Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Private Joker

Legacy Member
Eindelijk nog eens iets binnen:

- Bank Panic - Die Sega Card (Duitse variatie CIB)
- PGA Tour Golf SMS (CIB en uiteraard is het doosje gekraakt tijdens transport)
- Sonic & Knuckles (CIB in aanvaardbare staat)

photo4di.jpg

rolforf

Legacy Member
vandaag 2 PAL-B nes games aangekregen die nog ontbraken: Balloon Fight en Rampart. Ben vooral content van Rampart want die is ZEER moeilijk te vinden in PAL-B.

red Bulleke

Legacy Member
vidiot zei:
Niet game-related...maar dit heb ik vandaag in huis gehaald:

Technics SL-V5 on TVK

:)

Ziet er geweldig uit :D

Heb zelf 2 1200MKII Limited Edition's staan van Technics. Hebben mij enkele jaren terug een aardige duit gekost maar deze beestjes zijn gewoon tijdloos.

Technics_1200MKII_Gold.jpg

vidiot

Legacy Member
Hij ziet er nog als nieuw uit en bolt perfekt...detecteert automatisch het vinylformaat, vooraan een lichtpijltje dat de voortgang op de LP aanduid etc, fijn toestel. Het enige minpunt is dat er geen 'next' knop is, je kan niet naar een volgend nummer gaan (wel cue-points aanduiden). Dus 't is insteken en van 't begin tot het einde luisteren, maar das dan idd letterlijk de LP/single er insteken, deur toe en play duwen. De klank is meer dan prima trouwens, toestel weegt 6kg.

vidiot

Legacy Member
red Bulleke zei:
Ziet er geweldig uit :D

Heb zelf 2 1200MKII Limited Edition's staan van Technics. Hebben mij enkele jaren terug een aardige duit gekost maar deze beestjes zijn gewoon tijdloos.

Dat ziet er zeer goed uit, en ook solide materiaal!
Technics is zo'n beetje en middenmoot, maar zeker goed gerief, en nog wat betaalbaar, ook in den tijd.

kunkknuckle

Legacy Member
mijn megadrive collectie een beetje uitgebreid met

altered beast
flashback
speedball 2
mega swiv
another world

Thorstein

Legacy Member
Rommelmarktje dichtbij diest.

-Suzo "The arcade" Joystick by S.t.c Rotterdam. (Toch wel een zeer goede arcade stick voor atari/commodore)

-Quickshot II plus (boxed)
-spectravideo Model 318-102 joystick

De 3 sticks voor 5€ zat ook nog een basic c64 Programmeer curcus boek met cassete bij en de game operation Wolf voor C64.

Master system:
Submarine attack (cart only (1€)

Dustar

Legacy Member
Mijn aankopen van de laatste maand:

5461868321_8f39b151c1.jpg


Zijn wellicht ook mijn laatste aankopen voor een tijdje; moet me eens bezinnen welke richting ik uitga met de verzameling.

Private Joker

Legacy Member
Nice Dustar!

Wolfchild ook onderweg hier. Welke is die op de middelste rij rechts?
Welke mis je nu nog voor de classics series? Ik heb (hopelijk) ook de Master of Darkness Classic op komst.

Ook een zeer mooi item, maar daar hoor je later nog van want ben er nog niet 100% zeker van...

red Bulleke

Legacy Member
Midden rechts is "the ottifants", maar die kom je makkelijker in classic version tegen als in gewone versie :)

Private Joker

Legacy Member
Had ik moeten zien :p

Inderdaad, classics heb ik die ook al maar nog niet de gewone..

Jij trouwens al je classics al?

vidiot

Legacy Member
Ottifants, zo'n kutspel :p, hoe kan daar toch ooit een Classic van verschenen zijn hé...zoals zoveel 'slechte' Classic games. Tenzij die ene theorie klopt dat slecht verkopende spellen toen rap in een Classic jasje werden gestoken om ze wat beter te doen lijken...ale ja ik ga ervan uit dat dat spel toen toch geen topper was (ik herinner me het toch niet).

buzzywuzzy

Legacy Member
Haha! SEGA heeft echt zoveel kutgames geport naar de SMS. Als ik kijk hoe Altered Beast en Golden Axe draaien op de SMS, dan keert mijn maag toch echt! Langs de andere kant, hoedje af voor SEGA om games als Ristar en Gunstar Heroes zo prachtig te brengen op de Game Gear. Kwestie van hits & misses aan SEGA's kant.

Dustar

Legacy Member
Private Joker zei:
Nice Dustar!

Wolfchild ook onderweg hier. Welke is die op de middelste rij rechts?
Welke mis je nu nog voor de classics series? Ik heb (hopelijk) ook de Master of Darkness Classic op komst.

Ook een zeer mooi item, maar daar hoor je later nog van want ben er nog niet 100% zeker van...

Goh, welke mis ik nog van de Classic's... deze denk ik:

Asterix & Secret Mission
Desert Speedtrap
Wimbledon
Wonder Boy in Monster World

Echt verzamelen doe ik ze niet, maar voor een dikke 3 euro kon ik ze niet laten liggen vond ik. Enkel The Flash was 6 euro.
Wolfchild had ik samen met The Terminator voor ongeveer 9 euro, dus dat viel ook wel goed mee.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan