Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Private Joker

Legacy Member
Omdat de vriendin naar Denemarken is op citytrip met een paar vriendinnen ;)
En aangezien ge uw MS/MD verkoopt, was ik toch niet in uwe vijver naar dezelfde vissen aan het zoeken ;)

Kzegget, had ik uw nummer gehad dan had ik zeker gebeld!

s_kaiba

Legacy Member
Kom net terug van Brugge en ben toch tevreden met mijn aankoop:


1 Xenosaga
2 Valkyrie Profile 2
3 Digital Devil Saga 1
4 Digital Devil Saga 2 (seald)
5 Maikai Kingdom
6 Grandie II
7 Luciferr's Call
8 Shadow Hearts Convenant
9 Disgaea: Hour of Darkness
10 Wild Arms 3
11 Kya Dark Lineage
12 Altelier iris 1 (afgeprinte cover)
13 Altelier Iris 2
14 Dark Cloud
15 Dirge Of Cerberus
16 Suikoden IV
17 Suikoden V
18 Disgaea 2
19 Persone 3 (seald)
20 Persona 4 (seald)
21 Ico
22 Shadow Hearts
23 Clock Tower 3

De meeste zijn in serieus goede staat dus is ene mooie aanvulling voor de collectie ;)
Heb wel enkele dubbele, maar ja dat graak ik ook wel terug kwijt

Private Joker

Legacy Member
Stevige titels!!
Moet toch wel een opkoper zijn geweest om zo'n collectie te hebben liggen?

Claudio VO

Legacy Member
Private Joker zei:
Omdat de vriendin naar Denemarken is op citytrip met een paar vriendinnen ;)
En aangezien ge uw MS/MD verkoopt, was ik toch niet in uwe vijver naar dezelfde vissen aan het zoeken ;)

Kzegget, had ik uw nummer gehad dan had ik zeker gebeld!

nee , ik zeg het . geen probleem :hug:
kzou het toch te véél hebben gevonden & zou toch voor de verkoop zijn geweest ( mss. voor u ook ? ).
de tijden dat ik met 150 euro vertrek zijn gedaan.
doe het nog enkel voor m'n plezier / uitstap.

Private Joker

Legacy Member
Cava dan, even goede vrienden ;)

Is niet voor verkoop nee, had deze console variant nog niet boxed dus bij deze :applause:
Had bijna een akkoord voor deze, maar daar zat een grote scheur in bovenaan de doos.

De games mogen waarschijnlijk wel weg behalve Sagaia. Nog even de cover varianten controleren.

s_kaiba

Legacy Member
Private Joker zei:
Stevige titels!!
Moet toch wel een opkoper zijn geweest om zo'n collectie te hebben liggen?

Nope was gewoon een gamer die ze ging wegsmijten en zijn buurvrouw heeft ze dan maar verkocht dus heb ze aan een serieus deftige prijs kunnen kopen.

was al effe geleden, maar ben zekers en vast tevreden met mijn aankoop ;)

Den_Hidde

Legacy Member
vgyAV.jpg

We zullen is proberen voor een foto te posten (this is a great step in the life of this neuurd)
Als de foto er staat < pakketje aangekomen van ebay
games in goede staat, doosjes heel mooi en die bonus poster was wel nice

Wandering

Legacy Member
s_kaiba zei:
Kom net terug van Brugge en ben toch tevreden met mijn aankoop:


1 Xenosaga
2 Valkyrie Profile 2
3 Digital Devil Saga 1
4 Digital Devil Saga 2 (seald)
5 Maikai Kingdom
6 Grandie II
7 Luciferr's Call
8 Shadow Hearts Convenant
9 Disgaea: Hour of Darkness
10 Wild Arms 3
11 Kya Dark Lineage
12 Altelier iris 1 (afgeprinte cover)
13 Altelier Iris 2
14 Dark Cloud
15 Dirge Of Cerberus
16 Suikoden IV
17 Suikoden V
18 Disgaea 2
19 Persone 3 (seald)
20 Persona 4 (seald)
21 Ico
22 Shadow Hearts
23 Clock Tower 3

De meeste zijn in serieus goede staat dus is ene mooie aanvulling voor de collectie ;)
Heb wel enkele dubbele, maar ja dat graak ik ook wel terug kwijt


Ik had eigenlijk een afspraak met die verkoper. Dus je hebt gewoon een hoger bod gegeven, neem ik aan?

Den_Hidde

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
die T2 is wel nice :love:
moest je die ooit weg doen

Thx, is idd wel nice met zijn muil zo op de cover :)
Ik zal het onthouden, voor de moment geraak ik nog niet voorbij lvl 1 dus als ik blijf sucken raak ik dat spel misschien snel beu :)

Bamboebahr

Legacy Member
boeeeee,cheats zijn voor mietjes ^^
...of RPG's als je er vlugger door wil :p

Den_Hidde

Legacy Member
nee nee cheaten doe ik nie hoor ;) ... smijten met games en controllers wel :)

s_kaiba

Legacy Member
Wandering zei:
Ik had eigenlijk een afspraak met die verkoper. Dus je hebt gewoon een hoger bod gegeven, neem ik aan?

Bwa heb 100€ geboden voor dit pakket dus valt wel mee volgens mij aan een goede 4€ per game.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan