Bamboebahr
Legacy Member
Claudio VO zei:
DIE WEBSITE...THE HORROR...
on a side note: lijkt me wel aanlokkelijk,ware het niet dat het de andere kant van het land is

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Claudio VO zei:

Andere kant van 't land? 't Is Oost-Vlaanderen en gij zit in West-VlaanderenBamboebahr zei:DIE WEBSITE...THE HORROR...
on a side note: lijkt me wel aanlokkelijk,ware het niet dat het de andere kant van het land is![]()

Claudio VO zei:

Claudio VO zei:héhé , ik herken me in jouw instelling
een domper op je "uitstapje" als je enkel opkopers aantreft .
this hier ook al ff geleden , maar volgende maand heb ik er ééntje bij mijn deur.
m'n kalender voor april - mei & juni staat ook al op poten( niks uitzinnigs ! ).
iemand zin in een roadtrip naar Welle ? ( 26 juni ).
ook kapotte doosjes en shit.Dennoman zei:Andere kant van 't land? 't Is Oost-Vlaanderen en gij zit in West-Vlaanderen![]()

Sluysen zei:bamboebahr, das zowat alles wat wij niet mogen doen
btw zitte gij opt devineforum? (en hoe gaat het met de blog )



junglist_clint zei:foto werkt niet.
Maar toch proficiat, ik kan al raden over wat het gaat aan de reacties te zien
ps wat is er in welle te doen (limburg?)
Dennoman zei:4 kilo, fikse kleinewordt ongetwijfeld een gezond bazeke. Heb altijd de fascinatie met lengte en gewicht van zo'n kind wel grappig gevonden. 'k Weet dat het is om te tonen dat de kleine gezond is, maar soms lijkt het alsof ge over een kalkoen aan 't praten zijt ipv een klein manneke
Nen dikke proficiat
Sounds good
Volgend weekend is er in Opglabbeek een garageverkoop met zo'n 300 deelnemers. Iemand met een auto en eventueel wat fietsen zou wel handig zijn![]()


junglist_clint zei:Nog eens rommelmarktje gedaan.
voor de n64 wave racer en quake (beiden compleet)
Phillips cdi uiteindelijk ook maar eens gekocht![]()
Kheb die spullen ook zien liggen.Blijkbaar. Ik ga wel enkel als er iemand eventueel kan voeren met de auto. Anders is 't echt geen doen om daarheen te tsjoeken met het openbaar vervoer, zo'n gat helegans in 't oosten van LimburgDustar zei:Ha, die garageverkoop in Opglabbeek, is dat die tweedaagse? Vorig jaar kwam ik daar aan...niets te zien, geen enkele stand!
Gelukkig was er nog een café waar er wat te drinken viel
Kan natuurlijk wel zijn dat iedereen weg was omdat het de dag ervoor zo geregend had. Nuja, Opglabbeek is zover ook weer niet van hier, dus zo'n ramp was het niet.
@Kristof; een dikke proficiat met je spruit. Geen 'm maar meteen een Sonic als slaapknuffel, kunt niet snel genoeg met de Sega indoctrinatie beginnen![]()

en om dan nog 2 uur mottig te zitten worden op een bus...PinkyNTheBrain zei:Don Bosco dus?Kheb die spullen ook zien liggen.
Wat vroeg em nog voor die CD-i?