Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Alexat

Legacy Member
Nog iemand Genk geweest? niet veel soeps :( €5.20 uitgegeven

ssxj.jpg

sonicvh.jpg

HARLEY190

Legacy Member
in koekelare niets gevonden vanmorgen
in blijmare juist 2 complete game boy advance spellen voor 10 euro samen
sonic advance 3 en sonic pinball party

dus @pj de charmes hebben niet gewerkt vandaag

barst

Legacy Member
hehe, kom op rommelmarkt, r lag niet te veel... ineens zie ik kerel met zakje vol gamedoosjes lopen... snel kijken vanwaar di kwam... tis toch altijd balen als ze u voor zijn hé...

ze zijn schuchter, die verzamelaars... en ze delen niet graag...
(ik ben daar ook wel vatbaar voor...)

Ik heb redelijk goei contacten met een opkoper, hij weet wat m doet, maar vraagt onder de ebay prijs, en is redelijk als je meer koopt... alleen balen dat hij zelf altijd rondgaat voor de markt open is...(en errug vroeg opstaat)

Ik wordt verzamelaarspotter... heb ik nog iets te doen op de kaalgeplukte markten tegenwoordig...

LouGarou

Legacy Member
Nja, vooral dien hollander steekt enorm tegen. Zegtem dat alles sealed is, terwijl het gewoon plastiek folie is datm errond heeft gedraaid...

Private Joker

Legacy Member
Fieuw.... net terug van de ronde door Wallonië.

Leuven aan de vaartkom is niets dus...
Vlierbeek aan de abdij was wel plezant. Goed weer, lekkere hamburger en toch drie complete GBA games gekocht voor 12 euro samen. Pokémon Leaf Green, Pokémon Sapphire, Pokémon Pinball.
non-game related: Polaroid 635 NIB! voor 1 Euro en dan box VHS van Starwars IV, V, VI

Rixensart: gigantisch grote rommelmarkt, maar echt niet de moeite geweest van retro games. Tof marktje wel, maar veel te lang wandelen en zie nu zo rood als aan tomaat... :(

Waver: gezellig volksmarktje en 5 SMS games in mint staat waaronder Batman Returns Classic, helaas zonder manual. De rest is compleet.

Toffe dag, geen super koopjes.

@Harley, spijtig van de charmes!

evo alexan

Legacy Member
sluysen zei:
die blazing skies heb ik allesinds niet zien liggen..

meeste van mijn psx games komen van 1 iemand, daar stonden 3 bananendozen vol maar veel oncompleet en kapotte dozen enzo, misschien had hij ze daar opgekocht..

bij die opkoper wou ik ook niets kopen, wist niet dat die mario allstars een andere versie was..
Wie was die andere opkoper dan? dien met z'n baard en lang grijs haar met champagnedoppen enzo ook?

Was jij toeval met je vriendin daar ? kstond ook bij die bananendozen vol me psx games, maar helft was broken!

Heb paar dingen gezien op Blijmare, maar het was niet al te vet!
Dit heb ik gekocht op Blijmare.
https://picasaweb.google.com/sandri...hkey=Gv1sRgCJ7Z5oKdtu_1Pw#5601799049820264114

evo alexan

Legacy Member
8 euro, die 2 losse met de gb games was 6 euro omdat klepje van batterij er niet meer bijzat. Psx spel 2 euro.

KillingRaptor

Legacy Member
Vandaag naar Antwerp Convention geweest, hieronder de buit. :)
Godzilla Raids Again is geen game hoor, da's een DVD. :p

ekhsoo.jpg

JimmyPatterson

Legacy Member
Is die star wars een boxed atari 2600 game?:p
Staat is precies erg proper, prijs?

KillingRaptor

Legacy Member
Inderdaad boxed, met handleiding en nog wat dingen bij (reclame van andere Atari games enzo). Staat is zo goed als nieuw, en maar €10 betaald ervoor. :)

JimmyPatterson

Legacy Member
Zeer nice:p
Ben blij dat er hier toch nog iemand Atari verzameld :unsure:
Ik voelde me al een loner:p

kristofb

Legacy Member
Antwerp Convention was wel leuk :)
Heb ook al die games wel eens vast gehad, maar uiteindelijk niets ervan meegenomen. Heb er alleen een vintage poster van Chinatown gekocht, en 1 3D postertje van Fantastic4. Wel massa's leuke dingen gezien ginder :p

KillingRaptor

Legacy Member
Chinatown is nice. ^^
Waren echt teveel posters eigenlijk. Ook nog staan kijken naar vinyl soundtracks maar die waren €40-50. Die flipperkasten en arcadekast met Space Invaders was ook nice! En gratis lasergamen. ^^

En nu tot de conclusie gekomen dat die Star Wars game enkel met paddle controllers werkt, ga die nu nog mogen zoeken ook. :p
Zijn er veel games die die controllers gebruiken?

JimmyPatterson

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Chinatown is nice. ^^
Waren echt teveel posters eigenlijk. Ook nog staan kijken naar vinyl soundtracks maar die waren €40-50. Die flipperkasten en arcadekast met Space Invaders was ook nice! En gratis lasergamen. ^^

En nu tot de conclusie gekomen dat die Star Wars game enkel met paddle controllers werkt, ga die nu nog mogen zoeken ook. :p
Zijn er veel games die die controllers gebruiken?


Breakout and warlords zijn de eerste games die ik me opkomen.
Jammer dat ik geen tweede setje heb liggen van de paddle controllers anders zou ik ze u wel voor een zacht prijsje geven.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
evo alexan zei:
8 euro, die 2 losse met de gb games was 6 euro omdat klepje van batterij er niet meer bijzat. Psx spel 2 euro.

meh, en ik vind geen aan een degelijke prijs :(
Soit, moest je die weg doen, laat maar iets weten

KillingRaptor

Legacy Member
JimmyPatterson zei:
Breakout and warlords zijn de eerste games die ik me opkomen.
Jammer dat ik geen tweede setje heb liggen van de paddle controllers anders zou ik ze u wel voor een zacht prijsje geven.

Moest je ooit ergens een setje zien online ofzo, geef even een seintje. :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan