Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Claudio VO

Legacy Member
2 opkopers met enkel common sega games en hoopjes psx/ps2 om dank u wel tegen te zeggen.

was het enigste ( buiten 3 DVD's ) wat ik meehad die m'n intresse wekte. voor retro stuf niet echte de moeite vandaag.

mocht je toch eens langskomen . spring eens binnen hé ;)

Ingis

Legacy Member
zijn ook naar oudenaarde geweest vandaag :)
enkel Overboard en Devil Dice (beiden PSX) gekocht
oh, en een Pikachu tas en drie Surprise ei Cars autotjes :D
voor de rest niets :( wordt echt steeds triester :(

Claudio VO

Legacy Member
it's a fact . altijd opkopers die er staan .
particuliere verkoop is zeldzaam aan het worden ( zelfs op kapaza/2de hands ).

maar bon , de beloning bij een waardige vondst is daarbij groter geworden.

Private Joker

Legacy Member
eBay is da shiznit... ondanks alle gebreken en de monopolie op kopersbescherming van PayPal...

Dennoman

Legacy Member
Gisteravond mogelijks een PRACHT van een aankoop gedaan :D:D ik ga keihappy zijn als alles toekomt.

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Puh, als ge zo flauw doet, hoop ik dat die mogelijks NIET doorgaat. NAH :tongue:

:unsure:

Exasephiroth

Legacy Member
Net terug van Roeselare waar ik dit heb opgehaald.

dzt7rl.jpg


Een near mint, FAH DKC set is toch iets wat je niet veel ziet.
Stond op Kapaza. Kheb der efkes over getwijfeld (ook al omdat de verkoper niet reageerde op mails), maar ben er nu zeer blij mee.
€60 is waarschijnlijk geen super deal, maar zeker geen slechte.

(mini-ergernis: wel een omleiding van 20km moeten volgen om terug in brugge te geraken o.0)

junglist_clint

Legacy Member
ja ik had hem ook willen kopen maar hij verzond niet. Prachtige aankoop.

evo alexan

Legacy Member
ik heb die ook vorig jaar gekocht!! Ook in Roeselare :D maar in iets mindere staat voor 20 euro maar de jongen die het verkocht, ging dat jaar naar Japan ofzo en verkocht alles wat hij had van nintendo! Wat is richtprijs voor deze set eigenlijk?

m62power

Legacy Member
Exasephiroth zei:
Net terug van Roeselare waar ik dit heb opgehaald.

dzt7rl.jpg

Een near mint, FAH DKC set is toch iets wat je niet veel ziet.
Stond op Kapaza. Kheb der efkes over getwijfeld (ook al omdat de verkoper niet reageerde op mails), maar ben er nu zeer blij mee.
€60 is waarschijnlijk geen super deal, maar zeker geen slechte.

(mini-ergernis: wel een omleiding van 20km moeten volgen om terug in brugge te geraken o.0)

Erg mooi setje, en zijn geld zeker en vast wel waard.
Wou er zelf ook om gaan maar was me ietsje te ver en zoals vermeld geen verzending, Helaas. :sad:
Mooie aankoop hoor Exasephiroth.

HARLEY190

Legacy Member
rommelmarktje gedaan vandaag
poperinge : niets gevonden
langemark : nes classics metroid voor 5 euro
game boy opbergdoos voor 50 cent
puzzel van donkey kong 99 stukjes voor 1 euro

Exasephiroth

Legacy Member
evo alexan zei:
ik heb die ook vorig jaar gekocht!! Ook in Roeselare :D maar in iets mindere staat voor 20 euro maar de jongen die het verkocht, ging dat jaar naar Japan ofzo en verkocht alles wat hij had van nintendo! Wat is richtprijs voor deze set eigenlijk?

Heb je nu de crate gekocht of de set gekocht want er is wel degelijk een verschil :p?
(denk ik toch? correct me if im wrong)
(heb me altijd laten wijsmaken dat bij de crate de afbeelding geïntegreerd is in de doos, terwijl bij de set, de afbeelding gwn zo'n losse sleeve is o.0)

(http://i56.tinypic.com/dzt7rl.jpg vs http://tweakers.net/ext/f/3S93XpU7q6FlgNso83HVyMEz/full.jpg)

evo alexan

Legacy Member

Bamboebahr

Legacy Member
Kan wel bij de retro:

DSCI0040.jpg


(sorry voor de overbelichting,maar het gaat me echt geen reet aan :p)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan