Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kristofb

Legacy Member
KillingRaptor zei:
't Is al een aantal maanden geleden dat ik hier nog geweest ben, maar heb maar besloten om gewoon terug te keren. En bij deze ook enkele van de recentere retro aankopen.

m8jlfq.jpg


98y3ab.jpg


1zr2vtk.jpg


208z8zc.jpg

Zitten wel twee PSP games tussen die foto's, maar ga echt niet opnieuw foto's nemen daarvoor hoor.

Alvast welkom terug KillingRaptor! :woohoo:

Zeer leuke aankopen, ben jaloers op dat Sonic beeldje! :drool:

KillingRaptor

Legacy Member
Dat Sonic beeldje heb ik in de Dreamland gekocht voor €15. Als ik me niet vergis kun je ze nog altijd verkrijgen (Tails en Knuckles zijn ook beschikbaar).

En bedankt!

Den_Hidde

Legacy Member
Amaaj er zijn er bij die vandaag goeie koopjes hebben gedaan (stille jaloersheid:))
Ik zelf heb op 2 rommelmarkten het volgende gevonden:
1 Megadrive boxed voor 10€
1 ps one voor 15€
ook nog een hoop nes games, maar daar zaten geen grote titels bij.

Ps. zou iemand mij kunnen uitleggen hoe je een foto post ? :) ben nie goe in online dingen enzo

Private Joker

Legacy Member
Die staan inderdaad nog overal te koop hoor. Fnack, Mediamarkt, Dreamland,...
Prijzen liggen overal rond de 15 Euro. Ik heb ook enkel Sonic, de andere twee zoek ik nog te krijgen als cadeau, maar de vriendin snapt geen (soms minder) subtiele hints.

Den_Hidde zei:
Amaaj er zijn er bij die vandaag goeie koopjes hebben gedaan (stille jaloersheid:))
Ik zelf heb op 2 rommelmarkten het volgende gevonden:
1 Megadrive boxed voor 10€
1 ps one voor 15€
ook nog een hoop nes games, maar daar zaten geen grote titels bij.

Ps. zou iemand mij kunnen uitleggen hoe je een foto post ? :) ben nie goe in online dingen enzo

De megadrive in goede staat en compleet? Mooie deal alleszins.

Fotos: uploaden op sites zoals imgur.com en dan krijg je een url die je tussen zo'n haakjes zet (zonder de puntjes) [IMG.][/IMG.]

Thorstein

Legacy Member
junglist_clint zei:
nice one! show me pic.

(Foto) "Wie redt de schone maagd uit de macht van Donkey Kong" :lol:

De arm van donkey kong werkt als tonnen dispenser.
De naam van mario werd in 1983 ook al gebruikt.
Luigi niet, al zit er een groene mario pion bij.
De blauwe en gele mario pion zullen ongekende broers zijn hehe.

Ik ga niet zeggen dat een leuk bordspel is maar als verzamel item wel nice!

Den_Hidde

Legacy Member
Private Joker zei:
Die staan inderdaad nog overal te koop hoor. Fnack, Mediamarkt, Dreamland,...
Prijzen liggen overal rond de 15 Euro. Ik heb ook enkel Sonic, de andere twee zoek ik nog te krijgen als cadeau, maar de vriendin snapt geen (soms minder) subtiele hints.



De megadrive in goede staat en compleet? Mooie deal alleszins.

Fotos: uploaden op sites zoals imgur.com en dan krijg je een url die je tussen zo'n haakjes zet (zonder de puntjes) [IMG.][/IMG.]

Hej thx voor de tip ivm die foto's, komende week is mee bezig houden.
Megadrive was tip top < alles nog in de originele beschermplastiekjes
enige ding is ik weet nie of hij werkt :) want heb nog geen MD games :) maar da komt nog wel ;)

sluysen

Legacy Member
Dat DK boardgame heb ik ook, staat is wel iets minder..

Net terug van rommelmarkt in Beurshalle in Brugge, niet echt veel retro te vinden eigenlijk, 1 opkoper en hier en daar wat kleins..

the loot:

Forsaken II (big box pc, compleet)
Guitar Hero World Tour (sealed :p)
Metal Slug 5
Gameboy Pocket case (http://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/palrockswebshop/full16098758.jpg) er zat een doorzichtige GB pocket in maar batterijklepje was weg dusja niet meegenomen

en dan zo de laatste gang en oud madameke met master system 2 en deel games, en nog psx en paar games..
Ik begin te zien bij psx, 2 final fantasy games (ze vroeg 8 per stuk dus op zich wel een badje) ik doe ze open, telkens minstens 1 cd te kort :doh:

die master system heb ik niet meegenomen, ze vroeg er 15 voor (unboxed en vuil) en 4&#8364; voor een box+cart

Ingis

Legacy Member
Dennoman zei:
Telt imo niet als een Mario game. 't Is een schande hoe die echt constant zit te huilen daarin, befouling to his legacy :p

hoezo? SMW2 is immo een van de beste games ooit... verslaat SMW1 met gemak.
ik vind het jammer dat deze er niet bij zit want het is een van mijn favoriete spellen van Mario :(

- ikaryas

Dennoman

Legacy Member
Yoshi's Island speelt inderdaad geweldig, maareuh...

WHEI WHEI WHEI WHEI :angry::angry::angry:

Da's onder meer ook één van de redenen waarom ik niet zo van de N64 Zelda titels moet hebben :p

HEY, LISTEN! HEY! LISTEN!!!

kristofb

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Dat Sonic beeldje heb ik in de Dreamland gekocht voor €15. Als ik me niet vergis kun je ze nog altijd verkrijgen (Tails en Knuckles zijn ook beschikbaar).

En bedankt!

Thanks voor de tip! Had ik het gisteren nog geweten, dan had ik er ineens voor kunnen kijken, was nog in den Dreamland binnen geweest! :crazy:

Ingis

Legacy Member
Dennoman zei:
Yoshi's Island speelt inderdaad geweldig, maareuh...

WHEI WHEI WHEI WHEI :angry::angry::angry:

Da's onder meer ook één van de redenen waarom ik niet zo van de N64 Zelda titels moet hebben :p

HEY, LISTEN! HEY! LISTEN!!!

dan moest je maar niet geraakt worden eh :p dan had je er geen last van :D

W!mpix

Legacy Member
NES (unboxed) met 2 controllers, 2 games en zapper voor 5 euro. Console zag er niet meer uit en zat onder de schimmel. Ik dacht, voor 5 euro wil ik die kans nog wel wagen.
NES ziet er nu als nieuw uit en tot mijn verbazing werkt alles perfect. Yeeha!

Thorstein

Legacy Member
Conic TVG-201 (1977 Pong console) ( goede staat boxed)
Niet dat ik speciaal die pong dingen zoek, maar voor gratis en voor niets neem ik ze wel aan.
Als je ze daarme ze kunt redden van vernietiging waarom ook niet.

Wolf2000me

Legacy Member
Outcast van het Belgische Appeal via gog.com. 5 dollar, prachtig spel ^^

junglist_clint

Legacy Member
aaah mario chess. Stond in mm in hasselt en toen ik terug ging niet meer. Volgende keer direct meenemen :). Nice one!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan