Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dennoman

Legacy Member
Mjah, 't is met spijt, maar ik denk toch niet dat Vlierbeek de moeite zal zijn. Moet dan ten laatste om kwart voor zeven mijn bed uit om tijdig mijn trein te halen. Dat is voor ne zondag echt wel een brug te ver :p

@ PJ: als ge fighters zou zien liggen, pak ik ze wel over voor een schoon prijsje é, eender welk platform ;)

Thorstein

Legacy Member
LOL Ik heb net ondekt dat C&A met het merk clockhouse enkele officiële "super mario" T-shirts heeft.
In volwassen maten. L,Xl,XXl
Ik heb er alleszins 2 gekocht. 1 met een super nintendo bakje op
zoals op deze Foto maar dan int rood.
En 1 donker grijze met tekst " bullet bill a.k.a The enemy" met een afbeelding van de bekende bullet ook op.
weet iemand of er nog andere "nintendo" t-shirts types zijn van dat merk?

Bamboebahr

Legacy Member
de Large verkoopt er ook een paar, ik heb die van "know your roots" ^^

Den_Hidde

Legacy Member
Ik heb ene met de nes controller met op de rug OLD SCHOOL
Ma de maandag toch is na de C&A :p
Wat was de prijs ?

s_kaiba

Legacy Member
Wandering zei:
En heeft de verkoper niet gereageerd dat het eigenlijk al verkocht was? Ik had alle gegevens enzo al gekregen.
Ik kreeg daarstraks een mail met een lame excuus van haar zoontje die het zogezegd verkocht had aan een vriend. Toen wist ik al hoelaat het was en allicht iemand van hier.

Leve 2dehands :)

Ne ehoor daar hadden ze niks over gezegt.
Gisteren waren we al aan het afspreken en we hadden deze morgen afgesproken en alles was dik inorde.

Hoeveel had jij geboden miss??

junglist_clint

Legacy Member
ja in de c&a hebben ze die idd. Er waren er overlaatst ook van sonic en pacman blijkbaar komen die daar vaker voor. Enja large gooit u dood met coole shirts van mario & co :D

Private Joker

Legacy Member
Dennoman zei:
Mjah, 't is met spijt, maar ik denk toch niet dat Vlierbeek de moeite zal zijn. Moet dan ten laatste om kwart voor zeven mijn bed uit om tijdig mijn trein te halen. Dat is voor ne zondag echt wel een brug te ver :p

@ PJ: als ge fighters zou zien liggen, pak ik ze wel over voor een schoon prijsje é, eender welk platform ;)
:p

't was deze morgen 6u30 en morgen zal het ook zo zijn hoor... tegen 7u15 in Leuven om een paar maten op te halen (waaronder septentrio) om dan door te gaan naar de eerste marktjes.
Heb mijn hoop gezet op die in wallonië ook. Die van Kessel-lo (beide) verwacht ik niet veel.

Ik zal er een oogje voor open houden!

Dennoman

Legacy Member
Kwart voor zes, excuseer :p de Shinro zei dat dit een vrij belangrijke markt is en dat ze een uur op voorhand al beginnen met verkopen. Straks gaat ge de opkopers nog mogen voor zijn :p

Nog plek in de auto voor ene aan 't station? :p

junglist_clint

Legacy Member
6:30 :O Zo laat ben ik gisteren gaan slapen :D morgen ga ik voor de eerste keer ook eens "vroeg" opstaan voor rommelmarkt :D

s_kaiba

Legacy Member
Ik sta steeds vroeg op voor rommelmarkjes daar zorgt mijn zoontje wel voor ;)

Shinro

Legacy Member
Hehe, dat sommige mensen er tegenop zien om zo vroeg op te staan, ik vind het persoonlijk zalig om 's morgens zo rond 5/6 uur op te staan en dan rustig er naartoe rijden om dan als eerste over de markt te lopen. Nuja, als het de dag ervoor feest was, dan spreek ik wel anders natuurlijk. ;)

On topic, Ico (Cardbox, mint condition) gekocht voor 25 euro. Misschien wel een klein beetje overpriced maar zo veel spijt dat ik deze gemist heb tijdens de PS2 jaren. SoTC heb ik wel direct op launch gekocht.

KillingRaptor

Legacy Member
Thorstein zei:
LOL Ik heb net ondekt dat C&A met het merk clockhouse enkele officiële "super mario" T-shirts heeft.
In volwassen maten. L,Xl,XXl
Ik heb er alleszins 2 gekocht. 1 met een super nintendo bakje op
zoals op deze Foto maar dan int rood.
En 1 donker grijze met tekst " bullet bill a.k.a The enemy" met een afbeelding van de bekende bullet ook op.
weet iemand of er nog andere "nintendo" t-shirts types zijn van dat merk?

In de C&A dan nog, zal ook eens moeten gaan kijken blijkbaar. De Large heeft er ook soms maar zit niet vaak iets tussen wat mijn interesse echt kan wekken, daar ooit eens een shirt gekocht met het logo van Gears of War op maar daar bleef het bij. Die met die SNES controller is wel nice.

Wandering

Legacy Member
s_kaiba zei:
Ne ehoor daar hadden ze niks over gezegt.
Gisteren waren we al aan het afspreken en we hadden deze morgen afgesproken en alles was dik inorde.

Hoeveel had jij geboden miss??

Ik vroeg hoeveel ze moest hebben en of er een korting mogelijk was bij grote afname. Haar eigen voorstel was 80 euro excl.
Was betaald en alles, ze zou mn geld terugstorten, ik ben benieuwd.

JimmyPatterson

Legacy Member
Top Spin Tennis
Psi-Ops: The Mindgate Conspiracy

Beide op Xbox:)

sluysen

Legacy Member
Net terug van Blijmare, al bij al viel het wel nog mee (in het begin was ik weer aan het vloeken dat het niets ging worden :D)

PSX:
Tony Hawk's Pro Skater 4
Tony Hawk's Pro Skater 1
Point Blank
Battle Arena Toshinden 3 (enkele losse blz in boekje)
Extreme Ghost Busters
Crash Bash (geen achtercover)
Fear Effect 2 Retro Hellix (videopalace stickers everywhere :angry: )

en nog wat big box pc loot ook:

Civilization II Gold Edition
Ghost Recon Collectors Pack
The X-Files (7 cd's :wtf: , en een hele coole box :love: )

Exasephiroth

Legacy Member
Meh ook net terug van Blijmare & niks de botten :(

Veel PS2, game boy & big boxen.

2 Opkopers (nog eventjes getwijfeld om S Mario all-stars GiGi version te kopen voor €20, is op zich nog cva, maar ik gunde het de opkoper gwn niet).

Halverwege de rommelmarkt een opkoper zien passeren met een kar vol met boxed psx'en & een megadrive o.0

Op het einde nog Blazing Skies voor SNES in zeer goede staat voor €5 gekocht.

sluysen

Legacy Member
die blazing skies heb ik allesinds niet zien liggen..

meeste van mijn psx games komen van 1 iemand, daar stonden 3 bananendozen vol maar veel oncompleet en kapotte dozen enzo, misschien had hij ze daar opgekocht..

bij die opkoper wou ik ook niets kopen, wist niet dat die mario allstars een andere versie was..
Wie was die andere opkoper dan? dien met z'n baard en lang grijs haar met champagnedoppen enzo ook?

Exasephiroth

Legacy Member
sluysen zei:
die blazing skies heb ik allesinds niet zien liggen..

Wie was die andere opkoper dan? dien met z'n baard en lang grijs haar met champagnedoppen enzo ook?

Blazing skies lag tussen een heel deel andere brol & was het enige SNES spel bij die persoon (ergens op de hoek aan het 1ste pleintje).

2de opkoper was, magere 40-jarige met zen zonnebril met massas ps2, ds, ...

(Haha die dikken met zen staart. Hilarische kerel)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan