noobie
Legacy Member
red Bulleke zei:Nice! 'k Had nooit gedacht dat jij thuis zou zijn in de house scene. 'k Heb nog menig avond At The Villa versleten![]()
Nalin&Kane : Beachball !!!!!!!!!!!!!! much better ^^
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
red Bulleke zei:Nice! 'k Had nooit gedacht dat jij thuis zou zijn in de house scene. 'k Heb nog menig avond At The Villa versleten![]()
red Bulleke zei:Nice! 'k Had nooit gedacht dat jij thuis zou zijn in de house scene. 'k Heb nog menig avond At The Villa versleten![]()

m62power zei:Dat zag ik in de advertentie ook al.
Ze vermelden dat er een kabeltje ontbrak en als je dan goed keek op de foto zag je achter de nes het (vermiste) kabeltje.![]()
Bamboebahr zei:kirby op nes is godlike
blijft de beste kirby game imo
kristofb zei:Net een rommelmarktje in Turnhout gedaan. Geen zak te zien! Alleen de 3 dames die elke week staan met hun handeltje in overpriced common games.
Heb wel nog een PSP game gekocht; Guilty Gears Judgement; Nu nog wachten tot men PSP binnen komt, want er heb nog geen![]()
kristofb zei:Net een rommelmarktje in Turnhout gedaan. Geen zak te zien! Alleen de 3 dames die elke week staan met hun handeltje in overpriced common games.
Heb wel nog een PSP game gekocht; Guilty Gears Judgement; Nu nog wachten tot men PSP binnen komt, want er heb nog geen![]()


Claudio VO zei:zit ge in uw "pocket" periode mss. ? heeft madam den TV opgeeist ??
of is het ééntje voor in de "kleine" kamer ???
PSP een prima toestel . enkel qua games is het huilen met de pet op . De GOD OF WAR's zijn één van de besten op de PSP.
wel niet ideaal voor FPS ( te weinig overzicht op de situatie ).
Ringo zei:'t Is te zien wat je zoekt...ik vind de catalogus best nice: veel leuke - remake - RPGs, ports van fighters,...

is nu ook opgelost en in goeie staat direct. Mortal kombat 2 en sonic 2 heb ik dubbel geloof ik, moest er interesse zijn, liefst een ruil?