Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dustar

Legacy Member
buzzywuzzy zei:
Haha! SEGA heeft echt zoveel kutgames geport naar de SMS. Als ik kijk hoe Altered Beast en Golden Axe draaien op de SMS, dan keert mijn maag toch echt! Langs de andere kant, hoedje af voor SEGA om games als Ristar en Gunstar Heroes zo prachtig te brengen op de Game Gear. Kwestie van hits & misses aan SEGA's kant.

Golden Axe op de SMS vind ik toch zo slecht niet hoor. Heb er in m'n jonge jaren toch veel plezier aan gehad :-)

Dennoman

Legacy Member
Kan helaas momenteel nog geen foto tonen, maar ClayFighter: Sculptor's Cut is vandaag toegekomen. Jammer genoeg niet compleet, maar game + manual. Gevonden op Amazon en in totaal ongeveer €50 voor betaald. Heeft veel miserie gekost, maar is hier eindelijk.

Cart is jammer genoeg beschreven met markeerstift en er hangen stickers op, maar het boekske (dat OP ZICH al €75 waard is) is echt in quasi-perfecte staat. Er is één dingetje dat niet helemaal juist is, en dat is een cirkel die for some fucking reason getrokken is rond één van de namen in de credits achteraan. Fuck if I know why. Verder kan ik echt zeker niet klagen, voor een manual van een rental exclusive.

Ik ben ook aan 't azen op een complete copy en van zodra ik die heb, gaat de slechte cart en de manual van die (tenzij die nog beter is dan deze, maar ik twijfel eraan :p) in de verkoop. Dan heb ik de hele bundel waarschijnlijk in keigoeie staat voor een €90-100, in plaats van de €225 die men tegenwoordig voor de bundel durft vragen, in vrij crappy staat dan nog. Zeker het boekje is meestal een dikke miss.

red Bulleke

Legacy Member
Private Joker zei:
Had ik moeten zien :p

Inderdaad, classics heb ik die ook al maar nog niet de gewone..

Jij trouwens al je classics al?

Heb idd ook enkel de classic version.

red Bulleke

Legacy Member
Private Joker zei:
En de andere classics?

Ik mis nog Wimbledon en Batman Returns. Master of Darkness is onderweg.

Heb momenteel:
Asterix & the secret mission
Desert Speedtrap
The Flash
The Ottifants
Robocop VS Terminator
Wonder Boy in Monster World

Heb me echter nog niet echt bezig gehouden met cover variations, zijn dus toevallige vondsten :) Blijkbaar ontbreek ik er nog 5 dus.

UnderAttack

Legacy Member
Me happy :D
img7450.jpg

img7449fw.jpg

JimmyPatterson

Legacy Member
Mooie aankopen UnderAttack:)


Mijn laatste aankoop:
PS2 + memorycard en controller
Ratchet & Clank
The Getaway

JimmyPatterson

Legacy Member
Verwijder die quote maar snel, je mag namelijk geen foto's quoten :unsure: :p

Exasephiroth

Legacy Member
EDIT: Sorry 3de (ipv 1ste) aankoop van 2011:

The lost vikings II voor SNES (cart + manual)

€15 inclusief; desondanks dat een ietsje zeldzamer titel is, heb ik toch iets teveel betaald =/. Tzal aan 't feit liggen dak ng niet veel gekocht heb.

UnderAttack

Legacy Member
junglist_clint zei:
jij haalt er ook niet de beste koop games uit :D Wat een toppers. Hoeveel voor banjo betaald? als ik het weten mag :D

Voor banjo & tooie 25 incl meen ik mij te herinneren SOM was ietsje duurder :p

Lagwagon

Legacy Member
Spider voor psx

en nog 3 need for speed games voor psp , maar is niet echt retro:)

BiZi

Legacy Member
sike2 zei:
Shenmue II voor xbox in de gamemania :)

Ik heb den indruk dat ge ook met men PSX pakketje weg zijt (hoewel ik de meeneem had geboden), verkoper reageert niet meer.

If so, toffe mens!:niceone:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan