Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pling!
sluysen zei:ff voor de locals (west vlamingen dus)
welke site's bekijken jullie zoal? want ik heb al wat gezocht voor april en vind precies weinig in west vlaanderen...
ironhorn zei:gevonden in tongeren:
mario bros game&watch double screen
voor de rest was er bijna niets van retro (buiten dan een ghostbuster toestel in doos dat ik ook maar gekocht heb)
Wat heb je hem betaald?W!mpix zei:Heb daar nog een NES gevonden, de game & watch is volledig aan mij voorbijgegaan.Wat heb je hem betaald?

Private Joker zei:Ja inderdaad. Zo hoor ik het toch van de oudere garde
Ik heb er nooit één gehuurd van een videotheek dus kan het niet met zekerheid zeggen.
Er zijn voor zover ik weet drie soorten koffers voor Master System. Een zwarte, oranje/rode en een blauwe koffer.
Ik herinner me wel nog dat ik ooit een PSX heb gehuurd samen met een buurjongen en die kwam toen ook in een koffer. Die was wel van de zaak en niet van Sony.
Het zou me verwonderen moesten die koffers niet van Sega zelf komen, want ze duiken echt overal op. Die blauwe is volgens mij de zeldzaamste, dan de oranje/rode en de zwarte is gewoon uncommon.
Private Joker zei:Is dat een stille hint naar die koffer die jij verkocht?![]()
Private Joker zei:Ja wist wel dat het gewoon eens polsen was naar de waarde op 2dehands. Mooi koffertje, dat wel.
Wanneer zien we eens foto's van jouw collectie?