vidiot
Legacy Member
KillingRaptor zei:Gotta love vinyl. ^^
Heb hier ook een volle bak vinyl staan. Van die Exorcist theme heb ik de originele versie staan (denk ik toch), Tubular Bells van Mike Oldfield.
Da's idd het melodietje van The Exorcist, dat bijna iedereen, los van de film, kent
. Oldfield heb ik vele vinyls van, ben ook nogal electronica fan...Tangerine Dream/Klaus Schulze bv.
.

.