Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Private Joker

Legacy Member
BiZi zei:
Veel te lang geleden dat ik nog eens retro related stuff heb gekocht! PJ heeft me net een lekker SMS pakketje laten bezorgen. Allemaal titels die ik nog niet had en zelfs wat manuals om de rest compleet te maken. Current SMS count = 232 different titels!

Geen dubbels zitten uit mijn wanted lijstje? :$

Zitten bij die verschillende titels ook niet-PAL exclusives? TecToy, US, ...

kunkknuckle

Legacy Member
De collectie nog awa uitgebreid

psx

Discworld Noir
MDK

ps2

Gradius III and IV

n64

Rayman2 (boxed maar geen boeksken)
Robotron64 (boxed compleet)

BiZi

Legacy Member
Private Joker zei:
Geen dubbels zitten uit mijn wanted lijstje? :$

Zitten bij die verschillende titels ook niet-PAL exclusives? TecToy, US, ...

Heb geen dubbels :/

En in mijn lijst staan maar 2 tec toys (mk2/mk3 beide sealed) en 2 US games (Bomber Raid zwarte doos en Rampage rode doos). De rest is volgens mij allemaal PAL...

Private Joker

Legacy Member
Dan heb je toch al één TecToy exclusive te pakken.
Ik had je lijst bekeken, maar aangezien er maar 213 games staan, is die wss al even niet meer up to date. Als ge trouwt, sla je al je prioriteiten door elkaar hé ;)

JimmyPatterson

Legacy Member
sike2 zei:
enige noemenswaardige is metal slug 4 :)


Net het spel dat ik een dikke week geleden op eBay had gekocht voor €7:p
Moest je een lijstje hebben met de dubbels wil ik gerust diegene kopen die ik nog niet heb (voor een goeie prijs voor ons beide :unsure:)

BiZi

Legacy Member
Private Joker zei:
Dan heb je toch al één TecToy exclusive te pakken.
Ik had je lijst bekeken, maar aangezien er maar 213 games staan, is die wss al even niet meer up to date. Als ge trouwt, sla je al je prioriteiten door elkaar hé ;)

idd, heb hier wel een excelleke op mijne pc dat wel up to date is. Als ge wilt, geef mail adres en ik stuur het eens door.

red Bulleke

Legacy Member
BiZi zei:
Niet game gerelateerd, maar wel retro gerelateerd :) Heb ik 2 vette LPs ingekaderd gekregen van een makker.

Eerste LP = 3 Steps Ahead - Drop It! (Hét oldskool HC, momenteel zeer zeldzaam... eentje in top staat kan toch tot 150€ gaan)

Tweede LP = Nalin & Kane (At The Villa) - Open Your Eyes! Beste retro/house track ever.

Nice! 'k Had nooit gedacht dat jij thuis zou zijn in de house scene. 'k Heb nog menig avond At The Villa versleten :p

BiZi

Legacy Member
Ohhhh jawel hoor RB :)

Wij proberen nog menig feesje mee te pikken, hoewel dat de tijden van elk weekend weg te gaan, wel voorbij zijn :)

Nirron

Legacy Member
Dit maal boxed en compleet NES en SNES games en vele van de games lijken alsof ze nog nooit gespeeld zijn..

NES

Addams Family
Swords and Serpents
Rygar
Shadowgate
Boulder Dash
Indiana Jones
Godzilla
Bram Stocker's Dracula
Solstice
Dungeon Magic - Sword of the Elements
Trojan
Castlevania III - Dracula's Curse

SNES

Demon's Crest
Super Battletank - War in the Gulf
Super Metroid

Volgende week komen er hopelijk nog bij. Als de verkoper van zich laat horen.

red Bulleke

Legacy Member
BiZi zei:
Wij proberen nog menig feesje mee te pikken, hoewel dat de tijden van elk weekend weg te gaan, wel voorbij zijn :)

Idem hierzo! :)
En idd, elk weekend uitgaan (of drie dagen na mekaar zoals vroeger) zou ik niet meer kunnen / willen...

sainsaw

Legacy Member
Gisteren de gamebusters hier in Antwerpen nog is bezocht voor nog wat megadrive games:

- Taz Mania in escape from mars: Vond de voorloper zeer leuk om te spelen en hier komen er precies wat meer Looney Tunes in voor. Kan dus niet slecht zijn :D

- Clay Fighters: Old memories. Kon me precies herinneren dat deze niet zo goed was, maar ja.

- Wiz 'n' Liz: The frantic wabbit wescue: De titel en de cover alleen al :D

- Castle of Illusion: Klassieker natuurlijk.

- Spider-man: Vroeg me eens af of deze goed was. Blijkbaar dus niet maar achja :D

- Bubsy: Kon mij hier ooit een goede review over herinneren in de PU. Dus da was ook de enige reden voor deze aankoop. (+ houd van platformers)

- Alladin: Old skool memories :D

evo alexan

Legacy Member
Nirron zei:
Dit maal boxed en compleet NES en SNES games en vele van de games lijken alsof ze nog nooit gespeeld zijn..

NES

Boulder Dash
Indiana Jones
Godzilla
Bram Stocker's Dracula
Solstice
Dungeon Magic - Sword of the Elements
Trojan
Castlevania III - Dracula's Curse

SNES

Super Battletank - War in the Gulf
Super Metroid

Volgende week komen er hopelijk nog bij. Als de verkoper van zich laat horen.

veel voor betaald als ik vragen mag ? mooie aankopen :niceone:

Nirron

Legacy Member
Bwa 50 euro voor alles.

Vond het wel goede prijs aangezien Castlevania III en Demon's Crest wel wat meer waard zijn en Super Metroid wou ik echt hebben! :D

Hij heeft eigenlijk nog meer, maar die zijn uitgeleend aan zijn kleinkinderen.
Hopelijk zit daar nog wat tussen hij heeft allesinds Zelda voor de SNES vermeld en.. Terranigma :) moet ik hebben! En hopelijk hebben de kinderen er wat zorg voor gedragen..

Hopelijk bedenkt hij zich niet en blijft de prijs ongeveer hetzelfde of lager :)

Als er iets tussen zit dat ik niet moet hebben dan post ik dat wel in het juiste forum en natuurlijk geef ik altijd prioriteit aan goede trades.

Edit - Het waren trouwens 15 games. Heb er een paar vergeten opnoemen. Even aanpassen!

sluysen

Legacy Member
eindelijk een game gear :D

net een pakketje gaan ophalen van hier op het forum

ImageShack® - Online Photo and Video Hosting (te lui om een nieuwe foto te maken :p)

enkel de 2 boxed games zijn weg naar PJ..

Is er trouwens een reden waarom de ene GG een blauwe startknop heeft en de andere een groene, was sega ff vergeten welk kleurtje het nu was? :p

Private Joker

Legacy Member
sluysen zei:
enkel de 2 boxed games zijn weg naar PJ..
Nog niets van gehoord hoor :p

Is er trouwens een reden waarom de ene GG een blauwe startknop heeft en de andere een groene, was sega ff vergeten welk kleurtje het nu was? :p

Geen idee, misschien UK versie die verschilt? Zou thuis eens moeten kijken naar die van mij. Ben weg tot morgenavond en ze liggen beide volledig uit elkaar gehaald op tafel :p

Nirron

Legacy Member
En dan nog ééntje om de avond met af te sluiten.

Een SNES pakketje. (console, power adapter, rf kabel, controller, Mario All-stars en Super Gameboy)
Ditmaal zonder te hoeven betalen. :)

Ze zei dat ze een kabel verloren was en het daarom niet meer werkte dus gratis wegdeed.

Was voor mij prima. Enkel ik kwam thuis en blijkt dat alles compleet is?
Ik neem aan dat ze dacht dat ze een RF kabel EN een scart kabel nodig had om te kunnen spelen.

m62power

Legacy Member
Nirron zei:
En dan nog ééntje om de avond met af te sluiten.

Een SNES pakketje. (console, power adapter, rf kabel, controller, Mario All-stars en Super Gameboy)
Ditmaal zonder te hoeven betalen. :)

Ze zei dat ze een kabel verloren was en het daarom niet meer werkte dus gratis wegdeed.

Was voor mij prima. Enkel ik kwam thuis en blijkt dat alles compleet is?
Ik neem aan dat ze dacht dat ze een RF kabel EN een scart kabel nodig had om te kunnen spelen.

Dat zag ik in de advertentie ook al. :)

Ze vermelden dat er een kabeltje ontbrak en als je dan goed keek op de foto zag je achter de nes het (vermiste) kabeltje. :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan