Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Exasephiroth

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Eens een foto opgezocht van die doos van dat Lion King pakket van Mega Drive 2, ziet er inderdaad nice uit! Die Captain America game, is die niet in Europa gekomen misschien?

Aladdin of SF2 MD2 boxset ftw!
nog een groot deel andere MD2's

Kryptex

Legacy Member
Deze 2 games vandaag binnen gehad, nu nog ff op zoek naar een redelijk geprijsde NTSC console, super mario rpg heeft namelijk vastloop problemen blijkbaar op een converter.

op79z5.jpg

sluysen

Legacy Member
ofwel een fire fx converter zeker?
misschien dat dit goedkoper zal zijn dan een ntsc snes

vidiot

Legacy Member
Exasephiroth zei:
Aladdin of SF2 MD2 boxset ftw!
nog een groot deel andere MD2's

Mijn 'FIFA Soccer' MD2 box - groene hoes met Marc Degryse erop en de tekst 'Training for the USA with The Red Devils' - staat er niet tussen...:p

Kryptex

Legacy Member
sluysen zei:
ofwel een fire fx converter zeker?
misschien dat dit goedkoper zal zijn dan een ntsc snes

Zoals ik al zei dat geeft problemen, je save games worden ook gedelete ofzo.

junglist_clint

Legacy Member
mario rpg is speelbaar bij een fire fx converter, helaas zijn deze ook prijzig. Jij hebt wellicht een gewone converter?

Kryptex

Legacy Member
junglist_clint zei:
mario rpg is speelbaar bij een fire fx converter, helaas zijn deze ook prijzig. Jij hebt wellicht een gewone converter?

Ik heb geen een converter op het moment zelfs. Op de fire fx kan je hem wel opstarten op de rest niet dat snap ik ook wel. Maar heb rondgevraagd op verschillende forums en hieronder een van de reacties:

'Super Mario RPG is eigenlijk niet te spelen met een converter. Fire FX werkt wel maar dan zal het spel op een gegeven moment crashen en ben je save files kwijt.'

Nirron

Legacy Member
Ben je daar zo zeker van junglist_clint? Ik heb tegenstrijdige berichten online gelezen.

Waar ze eigenlijk dan meestal op het einde concluderen dat als je Mario RPG wil spelen dat je dan gewoon weg beter een NTC SNES koopt.
Er zijn trouwens 2 verschillende Fire converters een gewone en een Fire FX maar denk dat ze er beiden hetzelfde uitzien?

De Fire FX heeft wel model nummer MD-909 weet enkel niet of dit op de converter zelf te zien is of enkel op de doos ervan..

Kryptex

Legacy Member
Met earthbound ook hetzelfde geloof ik.
Ik probeer wel een console te importeren of anders gaan ze een keer op ebay, alleen veel Amerikaanse ebayers doen geen international shipping helaas.

Nosfer@tom

Legacy Member
Hallo,

Ik heb Super Mario RPG en de goedkoopste oplossing is een US snes kopen.
Ik heb geprobeerd met een AD29 en nadien Fire FX converter en nadien met een retro duo (nes en snes clone) om dan uiteindelijk een mini-snes ntsc te kopen.

Wat je wel eens moet proberen is het volgende:
In een gewone converter een pal versie van Yoshi's island en dan de US super mario rpg erbij.... je krijgt dan een foutboodschap die ik met andere pal-snes games in de converter niet krijg.

Nosfer@tom

Legacy Member
Denk niet dat het daaraan ligt... Wat erop het scherm verschijnt is dat de game niet compatibel is met de regio van de console... en dit enkel met Yosh's island.

Wat ik heb geleerd met al die converters is dat het beter is van gewoon een console te kopen in NTSC formaat...

Kryptex

Legacy Member
Nosfer@tom zei:
Denk niet dat het daaraan ligt... Wat erop het scherm verschijnt is dat de game niet compatibel is met de regio van de console... en dit enkel met Yosh's island.

Wat ik heb geleerd met al die converters is dat het beter is van gewoon een console te kopen in NTSC formaat...

Bedankt voor de bevestiging, was er al naar 1 op zoek op het moment, europese Ebay staan er maar een paar op dus even USA proberen ;]

s_kaiba

Legacy Member
Vandaag een GBC gekocht met 5 games:

- F1 championship 2000
- Evel knievel
- Konami Winter Games
- V-Rally Championship Edition
- Wario Land 3

Zowel de console en games in perfecte boxte staat.

Nirron

Legacy Member
Vandaag nog online gekocht.

- Super Mario World (NTCS)
- U.N Squadron (NTCS) boxed

En nu beginnen de NES games weer mijn aandacht te vragen.. zou graag die black label "set" volledig maken. Heb maar 8 van de 33? :p

OG_Mike

Legacy Member
Nirron zei:
Vandaag nog online gekocht.

- Super Mario World (NTCS)
- U.N Squadron (NTCS) boxed

En nu beginnen de NES games weer mijn aandacht te vragen.. zou graag die black label "set" volledig maken. Heb maar 8 van de 33? :p

Via Ebay gekocht of?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan