Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dennoman

Legacy Member
Bamboebahr zei:
DIE WEBSITE...THE HORROR...

on a side note: lijkt me wel aanlokkelijk,ware het niet dat het de andere kant van het land is :p
Andere kant van 't land? 't Is Oost-Vlaanderen en gij zit in West-Vlaanderen :p

sluysen

Legacy Member
bamboebahr, das zowat alles wat wij niet mogen doen :D

btw zitte gij opt devineforum? (en hoe gaat het met de blog :p)

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Claudio VO zei:
héhé , ik herken me in jouw instelling :hug:
een domper op je "uitstapje" als je enkel opkopers aantreft .

this hier ook al ff geleden , maar volgende maand heb ik er ééntje bij mijn deur :).

m'n kalender voor april - mei & juni staat ook al op poten :D ( niks uitzinnigs ! ).

iemand zin in een roadtrip naar Welle ? ( 26 juni ).

Mja, probleem met die opkopers is ook dat ze niet zo fel kijken naar de staat van hun games. Sommige waren echt vuil :s ook kapotte doosjes en shit.

bah opkopers

Bamboebahr

Legacy Member
Dennoman zei:
Andere kant van 't land? 't Is Oost-Vlaanderen en gij zit in West-Vlaanderen :p

oeps,kzat junglist_clint z'n reply met (limburg?) dus niet opgezocht waar dat lag XD
Is zeker aanlokkelijk dan :p

Sluysen zei:
bamboebahr, das zowat alles wat wij niet mogen doen

btw zitte gij opt devineforum? (en hoe gaat het met de blog )

idd,vreselijk die frames :x
Om nog maar te zwijgen van het design :p

En nee,ik zit niet op het devine forum, en de blog begint er te komen, staat voorlopig al online met een temp design die nog aangepast moet worden :)

ironhorn

Legacy Member
junglist_clint zei:
foto werkt niet :(.

Maar toch proficiat, ik kan al raden over wat het gaat aan de reacties te zien :D

ps wat is er in welle te doen (limburg?)

welle, niet wellen vrees ik

voor opglabbeek zit ik in het buitenland :/

Dustar

Legacy Member
Dennoman zei:
4 kilo, fikse kleine ;) wordt ongetwijfeld een gezond bazeke. Heb altijd de fascinatie met lengte en gewicht van zo'n kind wel grappig gevonden. 'k Weet dat het is om te tonen dat de kleine gezond is, maar soms lijkt het alsof ge over een kalkoen aan 't praten zijt ipv een klein manneke :)

Nen dikke proficiat :)

Sounds good :)

Volgend weekend is er in Opglabbeek een garageverkoop met zo'n 300 deelnemers. Iemand met een auto en eventueel wat fietsen zou wel handig zijn :)

Ha, die garageverkoop in Opglabbeek, is dat die tweedaagse? Vorig jaar kwam ik daar aan...niets te zien, geen enkele stand!
Gelukkig was er nog een café waar er wat te drinken viel :-)
Kan natuurlijk wel zijn dat iedereen weg was omdat het de dag ervoor zo geregend had. Nuja, Opglabbeek is zover ook weer niet van hier, dus zo'n ramp was het niet.

@Kristof; een dikke proficiat met je spruit. Geen 'm maar meteen een Sonic als slaapknuffel, kunt niet snel genoeg met de Sega indoctrinatie beginnen :-)

junglist_clint

Legacy Member
Nog eens rommelmarktje gedaan.

voor de n64 wave racer en quake (beiden compleet)
Phillips cdi uiteindelijk ook maar eens gekocht :D

PinkyNTheBrain

Legacy Member
junglist_clint zei:
Nog eens rommelmarktje gedaan.

voor de n64 wave racer en quake (beiden compleet)
Phillips cdi uiteindelijk ook maar eens gekocht :D

Don Bosco dus? :p Kheb die spullen ook zien liggen.

Wat vroeg em nog voor die CD-i?

Dennoman

Legacy Member
Dustar zei:
Ha, die garageverkoop in Opglabbeek, is dat die tweedaagse? Vorig jaar kwam ik daar aan...niets te zien, geen enkele stand!
Gelukkig was er nog een café waar er wat te drinken viel :-)
Kan natuurlijk wel zijn dat iedereen weg was omdat het de dag ervoor zo geregend had. Nuja, Opglabbeek is zover ook weer niet van hier, dus zo'n ramp was het niet.

@Kristof; een dikke proficiat met je spruit. Geen 'm maar meteen een Sonic als slaapknuffel, kunt niet snel genoeg met de Sega indoctrinatie beginnen :-)
Blijkbaar. Ik ga wel enkel als er iemand eventueel kan voeren met de auto. Anders is 't echt geen doen om daarheen te tsjoeken met het openbaar vervoer, zo'n gat helegans in 't oosten van Limburg :s

Voor de NMBS bestaat in Limburg pssies enkel Hasselt, Genk en Neerpelt :p en om dan nog 2 uur mottig te zitten worden op een bus...

buzzywuzzy

Legacy Member
Buit van vandaag:

2011-03-14002302.jpg


Het begint hier stilaan weer op gang te komen, na maanden van binnen zitten en frustrerend hoge prijzen kijken op Ebay.

junglist_clint

Legacy Member
PinkyNTheBrain zei:
Don Bosco dus? :p Kheb die spullen ook zien liggen.

Wat vroeg em nog voor die CD-i?

ja alleen opkopers. Maar toch nog goeie prijs vind ik zelf.

12 voor de N64 games en 20 voor de cdi.

Private Joker

Legacy Member
Deel 1/3 van de laatste pakjes van het jaar:

LBlUI.jpg

NmSZl.jpg

Mg8HR.jpg

q37oL.jpg

Vanaf nu enkel nog op rommelmarkten dingen aankopen om af te kicken :)
De andere pakketjes zijn onderweg en zijn een toevoeging op mijn TecToy gedeelte :applause:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan