Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

junglist_clint

Legacy Member
50 euro in mm als ik mij niet vergis?

Ik kan schaken :D maar als ik hem ook ga gebruiken ervoor?

sluysen

Legacy Member
dacht zelfs dat het 60€ was in de fnac..

zowiezo zal ik er wel eens me spelen, hij is toch al niet meer sealed nu :p

k_vuurke

Legacy Member
Dat is toch zijn geld wel waard
Ik heb het nog nergens tegengekomen anders neem ik het direct mee :)

Ingis

Legacy Member
En de laatste is iere ook:

Black Panther PF :). Normaal gingen ze alle 4 voor maandag geweest zijn. Maar de dames waren dus sneller. Mammie niet te happy met grote dozen.


Black_Panther_-_jump.jpg


Review en meer foto's:
The King is here! « DIMIC

KillingRaptor

Legacy Member
Nice! Black Panther is echt wel cool, heb hier enkele TPB's liggen van hem. Die foto is ook echt geslaagd, je waant je toch wel in Wakanda. :p

Ingis

Legacy Member
Damn ik ging je daarvoor een rep geven, maar tis uitgeschakeld:p Super dat je hem kent EN gelezen hebt. Is spijtig genoeg niet zo bekend maar wel een van ons favorieten en super interessant. Welke reeks heb je gelezen?

BiZi

Legacy Member
nice pic Ingis!

Naast wat X360 CE's en andere X360 games, toch nog iets nieuws/semi retro besteld... Ben eigenlijk totaal geen star wars buff, maar heb Greedo altijd wel cool gevonden. Dus kon men eigen niet inhouden, en heb de 12inch van Sideshow gekocht.

Nu nog Han Solo vinden en kan de famous Cantina scene naspelen :)

greedo_12inchaf1.jpg

JimmyPatterson

Legacy Member
Ingis zei:
Damn ik ging je daarvoor een rep geven, maar tis uitgeschakeld:p Super dat je hem kent EN gelezen hebt. Is spijtig genoeg niet zo bekend maar wel een van ons favorieten en super interessant. Welke reeks heb je gelezen?


Ik kende het personage ook :unsure:
Uit de tweede Avengers film. Speelt daarin zelfs de hoofdrol:p

Bamboebahr

Legacy Member
61DTFN1PJ1L._SL500_AA300_.jpg


Dit, ik kan me weer een eind bezig houden nu ik Crisis Core uitgespeeld heb ^^

k_vuurke

Legacy Member
echt wel in goede staat, precies nooit mee gespeeld of zeer weinig :)
waar heb je dit spel gevonden?

KillingRaptor

Legacy Member
Ingis zei:
Damn ik ging je daarvoor een rep geven, maar tis uitgeschakeld:p Super dat je hem kent EN gelezen hebt. Is spijtig genoeg niet zo bekend maar wel een van ons favorieten en super interessant. Welke reeks heb je gelezen?

Volume 4, de eerste TPB daarvan heet Who is the Black Panther. Hier even foto van de cover: http://i56.tinypic.com/2qa06ix.jpg

Black Panther is ook één van mijn favoriete Marvel personages, samen met Deadpool. ^^

Bamboebahr

Legacy Member
k_vuurke zei:
echt wel in goede staat, precies nooit mee gespeeld of zeer weinig :)
waar heb je dit spel gevonden?

Heb je het over die Darkstalkers van mij? Dat was een afbeelding die ik van Google gehaald heb ^^;

Ik heb het hier gevonden op 9lives, maar ook wel in zo goed als perfecte staat moet ik zeggen :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan