Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Private Joker

Legacy Member
Vrijdag had ik drie briefjes van BPost in de bus zitten en op ééntje stond dan nog eens 3 paquets...
Vol ongeduld gewacht dus tot deze avond aangezien ik niet meer wist welke pakketjes wanneer zouden aankomen.

Without any further delay, here are the pics.

Shelled Crash Dummies
Z6slJ.jpg
lwBsp.jpg
nL9As.jpg

Master of Darkness CLASSIC

1cr2S.jpg

Wolfchild (Prachtige handleiding artwork!!)

ngjS6.jpg

Mortal Kombat

pGGj9.jpg

Streets of Rage

uedQ8.jpg

Chuck Rock II Son of Chuck

Cs1Ra.jpg

Cool Spot

GhbtS.jpg

Populous (tweede handleiding is Nederlands)

JzSSH.jpg

Double Dragon US

ZjLbG.jpg

Batman Returns

85vYR.jpg

US versie van OUTRUN

HDT58.jpg

Serpico6

Legacy Member
Mooie aankopen!
Ik veronderstel dat je die sealed Crash Dummies in de seal gaat laten?

Private Joker

Legacy Member
Merci, super content ervan! Was al eventjes geleden :)

Nee hoor, maar het was volgens mij "poorly listed" (klinkt beter in 't Engels :p ) op eBay en dus viel de prijs goed mee :D

Edit: @ Serpico, uiteraard!

Exasephiroth

Legacy Member
Private Joker zei:
Merci, super content ervan! Was al eventjes geleden :)

Nee hoor, maar het was volgens mij "poorly listed" (klinkt beter in 't Engels :p ) op eBay en dus viel de prijs goed mee :D

Edit: @ Serpico, uiteraard!

& wat mogen we daar onder verstaan aangezien er een heel deel mooie titels tussen staan & een sealed copy :p?

Private Joker

Legacy Member
Had het enkel over de prijs van de crash dummies, die kwam op 41,5 Euro en dat vond ik zeer goed meevallen. Oorspronkelijk dacht ik dat die over de 100 waard was, maar bij nader inziens niet. Toch denk ik dat ik onderbetaald heb ervoor. Waren slechts twee mensen (ik incluis) die er op hebben geboden.

Voor de andere games: setje van 5 games voor 20£ incl (UK) (Chuck Rock II, Cool Spot, Out Run, Batman Returns, Streets of Rage.
setje van 6 games 20€ incl (NL) (Mortal Kombat, Populous, Double Dragon, Secret command, RC Grand Prix, Castle of Illusion.
Wolfchild/Master of Darkness: 40€ incl (FR)

Die Master of Darkness ben ik een beetje zot in gegaan :p

red Bulleke

Legacy Member
Vandaag gaan ophalen

DSC01009_1.jpg


DSC01008_1.jpg


Console blijkt na controle een Euro Pal te zijn. Box is in geen schitterende staat meer en stroomadapter ontbreekt, maar voor €150 (incl een complete Fatal Fury Special die ik vergat te fotograferen) kan een mens niet sukkelen vind ik :)

Me = Happy!

junglist_clint

Legacy Member
ah damn neo geo heb ik ook nog willen kopen maar met echt iets te prijzig. Komt er mss ooit wel van ;)

Private Joker

Legacy Member
De douane perikelen terzijde ben ik toch tevreden over mijn Mark III games.
Ze zien er allemaal goed uit en sommige zijn zelfs mint.

huG8ml.jpg

Shinro

Legacy Member
Al een tijdje geleden dat ik nog aankopen heb gezet, wegens koud weer ga ik niet zoveel meer naar rommelmarkten maar vandaag toch nog eens de moeite gedaan en dit is de winst:

2afzmhe.jpg

Allemaal samen voor 40 euro, zeer tevreden. :)

Private Joker

Legacy Member
Nice, welke rommelmarkt was het?

Mooi prijsje wel voor iemand die blijkbaar ergens een Amerikaanse light phaser heeft aangekocht :p
Zit het piepschuim er nog in met het deksel?

Shinro

Legacy Member
Private Joker zei:
Nice, welke rommelmarkt was het?

Mooi prijsje wel voor iemand die blijkbaar ergens een Amerikaanse light phaser heeft aangekocht :p
Zit het piepschuim er nog in met het deksel?

Een rommelmarkt in Wilrijk en de andere weet ik niet meer, kben meegereden met iemand. En nee, zoveel geluk heb ik niet gehad, de Light Phaser zit los in de doos, maar het was een bundelkoop met de console en de games.

Private Joker

Legacy Member
Z44q2l.jpg


Hehe :applause:

10 Eurootjes :p

Light Phaser incluis en binnenkant is voorzien van een mousse bijna zoals die van de Master System cases.

junglist_clint

Legacy Member
howla hier er is er iemand met centen teveel :). Mooie aankopen ;)

buzzywuzzy

Legacy Member
Eerste rommelmarktje gedaan dit jaar. Niet veel soeps eigenlijk. the usual resellers waren al paraat. Ik heb wel het volgende op de kop kunnen tikken voor 2 euro:

2011-03-06131818.jpg

Nu merk ik net op dat het louter een Platinum sticker is dat erop zit, ipv een echte platinum release. Lijkt me dus originele release.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan