Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bamboebahr

Legacy Member
Daarnet in de kringloop gekocht:
-beach spikers voor gamecube
- Zelda Nes classics, Xevious nes classics, super mario ball en yoshi's island 2 voor GBA

allemaal compleet en in redelijk goeie staat ^^

junglist_clint

Legacy Member
damn nice :).

Vandaag in de bus.

Mario Tennis voor virtual boy (wel jap)
en pluche van bowser en donkey kong :)

Pyrox

Legacy Member
earthworm jim 2 megadrive, een voornemen van m'n nieuwjaarslijstje dacht ik.

angelomcm

Legacy Member
- Mystic quest (final fantasy legend) gameboy
- Majora's mask N64 (gouden cartridge)

sluysen

Legacy Member
tijdens de kameropkuis van de broer van mijn lief nog wat retro gevonden :D
de gameboy games houden ze zelf bij maar ik kreeg ook iets :p

Metal Gear Solid big box voor pc en een PSX cheatboek :p

Thorstein

Legacy Member
Pakketje van ebay goed aangekomen:
Megadrive:
-Pinocchio (Boxed)
-Pocahontas (Boxed)
-Bonkers (Boxed)
-Super monaco GP (Boxed)
-Olympic Summer Games (Boxed)
-Megagames 6 Vol 2 (cart only)

En nog 3 games die al had (Asterix great rescue en 2x sonic 1)
Maar die verkoop ik wel terug voor ne 1€ stuk ofzo.
Maja voor 16 Incl kan ik nie klagen voor 9 games :)

TOMMYGUN

Legacy Member
Lot van atari 2600:

Pitfall / Moonpatrol
Pitfall 2 / Missile command
Donkey Kong / Pac-man
Ghostbusters / Ms Pacman
Robot tank / Jr Pac-man
Battlezone / Berzerk
Enduro / Mario Bros.
Realsports boxing / Raiders of the lost ark
Jungle hunt / Joust
Centipide / Kangaroo
Millipide / E.T
Q-bert / Desert Falcon
Street racer / Indy 500
Slot racers / Mr.postman
Parachute / Stargate
Space Invaders / Asteroids
Vanguard / Snail against squirrel
Sorcerer's apprentice (disney)
Motocross
Little bear

Ook nog een rare 32 in 1 game waarop onder meer combat, tennis, basketball, .... staat
Paar dubbels heb ik nu wel zoals space invaders. Waarschijnlijk is de lijst nog niet volledig en heb ik er een paar vergeten te vermelden.

Hierbij ook nog een atari 2600 Jr. console met 2 joystick en een paddle controller.

Ook nog een Sega megadrive (1ste versie) met spelletje Spot (boxed).
Alles tesamen voor 60 euro.
Ik ben niet echt zo voor sega maar ik wel ooit Michael Jackson's Moonwalker bemachtigen.

FoO

Legacy Member
Halflife Generation, Halflife Opposing Force, Halflife Blueshift vandaag gekocht op ebay!

Allemaal big boxes ^^

JimmyPatterson

Legacy Member
TOMMYGUN zei:
Lot van atari 2600:

Pitfall / Moonpatrol
Pitfall 2 / Missile command
Donkey Kong / Pac-man
Ghostbusters / Ms Pacman
Robot tank / Jr Pac-man
Battlezone / Berzerk
Enduro / Mario Bros.
Realsports boxing / Raiders of the lost ark
Jungle hunt / Joust
Centipide / Kangaroo
Millipide / E.T
Q-bert / Desert Falcon
Street racer / Indy 500
Slot racers / Mr.postman
Parachute / Stargate
Space Invaders / Asteroids
Vanguard / Snail against squirrel
Sorcerer's apprentice (disney)
Motocross
Little bear

Ook nog een rare 32 in 1 game waarop onder meer combat, tennis, basketball, .... staat
Paar dubbels heb ik nu wel zoals space invaders. Waarschijnlijk is de lijst nog niet volledig en heb ik er een paar vergeten te vermelden.

Hierbij ook nog een atari 2600 Jr. console met 2 joystick en een paddle controller.

Ook nog een Sega megadrive (1ste versie) met spelletje Spot (boxed).
Alles tesamen voor 60 euro.
Ik ben niet echt zo voor sega maar ik wel ooit Michael Jackson's Moonwalker bemachtigen.

Mooie aankopen:) Ik zit momenteel vast op 51 Atari 2600 games. Waar heb je dat pakketje gevonden?

Bosvos

Legacy Member
Zonet FIFA 97 gekocht op Retrogamefreak.com

Rare aankoop, maar dat was m'n eerste game op de PS1 :D

NFS: Hot pursuit 2 voor PS2 heb ik ook besteld btw

TOMMYGUN

Legacy Member
Waar heb je dat pakketje gevonden?

Op 2dehands.be
Maar daar moet je wat geluk mee hebben want atari 2600 wordt niet veel meer verkocht op die site, ik had nog het geluk dat die mensen nog geen 10 minuten van mijn thuis woonden.

killyourzone

Legacy Member
Yggdra Union (GBA, sealed)
24 beschermdoosjes om GBA carts in te steken.

Private Joker

Legacy Member
Komen precies regelmatig sealed GBA games binnen bij u. Specifiek daar naar op zoek aan het gaan?

killyourzone

Legacy Member
Ik zoek er wel regelmatig eens achter maar meestal vind ik de prijzen te hoog, ik bied wel veel en soms heb ik eens geluk. Bij deze dacht ik eigenlijk dat het een reseal was omdat het geen nintendo strip heeft maar het is blijkbaar wel een echte seal (er kleeft een officiele zegel achteraan), leuke verrassing dus. Heeft me 28 euro gekost wat ik wel vind meevallen voor een gewilde RPG van Atlus, het meeste wat ik betaald heb is 30 euro voor een sealede Final Fantasy IV dus ik probeer het wel binnen de perken te houden. ;)
Dingen zijn wel snel in waarde aan het stijgen heb ik zo de indruk, heb onlangs een gesealde Mario op GBA voor 80+ zien gaan, ligt wel aan de game natuurlijk, ik heb 2 keer Dynasty Warriors Advance (sealed) gewonnen voor minder dan 10 euro...

Thorstein

Legacy Member
Dernet weer even in de lokale kringloop gaan snuffelen:
Ps2:
Jackie Chan Adventures (compleet) (1€)
PC:
The chonicles of Riddick escape from butchers bay Developer's cut (lange titel he)
(5cd) (MSI BUNDLE versie) 2€

mss geen game maar wel kei retro een super 8 15m japans tekenfilmpje "goldorak" les ailes de la mort.voor 0,50€ iets zegt me dat dat meer waard is :)
Ziet er zoals deze <foto> uit maar het doosje ziet er beter uit bij mijne .

HARLEY190

Legacy Member
eerste rommelmarktje van seizoen was weer een voltreffer

atari 2600 jr boxed met 32 in 1 game cart
atari 2600 met 1 controller en 2 paddles
2 boxed quick shot I controllers

24 games cart only:

fishing derby/ mario bros
the activision decathlon / centipede
river raid / dig dug
freeway / phoenix
air sea battle / vanguard
pelé's soccer / pole position
breakout / jungle hunt
donkey kong / kangaroo
pac-man /amidar
gorf / blueprint
pitfall II / mouse trap
1 zonder sticker
game programma combat : tank, tank-pong, invisible-tank, biplane, jet-fighter

alles voor 25 euro

Exasephiroth

Legacy Member
:niceone:

Welke rommelmarkt was het want kzou straks ook nog 1tje bezoeken (oostende)

HARLEY190

Legacy Member
Exasephiroth zei:
:niceone:

Welke rommelmarkt was het want kzou straks ook nog 1tje bezoeken (oostende)

eernegem 'herdershoeve' was het
ben niet naar oostende geweest
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan