Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ingis

Legacy Member
oeh, bamboe die is cool...
ik hoop alleen dat je geen bootleg aan je been hebt hangen :s
hoeveel en waar?

Bamboebahr

Legacy Member
van eBay,een belgische verkoper die japanese figurines importeert. was 29€ + 6€ verzending. De box ziet er in ieder geval legit uit, met die capcom seal er op die ook op m'n SF figurines hangt...
Ksnap wel niet waarom haar hoedje er niet af wil,op de foto van de verkoper staat ze nochtans met hoedje apart ^^

link naar verkoper, is er nog ééntje over blijkbaar ^^

junglist_clint

Legacy Member
hij heeft al veel prachtige spullen verkocht als ik mij niet vergis.

Exasephiroth

Legacy Member
Private Joker zei:
Welbekende vriend?

Als ik zo vrij mag zijn, denk ik toch dat Snesbits een begrip is in de retrogamingcommunity (toch zeker SNES-gerelateerd) :unsure:

Private Joker

Legacy Member
Wel ik ben relatief nieuw in de retrogamingcommunity remember ;)
Is het iemand van hier en zoniet, heeft nog niemand geprobeerd hem hierheen te krijgen?

Exasephiroth

Legacy Member
't is een Brit dus tenzij dat hij Nederlands studeert vrees ik dat het de moeite niet is :p

Private Joker

Legacy Member
right... effe verward met wat bamboebahr zei over zijn verkoper...

CurrY

Legacy Member
Als PS2 al meetelt net Dark Cloud in de gamemania gekocht voor 15€ 2dehands.

Dennoman

Legacy Member
Eender welke clown kan een paar prijzen op eBay bekijken en een gemiddelde trekken. Probleem is wel dat die doorgaans totaal niet realistisch zijn, toch zeker niet onder verzamelaars.

Drakenjager

Legacy Member
inderdaad, de "nu kopen" advertenties zijn meestal heel hoog, men zou beter kijken waar veilingen eindigen; dan heb je een duidelijker beeld van de waarde

Cosmo_Kramer

Legacy Member
Hey

Waar vinden jullie meestal retro games? Ik kijk vooral op Ebay UK. Omdat de games dan zeker in het Engels zijn en niet in het Frans of Duits etc. Voor de rest in België zoek ik op rommelmarkten en eventueel garageverkopen maar dat levert niet altijd iets op. Ik wou mijn rommelmarkten zoektocht uitbreiden naar Nederland aangezien ze daar altijd iets voor waren op dat gebied en een dus misschien een groter aanbod hebben.

Bamboebahr

Legacy Member
zou ik vooral doen dan, de meeste hier doen het helemaal hetzelfde als wat jij nu opnoemt ;)
het is vooral geluk hebben, maar dat maakt de hobby juist leuk :p

Dennoman

Legacy Member
"Geluk" is een vrij ongelukkige term :p er zijn veel mensen die echt jarenlang systematisch zwaar rommelmarkten hebben gedaan (ik kijk naar u bulleke :p) en dan kom je op den duur wel iets tegen natuurlijk.

Het zou vooral interessant zijn om wat rommelmarkten ten zuiden van de taalgrens te doen. In Wallonië leeft de retroscène nog veel meer. Akkoord, wel risico op Franse versies, maar veel EU releases waren destijds voor alle landen hetzelfde.

Ook in Duitsland zou de retroscène nog fel leven.

JimmyPatterson

Legacy Member
Wanneer kunnen we uwe 'secret' aankoop een keer bewonderen, Denno? :cool:

Ingis

Legacy Member
Dennoman zei:
"Geluk" is een vrij ongelukkige term :p er zijn veel mensen die echt jarenlang systematisch zwaar rommelmarkten hebben gedaan (ik kijk naar u bulleke :p) en dan kom je op den duur wel iets tegen natuurlijk.

Het zou vooral interessant zijn om wat rommelmarkten ten zuiden van de taalgrens te doen. In Wallonië leeft de retroscène nog veel meer. Akkoord, wel risico op Franse versies, maar veel EU releases waren destijds voor alle landen hetzelfde.

Ook in Duitsland zou de retroscène nog fel leven.

dat is niet waar... bijna alles is vertaald/gedubbed naar het frans en/of duits :)
je vind praktisch niets dat niet volledig frans of duits is daar :)
ze doen het nog altijd...

Ingis

Legacy Member
oeh, eindelijk is ons pakketje van TellTale games binnen :D en dat zonder douane kosten :D

zal strx/vanavond/ten laatste morgen keer foto pakken
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan