Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Operation Genesis is veel beter op console dan op pc... Had zo'n soort van lag op pc wat echt wel zonde is. Zou die graag op Xbox hebben maar als die blijkbaar zoveel kost pas ik wel :p

reactor

Legacy Member
red Bulleke zei:
€20 voor een vectrex is echt peanuts! Golden deal I tells ya :)
Heb nog maar één keer een boxed vectrex op een rommelmarkt gezien, prijs was toen €75... Vorig jaar op R3play ook eentje gezien unboxed met een drietal games en stond toen toch ook +60 pond als 'k mij goed herinner.

Ja, klopt heb ze even gevolgd en unboxed voor 80 euro met wat games is echt geen zeldzaamheid !
Heb de mijne onlangs echt voor een prikkie gekocht ! ;)

Heb je die boxed vectrex toen eigenlijk gekocht ?

red Bulleke

Legacy Member
reactor zei:
Ja, klopt heb ze even gevolgd en unboxed voor 80 euro met wat games is echt geen zeldzaamheid !
Heb de mijne onlangs echt voor een prikkie gekocht ! ;)

Heb je die boxed vectrex toen eigenlijk gekocht ?

Nope... dat was in mijn beginperiode qua collecten... toen vond je elk weekend zo veel op rommelmarkten dat je keuzes moest maken en bepaalde dingen moest laten liggen... plastieken zakken vol bracht ik toen mee naar huis.... aaah the memories :drool:

rembo1

Legacy Member
red Bulleke zei:
Nope... dat was in mijn beginperiode qua collecten... toen vond je elk weekend zo veel op rommelmarkten dat je keuzes moest maken en bepaalde dingen moest laten liggen... plastieken zakken vol bracht ik toen mee naar huis.... aaah the memories :drool:


ik vond bij ons op de rommelmarkt een sega 8 bit boxed mooie staat en kostte 20 euro is dat veel geld

kristofb

Legacy Member
rembo1 zei:
ik vond bij ons op de rommelmarkt een sega 8 bit boxed mooie staat en kostte 20 euro is dat veel geld

Nee hoor, als ie echt in een mooie staat is heb je een leuke aankoop gedaan.
Wel straf, ik ga al jaren naar de rommelmarkt in Turnhout, en heb er nog nooit zo'n koopjes kunnen doen... Meestal staan er enkel 2 of 3 dames met hun 2dehands game winkeltjes, met veel te hoge prijzen...

rembo1

Legacy Member
kristofb zei:
Nee hoor, als ie echt in een mooie staat is heb je een leuke aankoop gedaan.
Wel straf, ik ga al jaren naar de rommelmarkt in Turnhout, en heb er nog nooit zo'n koopjes kunnen doen... Meestal staan er enkel 2 of 3 dames met hun 2dehands game winkeltjes, met veel te hoge prijzen...

hey ik heb woon in turnhout ik heb het bij die dikke dame gezien met die krulletjes die tegen de warande staat zij verkoopt meestal nieuwe games ps3
xbox , ds kom jij elke week ik meestal vorige week had ik een atari opgepikt

sike2

Legacy Member
Megadrive shmups van de Claudio :)

Fire Shark
Empire of steel
Gynoug
Zero Wing
Hellfire
Sol Deace
Thunder Force III
Lightening Force / Quest for the Darkstar
Twin Hawk

Claudio VO

Legacy Member
sike2 zei:
Megadrive shmups van de Claudio :)

Fire Shark
Empire of steel

^^ komen nog van Vidiot ;)
waneer ga je eens aan uitstallen denken ? daar moet ge al bijna een weekske congé voor nemen zeker ? :p

vidiot

Legacy Member
sike2 zei:
Megadrive shmups van de Claudio :)

Fire Shark
Empire of steel
Gynoug
Zero Wing
Hellfire
Sol Deace
Thunder Force III
Lightening Force / Quest for the Darkstar
Twin Hawk

Zitten paar schitterende shmups tussen, Hellfire op kop :love:, maar ook Gynoug en Empire Of Steel (terugvliegen in tegengestelde richting oa.)! Shmups blijven de max hé, het ultieme arcade genre/gevoel... Volg jij de recente shmup scene ook sike2? Death Smiles, Muchi Muchi Pork etc op X360 bv?

edit: Hoeveel Fire Sharks hebt ge nu al? :)

specie

Legacy Member
JimmyPatterson zei:
Yes:D
En aan de gemiddelde verkoopprijs op eBay te zien heb ik niet echt een slechte koop gedaan.

is die dan zoveel waard die jurassic park ?
heb hem nog liggen op de ps2 , compleet met manual :applause:

JimmyPatterson

Legacy Member
specie zei:
is die dan zoveel waard die jurassic park ?
heb hem nog liggen op de ps2 , compleet met manual :applause:


De prijs van de ps2 prijs (op eBay) is zo'n 10-15 euro. Voor de Xbox zo'n 20-25 euro:p

sike2

Legacy Member
Claudio VO zei:
^^ komen nog van Vidiot ;)
waneer ga je eens aan uitstallen denken ? daar moet ge al bijna een weekske congé voor nemen zeker ? :p

zeg maar gerust een maand :D en een weekske voor m'n dubbels uit te zoeken lol :p

sike2

Legacy Member
vidiot zei:
Zitten paar schitterende shmups tussen, Hellfire op kop :love:, maar ook Gynoug en Empire Of Steel (terugvliegen in tegengestelde richting oa.)! Shmups blijven de max hé, het ultieme arcade genre/gevoel... Volg jij de recente shmup scene ook sike2? Death Smiles, Muchi Muchi Pork etc op X360 bv?

edit: Hoeveel Fire Sharks hebt ge nu al? :)

Yep yep, ik volg zowat alles qua shmups... zijn de games waar ik steeds naar terug grijp :) speelde vroeger op m'n amiga al niet anders :bow:

Fire shark erbij genomen voor een trade :)

Yurf

Legacy Member
Nog eens 2 retro games gekocht:

Kessen (PS2)
Super Mario Bros 3 (GBA - enkel boekje & cart)

s_kaiba

Legacy Member
Vandaag nog eens wat retro aangekocht :)

snes

Mortal Kombat 3 Ultimate (compleet)

Ps2

atelier iris eternal mana
atelier iris 3

Is niet echt veel, maar ebn er wel tevreden mee

kristofb

Legacy Member
Heb daarnet mijn allereerste SNES gekocht. Unboxed, maar wel zeer propere staat met 2 controllers 2 games. Starwing en Fatal Fury, beiden compleet een zeer propere staat.

Dit was in totaal €20. Is dat een correcte prijs? Ben totaal niet thuis in Nintendo prijzen.

Verder nog Crackdown en Street Fighter II Special Championship edition voor SMD voor €7 totaal, beiden ook compleet in propere staat.

red Bulleke

Legacy Member
Bij Claudio VO net een boxed Mega CD II in uitstekende staat gaan ophalen :)

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
kristofb zei:
Heb daarnet mijn allereerste SNES gekocht. Unboxed, maar wel zeer propere staat met 2 controllers 2 games. Starwing en Fatal Fury, beiden compleet een zeer propere staat.

Dit was in totaal €20. Is dat een correcte prijs? Ben totaal niet thuis in Nintendo prijzen.

Verder nog Crackdown en Street Fighter II Special Championship edition voor SMD voor €7 totaal, beiden ook compleet in propere staat.

nee 20 euro is absoluut niet veel ;)

Ringo

Legacy Member
kristofb zei:
Heb daarnet mijn allereerste SNES gekocht. Unboxed, maar wel zeer propere staat met 2 controllers 2 games. Starwing en Fatal Fury, beiden compleet een zeer propere staat.

Dit was in totaal €20. Is dat een correcte prijs? Ben totaal niet thuis in Nintendo prijzen.

Verder nog Crackdown en Street Fighter II Special Championship edition voor SMD voor €7 totaal, beiden ook compleet in propere staat.

Koopje volgens mij...

Bamboebahr

Legacy Member
zwaar koopje imo, starwing en fatal fury compleet zijn al meer dan 20€ waard imo^^;
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan