio VO

Legacy Member
kristofb zei:
Net een rommelmarktje in Turnhout gedaan. Geen zak te zien! Alleen de 3 dames die elke week staan met hun handeltje in overpriced common games.

Heb wel nog een PSP game gekocht; Guilty Gears Judgement; Nu nog wachten tot men PSP binnen komt, want er heb nog geen :p

zit ge in uw "pocket" periode mss. ? heeft madam den TV opgeeist ?? :p
of is het ééntje voor in de "kleine" kamer ??? :D

PSP een prima toestel . enkel qua games is het huilen met de pet op . De GOD OF WAR's zijn één van de besten op de PSP.

wel niet ideaal voor FPS ( te weinig overzicht op de situatie ).

Ringo

Legacy Member
Claudio VO zei:
zit ge in uw "pocket" periode mss. ? heeft madam den TV opgeeist ?? :p
of is het ééntje voor in de "kleine" kamer ??? :D

PSP een prima toestel . enkel qua games is het huilen met de pet op . De GOD OF WAR's zijn één van de besten op de PSP.

wel niet ideaal voor FPS ( te weinig overzicht op de situatie ).

't Is te zien wat je zoekt...ik vind de catalogus best nice: veel leuke - remake - RPGs, ports van fighters,...

Claudio VO

Legacy Member
Fighter zijn wel goed . en Medievil ook goed , maar beter speelbaar op de PS1.

Nirron

Legacy Member
Weer wat NTCS SNES games erbij.

- Ultraman
- Joe & Mac
- Super Ghouls 'n Ghosts
- Street Fighter II
- Cool Spot

Ingis

Legacy Member
fallout is super .... Moet vegas verdomme nog altijd spelen.

eindelijk nog keer retro gekocht:

29b13bt.jpg

a3c900.jpg


Laatste sega console die ik nog boxed wou. Heb nu de MD 1 & 2, MS 2 (en 1 maar in slechte staat), SS en DC allemaal in goeie staat. Mss dat ik later nog achter varianten zoek (ik vind die lion king MD2 wel nice)

En ik had mario all stars nog niet boxed gewoon :eek: is nu ook opgelost en in goeie staat direct. Mortal kombat 2 en sonic 2 heb ik dubbel geloof ik, moest er interesse zijn, liefst een ruil?

KillingRaptor

Legacy Member
Eens een foto opgezocht van die doos van dat Lion King pakket van Mega Drive 2, ziet er inderdaad nice uit! Die Captain America game, is die niet in Europa gekomen misschien?

sluysen

Legacy Member
what, der is een sega game van captain america :o

sweet :p moetk ook nog eens in huis halen dan

Den_Hidde

Legacy Member
Ik heb die op de nes die captain America, wel een Amerikaanse versie dus ik weet niet of er een pal van was, mssn wel op de Megadrive

KillingRaptor

Legacy Member
Net even gekeken en blijkbaar is er inderdaad wel een Europese versie van Captain America op Mega Drive (op de SNES ook blijkbaar).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan