Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Exasephiroth zei:Net terug van Roeselare waar ik dit heb opgehaald.
![]()
Een near mint, FAH DKC set is toch iets wat je niet veel ziet.
Stond op Kapaza. Kheb der efkes over getwijfeld (ook al omdat de verkoper niet reageerde op mails), maar ben er nu zeer blij mee.
€60 is waarschijnlijk geen super deal, maar zeker geen slechte.
(mini-ergernis: wel een omleiding van 20km moeten volgen om terug in brugge te geraken o.0)
ad:evo alexan zei:ik heb die ook vorig jaar gekocht!! Ook in Roeselaremaar in iets mindere staat voor 20 euro maar de jongen die het verkocht, ging dat jaar naar Japan ofzo en verkocht alles wat hij had van nintendo! Wat is richtprijs voor deze set eigenlijk?
?Ik heb die met losse sleeve ! is er verschil van waarde?Exasephiroth zei:Heb je nu de crate gekocht of de set gekocht want er is wel degelijk een verschil?
(denk ik toch? correct me if im wrong)
(heb me altijd laten wijsmaken dat bij de crate de afbeelding geïntegreerd is in de doos, terwijl bij de set, de afbeelding gwn zo'n losse sleeve is o.0)
(http://i56.tinypic.com/dzt7rl.jpg vs http://tweakers.net/ext/f/3S93XpU7q6FlgNso83HVyMEz/full.jpg)

