Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

red Bulleke

Legacy Member
Vandaag volgend atari 2600 lotje op de kop kunnen tikken. normaal gezien heb ik weinig interesse in de "pre-8bitperiode", maar voor €20 kon ik ze niet laten liggen.

DSC010211.jpg


DSC010231.jpg

Thorstein

Legacy Member
Die had ik ook niet laten liggen hoor red !

Megadrive : Mega turrican (compleet)
Via den Vidiot ;)
Dernet al even gespeeld en het is echt nice kwa gfx en muziek en vooral gameplay die lekker snel en uitdagend is.
Toch wel een must have

JimmyPatterson

Legacy Member
@Red Bulleke; leuke games! Zitten er zelfs een paar tussen die ik nog niet heb, zoek je misschien iets voor te ruilen ofzo?:)

Thorstein

Legacy Member
Ik was dernet even in de kringloop en ik heb Super smash bros melee (Voor de cube) voor 1€ tussen de cheap ass dvd's gevonden.Tis wel de Franse versie maar soit.

sike2

Legacy Member
Thorstein zei:
Ik was dernet even in de kringloop en ik heb Super smash bros melee (Voor de cube) voor 1€ tussen de cheap ass dvd's gevonden.Tis wel de Franse versie maar soit.

Alles die in een doosje steekt die ook maar het minste mee heeft van een dvd-doosje zetten ze daar tussen :D

Private Joker

Legacy Member
Hier in Spullenhulp niet meer. Sinds ik daar de eerste keer ben geweest, hebben ze de prijs van 1 Euro/cart SNES/NES omhoog getrokken tot 2,5 Euro en alle games zoals PS2/GC/... hebben nu hun eigen plaats onder het toonbank glas... Prijs ook 2,5-5 Euro...

VHS wel nog steeds aan 25ct :p en rekken vol man...

red Bulleke

Legacy Member
JimmyPatterson zei:
@Red Bulleke; leuke games! Zitten er zelfs een paar tussen die ik nog niet heb, zoek je misschien iets voor te ruilen ofzo?:)

Over welke heb je het dan precies? Want het aantal dubbels dat ik nu heb is zeer beperkt en alles wat niet dubbel is, gaat de deur niet uit ;)

junglist_clint

Legacy Member
precies toch meer mensen die geinterseerd zijn in atari :). Als je space invaders moest wegdoen :-)

red Bulleke

Legacy Member
Sorry, Space invaders is net eentje die ik zelf nog niet had :)

reactor

Legacy Member
sike2 zei:
Alles die in een doosje steekt die ook maar het minste mee heeft van een dvd-doosje zetten ze daar tussen :D

Ik heb al verschillende keren gehad dat ze zelfs MD en MS games tussen de vhs films hadden gezet.:)

Bamboebahr

Legacy Member
reactor zei:
Ik heb al verschillende keren gehad dat ze zelfs MD en MS games tussen de vhs films hadden gezet.:)

Heb er ook eens zo een hoop gevonden, en dan nog gekregen aan de korting die net gelde op de VHS tapes :p

Djack

Legacy Member
DSC01007.JPG


Vandaag pakketje aangekregen:

-Final Fantasy VII - PC
-Final Fantasy VII - PSX - Original Black Print
-Final Fantasy VIII - PSX - Original Black Print
-Final Fantasy IX - PSX - Original Black Print

en ineens pic van FF collectie tot hiertoe :)

Bamboebahr

Legacy Member
oew,nice,concurrent verzamelaar :p
Wat is die doos links feitelijk? Is dat die anthology box?

XgazzoX

Legacy Member
een gameboy advance (1ste model, wit) in een Kringloopwinkel in Stockholm voor 10kronen (omgerekend : 1.2€ :p)

Ringo

Legacy Member
Met de ogen dicht klinkt Zweeds inderdaad vaak nogal tussen een mengeling van Nederlands en Engels...

Djack

Legacy Member
Bamboebahr zei:
oew,nice,concurrent verzamelaar :p
Wat is die doos links feitelijk? Is dat die anthology box?

Final Fantasy I & II Premium Package - Japanese

Speciale collectors edition met FF I en II voor Playstation.
Zitten ook nog figurines bij.
Kzal wel es pic PM'en van de inhoud.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan