Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BiZi

Legacy Member
Had deze vorige week reeds besteld, maar na het positieve nieuws van gisteren (Schwarzo die bevestigd voor volgende Terminator film), moest ik hem toch effe posten.

The Terminator - Premium Format - Exclusive Edition. Eindelijk een 1/4 statue van T1!

18178d1303237655-terminator-premium-format-figure-1sidetermpff1.jpg

Ingis

Legacy Member
zijn toch veel reacties op dat hij niet genoeg lijkt op arnold... vind het wel een cool beeld :)
direct van ss zeker? :p

Bamboebahr

Legacy Member
hij lijkt er idd maar half op :x
kvind die beelden van sideshow wel goed...zolang je niet naar het hoofd kijkt ^^;

BiZi

Legacy Member
Close up van zijn hoofd vind ik wel geslaagd. Met wat chance krijgen ze de light-up functie er door.

Vergeet niet dat tussen T1 en T2 ook 10 jaar zat, en de meeste mensen herinneren zich vooral het beeld van Arnie als T2.

T1
arnold_schwarzenegger_the_terminator_002.jpg


T2
arnold_schwarzenegger.jpg

Private Joker

Legacy Member
Steroid (ab)use kwam inderdaad maar later dan de T1. Eens een dvd gezien van hem tijdens één van zijn fitness sessies... Aders van 1 cm doorsnede op zijn bovenarmen waren geen uitzondering.
Zie je ook in de transformatie in zijn gezicht. Ik vind het beeld wel geslaagd en in 't echt zal je de gelijkenis wel kunnen zien denk ik.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
BiZi zei:
Had deze vorige week reeds besteld, maar na het positieve nieuws van gisteren (Schwarzo die bevestigd voor volgende Terminator film), moest ik hem toch effe posten.

The Terminator - Premium Format - Exclusive Edition. Eindelijk een 1/4 statue van T1!

18178d1303237655-terminator-premium-format-figure-1sidetermpff1.jpg

nice, maar wel heel stevig prijskaartje :eek:

Ingis

Legacy Member
is toch een normale prijs voor een pf?
natuurlijk als je niet thuis bent in merchandise kan dat idd als een stevig prijske overkomen :p

BiZi

Legacy Member
@ ingis: direct via Sideshow.

Men laatste douane kosten waren 'slechts' 27 euro en aangezien de dollar super staat, neem ik het risico :)

+ die SS reward points blijf ik oppotten tot ik eens een statue for free heb :)

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Weet wel de prijzen maar kvind dat toch altijd enorm pricey. Maar tis precies wel groter dan i kdacht

Ringo

Legacy Member
Die PF zijn voor mij qua prijs wel correct maar ik vind ze vaak te groot...heb hier eens een Buffy PF gehad en die heb ik toch weer weggedaan wegens te groot...

Qua gelijkenis ga ik ook nog eens moeten checken...De 1e keer dat ik die zag dacht ik dat iemand een hybride had gemaakt van Arnie en Michael Biehn (Kyle reese).

Ingis

Legacy Member
BiZi zei:
@ ingis: direct via Sideshow.

Men laatste douane kosten waren 'slechts' 27 euro en aangezien de dollar super staat, neem ik het risico :)

+ die SS reward points blijf ik oppotten tot ik eens een statue for free heb :)

wij doen da ook :D :p hebben al redelijk wa punten ondertussen ^^

wij zitten telkens rond de 20-25euro voor invoerkosten
aangezien wij enkel de exclusives kopen moeten we wel via ss maar ik heb een keer uitgerekend en we zijn dan nog altijd ongeveer 10euro goedkoper dan wnr we hier de normale versie zouden kopen :p

Private Joker

Legacy Member
Eerste (twee) rommelmarkt(en) van het jaar achter de rug.

Eéntje in Oudenaarde waar ik buiten een overpriced PS2 en PSX heb zien staan en één opkoper, stond er dit te pronken in een uitloper van de rommelmarkt.
Allez, pronken is een groot woord. Lag onder de tafel met de games erbovenop.

kLTyG.jpg


Enkel Sagaia heeft handleiding (gelukkig die wel :) ).

Doos is compleet met isomo en deksel. Alleen één stukje af van dat piepschuim deksel maar voor de rest netjes.
Edit: ohja, 40 Euro. Vroeg er eerst 50 voor.

Tweede rommelmarkt was in Merelbeke. Een zogenaamde garageverkoop die om 9 uur ging starten. Welgeteld 2 garages stonden open en er dus gewoon voorbij gereden met de auto... Gelukkig was het min of meer op de weg naar huis.

Bamboebahr

Legacy Member
die garageverkopen zijn nooit veel soeps lijkt me zo, heb er toch nog nooit één gezien :x

Private Joker

Legacy Member
Gebeurt inderdaad vaak dat er niets te beleven valt of toch niet al te vroeg. Mensen kijken waarschijnlijk door hun raam om te zien of de buur al aan het opstellen is...
Heb er wel al een paar deftige gehad hoor vorig jaar, maar het weer moet ook mee zitten é.

Den_Hidde

Legacy Member
Private Joker zei:
kLTyG.jpg


Enkel Sagaia heeft handleiding (gelukkig die wel :) ).

Doos is compleet met isomo en deksel. Alleen één stukje af van dat piepschuim deksel maar voor de rest netjes.
Edit: ohja, 40 Euro. Vroeg er eerst 50 voor.

Azo sweet :) kzou ook dringend is een master system moeten vinden ze

Claudio VO

Legacy Member
PJ , waarom komde gij van Brussel naar Oudenaarde vriend ?!

oja , voor die SMS die je wegplukt voor mijn neus :p

maar geen probleem hoor ;) . had toch niet genoeg mee :) .
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan