Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

HARLEY190

Legacy Member
juist terug van een rommelmarkt in oostende. 't was toch de moeite

nintendo 64 met 2 controllers,rumble pak,transferpak en 11 unboxed spellen voor 20 euro
diddy kong racing,donkey kong64,super smash bros,mario kart,super mario 64,pokemon stadium, pokemon stadium 2,world cup 98,gt64,bust a move 2,lylatwars

sega game gear met adapter en 6 spellen: sonic the hedgehog,game pack 4 in 1,leaderboard golf,super monaco gp,shinobi,aerial assault
+ oude game boy met spel tetris
alles voor 5 euro

sluysen

Legacy Member
Damn das wel een megadeal :o

werkt die game gear nog deftig?

jammer datk geen auto heb anders was ik ook wel eens naar oostende geweest :p

Bamboebahr

Legacy Member
damn,waar vindt iedereen die rommelmarkten O_o
ik weet hier nooit van iets :p

HARLEY190

Legacy Member
sluysen zei:
Damn das wel een megadeal :o

werkt die game gear nog deftig?

jammer datk geen auto heb anders was ik ook wel eens naar oostende geweest :p

die game gear is nog in heel deftige staat moest juist nog eens kijken naar het geluid.
volgende week mag ik nog iets gaan ophalen bij die mensen (gba met ????? games)
daar ook een nintendo ds lite gekocht voor 15 euro met spel erbij

KillingRaptor

Legacy Member
Die moesten er vanaf zeker? :p
En ik vraag me ook af waarom ik die rommelmarkten nooit zie op sites eigenlijk... Stond niets van Oostende op de sites die ik bekijk.

JimmyPatterson

Legacy Member
HARLEY190 zei:
die game gear is nog in heel deftige staat moest juist nog eens kijken naar het geluid.
volgende week mag ik nog iets gaan ophalen bij die mensen (gba met ????? games)
daar ook een nintendo ds lite gekocht voor 15 euro met spel erbij


Lijkt me toch wel te goed om waar te kunnen zijn:)
Dat mensen hunne oude nest goedkoop wegdoen, ja.
Maar iets relatief nieuw als een DS Lite wegdoen voor €15,mmm

Dennoman

Legacy Member
1 mei zal wel kickass dagje worden voor rommelmarkten. Niemand die met de auto in Heist passeert? Nee? :p

Dennoman

Legacy Member
Psh!

Grote rommelmarkt aan de abdij van Vlierbeek blijkbaar. 300 kramen.

So tempting...

Claudio VO

Legacy Member
ik zoek die grote niet meer op ( Deinze / Eeklo / Welle ) . meestal vang je daar steevast bot . leuk marktje om de hoek zeg maar , spreekt mij meer aan.

maar voor een paar uurtjes keuvelen , is het altijd intressant. en als je nog iets vindt is da lekker meegenomen. maar daar reken ik niet op als ik die grote eens afga.

Dennoman

Legacy Member
Deze is blijkbaar enkel jaarlijks, op 1 mei. Vandaar dat ik er redelijk goeie hoop in heb iets te vinden (that is, als ik morgenvroeg de moed heb om uit mijn bed te komen en naar ginder te treinen :p). 't Is ook voor de Chiro, dus ik veronderstel dat er vooral jongere verkopers zullen staan.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
hmm das pretty close :D
Heb wel gene rotten bal bij in Heverlee nu, crap

HARLEY190

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Die moesten er vanaf zeker? :p
En ik vraag me ook af waarom ik die rommelmarkten nooit zie op sites eigenlijk... Stond niets van Oostende op de sites die ik bekijk.

stond ook niet bekend op het internet en in de rommelmarktboekjes was de 1ste keer dat ze er eentje houden
ben het te weten gekomen van mijn ouders die wonen er niet ver van af

Private Joker

Legacy Member
Ze zullen wel geplooid zijn voor je vrouwelijke charmes zeker? Mooie deal, je doet het toch maar keer op keer...

Die in Vlierbeek doe ik ook met een paar maten, daarna een paar marktjes over de taalgrens en hop naar de Renault days op circuit.

Moederdag? Wuuuuttt??

HARLEY190

Legacy Member
Private Joker zei:
Ze zullen wel geplooid zijn voor je vrouwelijke charmes zeker? Mooie deal, je doet het toch maar keer op keer...

zal dan morgen eens de vrouwelijke charmes gebruiken in koekelare en blijmare

Wandering

Legacy Member
s_kaiba zei:
Bwa heb 100€ geboden voor dit pakket dus valt wel mee volgens mij aan een goede 4€ per game.

En heeft de verkoper niet gereageerd dat het eigenlijk al verkocht was? Ik had alle gegevens enzo al gekregen.
Ik kreeg daarstraks een mail met een lame excuus van haar zoontje die het zogezegd verkocht had aan een vriend. Toen wist ik al hoelaat het was en allicht iemand van hier.

Leve 2dehands :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan