Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
red Bulleke zei:€20 voor een vectrex is echt peanuts! Golden deal I tells ya
Heb nog maar één keer een boxed vectrex op een rommelmarkt gezien, prijs was toen €75... Vorig jaar op R3play ook eentje gezien unboxed met een drietal games en stond toen toch ook +60 pond als 'k mij goed herinner.

reactor zei:Ja, klopt heb ze even gevolgd en unboxed voor 80 euro met wat games is echt geen zeldzaamheid !
Heb de mijne onlangs echt voor een prikkie gekocht !
Heb je die boxed vectrex toen eigenlijk gekocht ?

red Bulleke zei:Nope... dat was in mijn beginperiode qua collecten... toen vond je elk weekend zo veel op rommelmarkten dat je keuzes moest maken en bepaalde dingen moest laten liggen... plastieken zakken vol bracht ik toen mee naar huis.... aaah the memories![]()
rembo1 zei:ik vond bij ons op de rommelmarkt een sega 8 bit boxed mooie staat en kostte 20 euro is dat veel geld
kristofb zei:Nee hoor, als ie echt in een mooie staat is heb je een leuke aankoop gedaan.
Wel straf, ik ga al jaren naar de rommelmarkt in Turnhout, en heb er nog nooit zo'n koopjes kunnen doen... Meestal staan er enkel 2 of 3 dames met hun 2dehands game winkeltjes, met veel te hoge prijzen...
sike2 zei:Megadrive shmups van de Claudio
Fire Shark
Empire of steel


sike2 zei:Megadrive shmups van de Claudio
Fire Shark
Empire of steel
Gynoug
Zero Wing
Hellfire
Sol Deace
Thunder Force III
Lightening Force / Quest for the Darkstar
Twin Hawk
, maar ook Gynoug en Empire Of Steel (terugvliegen in tegengestelde richting oa.)! Shmups blijven de max hé, het ultieme arcade genre/gevoel... Volg jij de recente shmup scene ook sike2? Death Smiles, Muchi Muchi Pork etc op X360 bv?
JimmyPatterson zei:Yes![]()
En aan de gemiddelde verkoopprijs op eBay te zien heb ik niet echt een slechte koop gedaan.
specie zei:is die dan zoveel waard die jurassic park ?
heb hem nog liggen op de ps2 , compleet met manual :applause:

Claudio VO zei:^^ komen nog van Vidiot
waneer ga je eens aan uitstallen denken ? daar moet ge al bijna een weekske congé voor nemen zeker ?![]()
en een weekske voor m'n dubbels uit te zoeken lol 
vidiot zei:Zitten paar schitterende shmups tussen, Hellfire op kop, maar ook Gynoug en Empire Of Steel (terugvliegen in tegengestelde richting oa.)! Shmups blijven de max hé, het ultieme arcade genre/gevoel... Volg jij de recente shmup scene ook sike2? Death Smiles, Muchi Muchi Pork etc op X360 bv?
edit: Hoeveel Fire Sharks hebt ge nu al?![]()
speelde vroeger op m'n amiga al niet anders 

kristofb zei:Heb daarnet mijn allereerste SNES gekocht. Unboxed, maar wel zeer propere staat met 2 controllers 2 games. Starwing en Fatal Fury, beiden compleet een zeer propere staat.
Dit was in totaal €20. Is dat een correcte prijs? Ben totaal niet thuis in Nintendo prijzen.
Verder nog Crackdown en Street Fighter II Special Championship edition voor SMD voor €7 totaal, beiden ook compleet in propere staat.

kristofb zei:Heb daarnet mijn allereerste SNES gekocht. Unboxed, maar wel zeer propere staat met 2 controllers 2 games. Starwing en Fatal Fury, beiden compleet een zeer propere staat.
Dit was in totaal €20. Is dat een correcte prijs? Ben totaal niet thuis in Nintendo prijzen.
Verder nog Crackdown en Street Fighter II Special Championship edition voor SMD voor €7 totaal, beiden ook compleet in propere staat.