Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

junglist_clint

Legacy Member
ja ik wou eerst een andere kopen want ik vind het verdacht dat toch mensen een duurdere kopen die minder in staat is. Maar als jij het zegt ga ik het mss toch wagen :)

killyourzone

Legacy Member
Net eens gekeken en het zou me niet verwonderen dat de twee Europese aanbieders ze gewoon zelf daar hebben gekocht. :p Toevallig is de ene nieuw en de andere als nieuw... :D

p@p@

Legacy Member
ydq473 zei:
ja hoor ! ben benieuwd hoeveel de inport taxen gaan zijn ;)

Heb juist op kapaza de volgende games gekocht: Mario super circuit en super mario world advance 2 in originele staat! Perfect doosje en alle handleidingen en dat voor 20 euro. Ben het juist gaan ophalen en glunder ervan.... Toch wel een leuk prijsje in deze staat

rolforf

Legacy Member
rommelmarktje gedaan:

Zelda Twilight Princess (GC) (compleet)
Illusion of Time (SNES) (cart only)
Jet Force Gemini (N64) (cart only)
Star Wars Rogue Squadron (N64) (cart only)

voor 25€.

Het was lang geleden dat ik nog iets gekocht had en ben er tevreden van.

Drakenjager

Legacy Member
Ik heb net mijn eerste retro spelcomputer gekocht! Het gaat hier om een super nintendo;

Super nintendo geheel compleet in doos
met handleiding
4 spelletjes Pinball
The Blues brothers
Street Fighter 2
Super Mario Allstars super mario world
Super Game boy Adapter met handleiding

alles samen voor 55 euro

p@p@

Legacy Member
in blister voor GBA zelda the minish cap voor 28 euro, is niet te veel denk ik

Private Joker

Legacy Member
Als de blister origineel is, dan is dat zeker niet te veel.
Op zich is het spel een 15-20 waard.

Shinro

Legacy Member
- Rayman 3 Hoodlum Havoc (Playstation 2)
- Spartan: Total Warrior (Playstation 2)
- Killzone *Platinum* (Playstation 2)
- Project Eden (Playstation 2)
- Shifters (Playstation 2)

Allemaal samen voor 20 euro.

Dennoman

Legacy Member
Eén van de opkopers op Hest mèt? :p Ik wou nog eens gaan zien, maar te laat opgestaan :p

Shinro

Legacy Member
Dennoman zei:
Eén van de opkopers op Hest mèt? :p Ik wou nog eens gaan zien, maar te laat opgestaan :p

Niks gemist tough, ze komen van 1 stand, was een buitenlandse met enkel PS2 games, voor de rest the usual crap zoals ge wel weet.

Nuja, 'Hest met' is niet echt de moeite kwa games, was weer eens even geleden, ga er wel elke week over in de zomer, maar dan voor een braadworst vooral. :p

Pyrox

Legacy Member
gba sp + mario kart + mario advance 3 + mario golf + pac man advance(25inc)

alles los, maar dat is niet erg aangezien ik geen gba verzamel.

Wandering

Legacy Member
Garageverkoop, was niet veel soeps meer toen ik aankwam. Meesten al opgeruimd of aan het opruimen. Maar ik zag toevallig al iets in een auto staan. Een ps1, 2 controllers, 2 memory cards + 28 spellen. Ik mocht het meenemen voor 10 euro, dan was hij ervan af (hij vroeg er 55 euro voor). Een 15-tal zijn wel zonder frontcover en zonder boekje maar ja, voor 10 euro kon ik niet sukkelen.

Ohja, en een mario pluche voor 1 euro.

nameless

Legacy Member
Shinro zei:
Nuja, 'Hest met' is niet echt de moeite kwa games, was weer eens even geleden, ga er wel elke week over in de zomer, maar dan voor een braadworst vooral. :p

Is er dan nooit iets interessants in die 2 of 3 straten waar vooral mensen staan die eenmaling hun dingen komen verkopen?
Die zullen de komende weken wel terug wat drukker bezet raken zeker?

Dennoman

Legacy Member
Yeah, het seizoen zal nu wel terug op gang komen, vooral nu ze wat langer aan één stuk goed weer voorspellen.

Ik heb letterlijk één keer iets interessants gezien en heb 't direct meegenomen (DS3 die gij nog zijt komen halen Nameless :p). Voorts altijd dezelfde opkopers met hun bakken vol met PS2-sporttitels aan €10 per stuk (:crazy:) en altijd dezelfde kerel die voor zijn huis staat met PSX- en GB-games waar hij ook veel te veel geld voor vraagt.

Had o.a. Megaman Legends 2 liggen, op zich wel een zeldzame game (boxed in goeie staat toch zeker €40), maar geen boekje, geen cover, cd VOL met krassen (ik zou schrikken als 't speelbaar is), afgebleekt door de zon en tot slot precies met een camion overgereden zo'n kapot doosje. Moest er nog €15 voor hebben en wordt kwaad als ge probeert af te bieden.

Goed zot ze man :') marginaal. Ben 't na de zoveelste aanvaring eens kwaad afgetrapt met de woorden: "als ge van geen afbieden wilt weten moet ge uw brol op eBay zetten."

Loser.

UnderAttack

Legacy Member
Mijn laatste aankopen gebundeld.
img7833h.jpg

img7834rn.jpg

img7835.jpg

img7836y.jpg

Final Fantasy heeft mijn vriendin voor mij gekocht op een rommelmarkt voor de prijs van, val niet achter over, 50 cent :bow:

Me is so happy! Zal mijn vriendin nu wel mogen belonen, maar heb al een idee :p

ironhorn

Legacy Member
terug van een weekendje amsterdam, ook eens in de game mania gaan zien:

medabots infinity voor de gc (6e)

Bosvos

Legacy Member
Zonet een Playstation gaan halen, samen met Driver ('t is wel een Best of versie, maar soit)

Mijn eerste retro aankoop, al had ik liever eerst ergens een SNES gevonden...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan