Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

s_kaiba zei:Niet echt retro, maar toch effe vermelden voor de sonic fans
Net Sonic Colours (Collector's edition) gekocht in dreamland voor 20€.
Het is wel ene lelijk figuurtje, maar voor die prijs heb ik em maar mee genomen.

Alexat zei:N64 en Gamecube nu echt helemaal compleet, tenzij iemand nog eentje weet?![]()
. Ga je alleen mario of mario&co. Pal only? Komt hij in het spel voor? 
Alexat zei:die heb ik dus..maar ik ga niet voor Zelda en Donkey Kong en ... gaan. Wel waar Mario echt in speelt (dus Donkey Kong op de GB,...)
s_kaiba zei:Niet echt retro, maar toch effe vermelden voor de sonic fans
Net Sonic Colours (Collector's edition) gekocht in dreamland voor 20€.
Het is wel ene lelijk figuurtje, maar voor die prijs heb ik em maar mee genomen.
Kryptex zei:Ondertussen nog steeds op zoek op ebay naar een USA console >.>
Maar krijg al vast wat NTSC spellen binnen.
(Voordat iemand het zegt, ja chrono trigger staat te koop ik heb hem zelf nog een keer zonder manual
Boekje zitten ook 2 scheurtjes in helaas)
KillingRaptor zei:Over Chrono Trigger gesproken, werkt die eigenlijk wel normaal met converters in tegenstelling tot Super Mario RPG en Earthbound? Neem aan dat je die wel al hebt kunnen testen.

red Bulleke zei:Zit ook nog te twijfelen om eentje te gaan halen...
s_kaiba zei:Net effe gespeeld en is precies nog niet slecht om een nieuwere sonic te zijn.