Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KillingRaptor

Legacy Member
Deze is vandaag toegekomen met de post, die game echt teveel gespeeld bij een oude klasgenoot van me. Wordt een nostalgisch tripje, dat is wel zeker! Nu nog een pakketje verwachtende uit Japan...

1i03ev.jpg

Dennoman

Legacy Member
Wel helaas eentje dat veel te snel voorbij is :p op dat stukje op de loopband in het allerlaatste level na is die game zelfs voor een kiddie game wel belachelijk easy :p

KillingRaptor

Legacy Member
't Is niet omdat hij makkelijk is dat er geen fun aan te beleven is hé. :p

Alexat

Legacy Member
Eindelijk kan ik hier ook nog es iets echt posten,

net Mario Party 3 gekocht op eBay, box only dus perfect wat ik zocht!
Zondag ook nog NBA street V3 ft Nintendo All Stars gevonden op de rommelmarkt.

N64 en Gamecube nu echt helemaal compleet, tenzij iemand nog eentje weet? :p

s_kaiba

Legacy Member
Niet echt retro, maar toch effe vermelden voor de sonic fans ;)
Net Sonic Colours (Collector's edition) gekocht in dreamland voor 20€.

Het is wel ene lelijk figuurtje, maar voor die prijs heb ik em maar mee genomen.

vidiot

Legacy Member
s_kaiba zei:
Niet echt retro, maar toch effe vermelden voor de sonic fans ;)
Net Sonic Colours (Collector's edition) gekocht in dreamland voor 20€.

Het is wel ene lelijk figuurtje, maar voor die prijs heb ik em maar mee genomen.

Heb hem ook vorige week gekocht aan die prijs, bij Bart Smit, en het spel heeft me aangenaam verrast. :)

junglist_clint

Legacy Member
Alexat zei:
N64 en Gamecube nu echt helemaal compleet, tenzij iemand nog eentje weet? :p

Ligt er uiteraard aan hoe ver je ervoor gaat :). Ga je alleen mario of mario&co. Pal only? Komt hij in het spel voor? :D

JimmyPatterson

Legacy Member
Want als je elke game koopt waar Mario in voorkomt, moet je ook Nba street 3 en SSX on tour kopen:p

junglist_clint

Legacy Member
ja en in veel meer games. En dan heb je games met schilderijen/standbeelden enzoverder... :)

JimmyPatterson

Legacy Member
Dat waren de eerste 2 die ik me onmiddellijk herinnerde omdat ik die vaak speelde:p

Alexat

Legacy Member
die heb ik dus.. :p maar ik ga niet voor Zelda en Donkey Kong en ... gaan. Wel waar Mario echt in speelt (dus Donkey Kong op de GB,...)

Kryptex

Legacy Member
Ondertussen nog steeds op zoek op ebay naar een USA console >.>
Maar krijg al vast wat NTSC spellen binnen.

(Voordat iemand het zegt, ja chrono trigger staat te koop ik heb hem zelf nog een keer zonder manual :)
Boekje zitten ook 2 scheurtjes in helaas)

dqq6bn.jpg




xogqqc.jpg

junglist_clint

Legacy Member
Alexat zei:
die heb ik dus.. :p maar ik ga niet voor Zelda en Donkey Kong en ... gaan. Wel waar Mario echt in speelt (dus Donkey Kong op de GB,...)

Het gamma is idd te groot. Moest ik rond zijn ga ik er nog aan beginnen. Maar lijk alleyway, tennis, etc speelt mario ook mee. Maar dat is ook zo teveel van goede.

Tetteman

Legacy Member
Kreeg onlangs Ikaruga binnen voor de Dreamcast, wou die game al een eind aanschafen maar nu is het er eindelijk van gekomen via ebay.

Ziehier een foto van de cover (weliswaar niet de mijne) voor de geïnteresseerden: Ikaruga

red Bulleke

Legacy Member
s_kaiba zei:
Niet echt retro, maar toch effe vermelden voor de sonic fans ;)
Net Sonic Colours (Collector's edition) gekocht in dreamland voor 20€.

Het is wel ene lelijk figuurtje, maar voor die prijs heb ik em maar mee genomen.

Zit ook nog te twijfelen om eentje te gaan halen...

KillingRaptor

Legacy Member
Kryptex zei:
Ondertussen nog steeds op zoek op ebay naar een USA console >.>
Maar krijg al vast wat NTSC spellen binnen.

(Voordat iemand het zegt, ja chrono trigger staat te koop ik heb hem zelf nog een keer zonder manual :)
Boekje zitten ook 2 scheurtjes in helaas)

Over Chrono Trigger gesproken, werkt die eigenlijk wel normaal met converters in tegenstelling tot Super Mario RPG en Earthbound? Neem aan dat je die wel al hebt kunnen testen.

Kryptex

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Over Chrono Trigger gesproken, werkt die eigenlijk wel normaal met converters in tegenstelling tot Super Mario RPG en Earthbound? Neem aan dat je die wel al hebt kunnen testen.

Ja die werkt gewoon want daar zit geen speciale chip in geloof ik.
Heb hem door iemand anders laten testen, ben zelf nog op zoek naar een USA console :)

KillingRaptor

Legacy Member
s_kaiba zei:
Net effe gespeeld en is precies nog niet slecht om een nieuwere sonic te zijn.

Heb Sonic Colours ook liggen en ondertussen al uitgespeeld, het is zeker geen slechte game!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan