Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vidiot zei:

vidiot zei:

red Bulleke zei:Ziet er geweldig uit
Heb zelf 2 1200MKII Limited Edition's staan van Technics. Hebben mij enkele jaren terug een aardige duit gekost maar deze beestjes zijn gewoon tijdloos.

, hoe kan daar toch ooit een Classic van verschenen zijn hé...zoals zoveel 'slechte' Classic games. Tenzij die ene theorie klopt dat slecht verkopende spellen toen rap in een Classic jasje werden gestoken om ze wat beter te doen lijken...ale ja ik ga ervan uit dat dat spel toen toch geen topper was (ik herinner me het toch niet).Private Joker zei:Nice Dustar!
Wolfchild ook onderweg hier. Welke is die op de middelste rij rechts?
Welke mis je nu nog voor de classics series? Ik heb (hopelijk) ook de Master of Darkness Classic op komst.
Ook een zeer mooi item, maar daar hoor je later nog van want ben er nog niet 100% zeker van...