Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kristofb

Legacy Member
Gisterenavond ook nog eens een koopje kunnen doen. Kost wel VERSCHRIKKELIJK veel geld, maar het was het waard! :D

659b0a11

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Djack zei:
Vandaag pakketje aangekregen:

-Final Fantasy VII - PC
-Final Fantasy VII - PSX - Original Black Print
-Final Fantasy VIII - PSX - Original Black Print
-Final Fantasy IX - PSX - Original Black Print

en ineens pic van FF collectie tot hiertoe :)

geen interesse in een Final Fantasy-figurine? Spreekt mij anders ff aan op msn.
in de doos, nog nooit open geweest.

kristofb

Legacy Member
PinkyNTheBrain zei:
Vanaf welke leeftijd krijgt hij een sega controller in zijn pollen gestoken? :p

Goh ik dacht daar niet té snel mee te beginnen eigenlijk...
Op z'n minst toch wachten z'n linkerduim goed ontwikkeld is, met die verdomde d-pads...

Vanaf een jaar of 2 dus ofzo eh.. :D

red Bulleke

Legacy Member
Nen dikke proficiat Kristofb!
You've made the baby, now make the gamer ;)

Private Joker

Legacy Member
Proficiat hé!!

Het gamen zal wel in de genen zitten dus veel werk zal er niet aan zijn ;)

vidiot

Legacy Member
Proficiat ook aan je vrouw om hem op de wereld te persen, hopelijk ging de bevalling vlot! (Ik mag hopen dat het maken leuker was).
En veel plezier ermee de komende dagen, weken, maanden, jaren... :)

Claudio VO

Legacy Member
kristofb zei:
Goh ik dacht daar niet té snel mee te beginnen eigenlijk...
Op z'n minst toch wachten z'n linkerduim goed ontwikkeld is, met die verdomde d-pads...

Vanaf een jaar of 2 dus ofzo eh.. :D

Proficiat hé ;)

kzou toch nie te lang uitstellen hoor .

de "duistere" Nintendo kant ; komt toch altijd gevaarlijk dichtbij . i can tell :D

btw : kan je pica niet zien :help:

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Net nog eens een rommelmarktje gedaan, was lang geleden. Helaas viel er niet veel te zien :( 2 opkopers...

Uiteindelijk 1 snes game voor €5 gekocht om niet met legen handen thuis te komen :p (les schtroumpfs, die zocht ik nog dusja)

Claudio VO

Legacy Member
PinkyNTheBrain zei:
Net nog eens een rommelmarktje gedaan, was lang geleden. Helaas viel er niet veel te zien :( 2 opkopers...

Uiteindelijk 1 snes game voor €5 gekocht om niet met legen handen thuis te komen :p (les schtroumpfs, die zocht ik nog dusja)


héhé , ik herken me in jouw instelling :hug:
een domper op je "uitstapje" als je enkel opkopers aantreft .

this hier ook al ff geleden , maar volgende maand heb ik er ééntje bij mijn deur :).

m'n kalender voor april - mei & juni staat ook al op poten :D ( niks uitzinnigs ! ).

iemand zin in een roadtrip naar Welle ? ( 26 juni ).

junglist_clint

Legacy Member
foto werkt niet :(.

Maar toch proficiat, ik kan al raden over wat het gaat aan de reacties te zien :D

ps wat is er in welle te doen (limburg?)

kristofb

Legacy Member
Voila se, hier is het kaartje nog eens. Nog eens bedankt voor ullie wensen allemaal!
De bevalling ging goed vooruit, we hebben geen klagen gehad :)

34yadf5.jpg

Dennoman

Legacy Member
4 kilo, fikse kleine ;) wordt ongetwijfeld een gezond bazeke. Heb altijd de fascinatie met lengte en gewicht van zo'n kind wel grappig gevonden. 'k Weet dat het is om te tonen dat de kleine gezond is, maar soms lijkt het alsof ge over een kalkoen aan 't praten zijt ipv een klein manneke :)

Nen dikke proficiat :)
Claudio VO zei:

1000 standhouders

ben je wel even zoet hoor :D
Sounds good :)

Volgend weekend is er in Opglabbeek een garageverkoop met zo'n 300 deelnemers. Iemand met een auto en eventueel wat fietsen zou wel handig zijn :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan