Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

noobie

Legacy Member
Echt spijtig dat er hier niet meer big box collectors zijn :(

Deathmatch for Doom ^^ Mega mega mega RARE and megarare cheap betaald lolzz ( 1 euro voor de box en 5 euro verzendingskosten)
NjoyYy !

Deathmatch%20for%20Doom.JPG


Deathmatch%20for%20Doom%20Back.JPG


Deathmatch%20for%20Doom%20Inlay.JPG

kristofb

Legacy Member
Die zijn wel nice Walid :) Hoe groot zijn die ongeveer?
Mooie website trouwens.

sluysen

Legacy Member
Had ik het geld, kennis en tijd om ebay enzo af te schuimen had ik meer big boxen :p

atm 20 degelijke big box games en enkele sportgames die ik niet meetel :D

overgrote deel komt dan nog eens vanop rommelmarkten ook..

*Unreal Tournament
*GTA
*Metal Gear Solid
*Driver
*Dungeon Keeper
*Star Wars Shadow of the Empire
*Vrally
*Rayman
*Road Rash
*HL generation
*SOF 1
*Quake 3
*Super Street fighter
*Planescape torment
*RollerCoasterTycoon
*Gangsters
*C&C Red Alert (2* elk verschillende doos)
*C&C aftermath
*C&C Counterstrike
*C&C Commemorative Edition (met dune 2 enzo bij, nogal rare volgens wat ik vind op internet)

Geen idee of er eigenlijk iets speciaal buiten zit (behalve die c&c commemorative ed.)

https://picasaweb.google.com/sluysen/Collection# enkele (niet up to date) foto's hier :p

die gta 1 maps en artwork is zo vet :D

noobie

Legacy Member
:)

Iets speciaals nee niet echt ^^
Wat niet is kan miss. nog komen.Is allesinds geen goeikope hobby,en zeker niet als ge begint met de rare boxes^^Maar soms kun je dan wel es iets megarare vinden wat dan totaal geen geld kost.Zoals die deathmatch for Doom !
In die GTA hebbek eig. wel interesse !Miss ruil voor ps1 game of so?

Private Joker

Legacy Member
Private Joker zei:
SEGA MASTER SYSTEM ULTRA is een blauwe koffer voor de Master System I. Origineel gebruikt voor verhuur in Duitsland. Heeft dan ook de "Gebrauchsanweisung" op de achterkant.
Heeft me een aardige duit gekost, maar wel een zeer mooi stuk voor de verzameling. Ik post later nog een blog-entry met de "voor" en "na" foto's.

Et voila:

Sega Master System ULTRA - Private Joker's Master System Collection

noobie zei:
Echt spijtig dat er hier niet meer big box collectors zijn :(

Deathmatch for Doom ^^ Mega mega mega RARE and megarare cheap betaald lolzz ( 1 euro voor de box en 5 euro verzendingskosten)
NjoyYy !

Nice hoor!! Hoe rare dan juist?
Hoe weet je eigenlijk hoe rare zoiets is? Ik weet wel dat er de juiste fora voor zullen zijn, maar ik kan me inbeelden dat het veel moeilijker is voor PC Big boxes om te bepalen wat de zeldzaamheid ervan is dan voor consoles.

Bamboebahr

Legacy Member
kristofb zei:
Die zijn wel nice Walid :) Hoe groot zijn die ongeveer?
Mooie website trouwens.

Als ze even groot zijn als die die ik ooit vast had, ongeveer een cm of 10 (incl voetstuk)

walid

Legacy Member
kristofb zei:
Die zijn wel nice Walid :) Hoe groot zijn die ongeveer?
Mooie website trouwens.

Thx! Veel werk aan gehad;)

Idd de figures zijn nice & goed gedetaileerd ook
Ze zijn rond de 6cm, tis te zien welke.

Heb er een 4tal te koop btw, indien intresse!

kristofb

Legacy Member
Heb inderdaad gezien dat je er te koop had staan, en was ineens verbaasd van de prijs :) Had ze toch nét ietsje goedkoper verwacht...

Hoe dan ook, heb andere prioriteiten op de moment. Al die merchandise, statues, ... is altijd zeer prachtig, maar tot nu toe heb ik me altijd al kunnen bedwingen om iets ervan te kopen :)

Ingis

Legacy Member
kristofb zei:
Hoe dan ook, heb andere prioriteiten op de moment. Al die merchandise, statues, ... is altijd zeer prachtig, maar tot nu toe heb ik me altijd al kunnen bedwingen om iets ervan te kopen :)

is een gevaarlijke keuze om er aan te beginnen :p einde is dan helemaal zoek...er zijn zoveel verdomd mooie dingen op de markt. Elke dag zie ik wel iets dat ik heb van 'dat wil ik'. Spijtig genoeg krijg ik niet elke dag centjes

Ingis

Legacy Member
BiZi zei:
Bah, dat wist ik niet. Spijtig, want heb de regular + t-shirt besteld :((

die DLC zal je volgens mij wel niet kunnen gebruiken...

beetje late reactie, maar toch :p
we hebben de DLC gewoon kunnen gebruiken :D

junglist_clint

Legacy Member
Ingis zei:
eindelijk :

Was reclame die ik al lang wou

waar heb je die gevonden? Hier de gamemania doet zijn niet weg en andere winkels ookal niet. Ben ik ook al lang achter aan het vissen, al vanaf de eerste dag dat ze er stonden.

verry nice!

Ingis

Legacy Member
in de gamemania oudenaarde, heel vriendelijk vent :D:applause: Een vrouwken mee hebben helpt ook soms ze. Ze hebben nog nooit iets geweigerd aan vriendin (soms wel efkes moeten wachten, maar altijd telefoon gehad) :)

junglist_clint

Legacy Member
hehe nu je het zegt. Als mijn vriendin het vraagt krijgt ze het meteen mee. Volgende keer nog eens een poging wagen hier in de gm. :)

sluysen

Legacy Member
hier vragen ze er 2€ per stuk voor :doh:

misschien ga ik er toch wel eens achter, they're kinda cool :D

kristofb

Legacy Member
Fyi Ingis, je kan altijd je post bijwerken door de 'EDIT knop onderaan een post he :)

Ingis

Legacy Member
ik weet, maar dan zien mensen toch nie da er een update is geweest of wel? :p

Private Joker

Legacy Member
Edit Post- Type new text - Ctrl A - Cut - Delete Post - New Post - Paste - Post
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan