Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.


Wandering zei:En heeft de verkoper niet gereageerd dat het eigenlijk al verkocht was? Ik had alle gegevens enzo al gekregen.
Ik kreeg daarstraks een mail met een lame excuus van haar zoontje die het zogezegd verkocht had aan een vriend. Toen wist ik al hoelaat het was en allicht iemand van hier.
Leve 2dehands![]()
Dennoman zei:Mjah, 't is met spijt, maar ik denk toch niet dat Vlierbeek de moeite zal zijn. Moet dan ten laatste om kwart voor zeven mijn bed uit om tijdig mijn trein te halen. Dat is voor ne zondag echt wel een brug te ver
@ PJ: als ge fighters zou zien liggen, pak ik ze wel over voor een schoon prijsje é, eender welk platform![]()


Thorstein zei:LOL Ik heb net ondekt dat C&A met het merk clockhouse enkele officiële "super mario" T-shirts heeft.
In volwassen maten. L,Xl,XXl
Ik heb er alleszins 2 gekocht. 1 met een super nintendo bakje op
zoals op deze Foto maar dan int rood.
En 1 donker grijze met tekst " bullet bill a.k.a The enemy" met een afbeelding van de bekende bullet ook op.
weet iemand of er nog andere "nintendo" t-shirts types zijn van dat merk?
s_kaiba zei:Ne ehoor daar hadden ze niks over gezegt.
Gisteren waren we al aan het afspreken en we hadden deze morgen afgesproken en alles was dik inorde.
Hoeveel had jij geboden miss??
)
)
, en een hele coole box
)
sluysen zei:die blazing skies heb ik allesinds niet zien liggen..
Wie was die andere opkoper dan? dien met z'n baard en lang grijs haar met champagnedoppen enzo ook?