Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sluysen

Legacy Member
ff voor de locals (west vlamingen dus :p)

welke site's bekijken jullie zoal? want ik heb al wat gezocht voor april en vind precies weinig in west vlaanderen...

Thorstein

Legacy Member
Net naar Karteria Diest geweest voor de rommelmarkt:
Onderweg terwijl ik fietste vond ik 10€ in de gras berm :) Pling!

Nes
Faxanadu (cart only) 5€

Ps1:
Amerzone (compleet) 3€

Ps2:
Silent hill 3 (compleet) 5€

The getaway (boxed) 5€ maar in een heel speciaal kartonnen doosje met mooie artwork.
op de cd staat ook "playstation 2 the third place" kent iemand deze versie en wat de oorsprong is?

En mario & luigi figuurtjes in pvc 12cm 10€ samen
De hond wilde ze al afpakken die dacht dat het speeltjes voor hem waren rofl.

Bamboebahr

Legacy Member
Volgens mij was die "the third place" een reclame slogan van de PS2 indertijd...

Thorstein

Legacy Member
Idd maar de normale versie heeft gewoon "playstation 2" erop
Zou het misschien een soort promo versie zijn ?

Op internet vind ik dus niks erover,dus het zal niet zo common zijn. :)

Foto's (1) (2) (3)

*update* na te testen betreft het hier een Trailer dvd.
Met de befaamde "real life" trailer en trailers van andere scee spelen.
En waarop ook beelden van een "playstation2 getaway Party" te amsterdam te zien zijn.
Waarschinlijk dan ook aan de gasten opgestuurd achteraf als promo.

HARLEY190

Legacy Member
sluysen zei:
ff voor de locals (west vlamingen dus :p)

welke site's bekijken jullie zoal? want ik heb al wat gezocht voor april en vind precies weinig in west vlaanderen...

het rommelmarkt boekje altijd handig

noobie

Legacy Member
:)

Doom%20collectors%20Edition.JPG


Quake%20Doublepack%20full.JPG


Nog te onvangen : Quake : The offering NIB/Sealed
Alice Mcgee
Blood II Re release Platinum
Duke Nukem SS (screensaver) rare rare rare rare
Deathmatch for Doom
Duke Caribean Beach (NIB/Sealed)
The Ultimate&The Classic (quake/doom)NIB/Sealed

ulticlassic.jpg


duke%20SS.jpg

ironhorn

Legacy Member
gevonden in tongeren:
mario bros game&watch double screen

voor de rest was er bijna niets van retro (buiten dan een ghostbuster toestel in doos dat ik ook maar gekocht heb :unsure:)

TOMMYGUN

Legacy Member
Doom en Duke Nukem waren vroeger mijn 2 favo shooters. Echt nostalgie.

HARLEY190

Legacy Member
pokemon crystal hier gekocht op het forum
en eindelijk is de volledig pokemon game boy collectie compleet

W!mpix

Legacy Member
ironhorn zei:
gevonden in tongeren:
mario bros game&watch double screen

voor de rest was er bijna niets van retro (buiten dan een ghostbuster toestel in doos dat ik ook maar gekocht heb :unsure:)

Heb daar nog een NES gevonden, de game & watch is volledig aan mij voorbijgegaan. :) Wat heb je hem betaald?

ironhorn

Legacy Member
W!mpix zei:
Heb daar nog een NES gevonden, de game & watch is volledig aan mij voorbijgegaan. :) Wat heb je hem betaald?

NES niet gezien, toen we weg gingen was er wel een opkoper aant uitstallen
game&watch was 5 euro samen met een dvd (g&w stond 5e geprijsd, dvd 2e)

Private Joker

Legacy Member
Tomb Raider I, II (Platinum) - Bedankt s_kaiba!
Tomb Raider III & De laatste onthulling (Black Label) - Bedankt Zipper!

SEGA MASTER SYSTEM ULTRA is een blauwe koffer voor de Master System I. Origineel gebruikt voor verhuur in Duitsland. Heeft dan ook de "Gebrauchsanweisung" op de achterkant.
Heeft me een aardige duit gekost, maar wel een zeer mooi stuk voor de verzameling. Ik post later nog een blog-entry met de "voor" en "na" foto's.

junglist_clint

Legacy Member
ik heb het nog steeds niet tegoei door over die sega koffers. Dus als je een sega huurde (in een videotheek) staken ze dat in zo een koffer? En alleen sega deed dat?

Wel aardige aankoop zo een koffer!

Private Joker

Legacy Member
Ja inderdaad. Zo hoor ik het toch van de oudere garde :-)
Ik heb er nooit één gehuurd van een videotheek dus kan het niet met zekerheid zeggen.

Er zijn voor zover ik weet drie soorten koffers voor Master System. Een zwarte, oranje/rode en een blauwe koffer.

Ik herinner me wel nog dat ik ooit een PSX heb gehuurd samen met een buurjongen en die kwam toen ook in een koffer. Die was wel van de zaak en niet van Sony.
Het zou me verwonderen moesten die koffers niet van Sega zelf komen, want ze duiken echt overal op. Die blauwe is volgens mij de zeldzaamste, dan de oranje/rode en de zwarte is gewoon uncommon.

HARLEY190

Legacy Member
Private Joker zei:
Ja inderdaad. Zo hoor ik het toch van de oudere garde :-)
Ik heb er nooit één gehuurd van een videotheek dus kan het niet met zekerheid zeggen.

Er zijn voor zover ik weet drie soorten koffers voor Master System. Een zwarte, oranje/rode en een blauwe koffer.

Ik herinner me wel nog dat ik ooit een PSX heb gehuurd samen met een buurjongen en die kwam toen ook in een koffer. Die was wel van de zaak en niet van Sony.
Het zou me verwonderen moesten die koffers niet van Sega zelf komen, want ze duiken echt overal op. Die blauwe is volgens mij de zeldzaamste, dan de oranje/rode en de zwarte is gewoon uncommon.

wat je ook niet veel zal tegenkomen is een cd rek van sega genesis in zwart plastiek

HARLEY190

Legacy Member
Private Joker zei:
Is dat een stille hint naar die koffer die jij verkocht? ;)

ja,heb dat rekje dus ook in de collectie staan maar die gaan nog niet buiten en de zwarte koffer ook niet

Private Joker

Legacy Member
Ja wist wel dat het gewoon eens polsen was naar de waarde op 2dehands. Mooi koffertje, dat wel.

Wanneer zien we eens foto's van jouw collectie?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan