Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kristofb

Legacy Member
'Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (2 leden en 0 gasten)
‎kristofb, ‎sike2*'

Ra ra ra... Welk topic was dat :)

Bamboebahr

Legacy Member
Vidiot z'n GameCube pakketje is hier al aangekomen, dat ging verbazingwekkend snel O_o
(voor de geinteresseerden, het bestond uit 5 games: Super Monkey Ball, Finding Nemo, P.N.03, Second Sight en Geist)

Bij deze:tnx vidiot,kweet weer wat gedaan dit weekend :p

vidiot

Legacy Member
Bamboebahr zei:
Vidiot z'n GameCube pakketje is hier al aangekomen, dat ging verbazingwekkend snel O_o
(voor de geinteresseerden, het bestond uit 5 games: Super Monkey Ball, Finding Nemo, P.N.03, Second Sight en Geist)

Bij deze:tnx vidiot,kweet weer wat gedaan dit weekend :p

Hehe, snel genoeg? kDacht zal het direkt versturen, dan weet em weer wat gedaan dees weekend.
Ge ziet er zijn nog goei mensen op dees wereld (of naief hoe ge het ook beziet). Nu hoop ik nog uw centen te ontvangen...

;)

Bamboebahr

Legacy Member
Dat was gisteren gestort via pc-banking (zoals ik ook al in PM zei :p) dus normaal gezien moet dat er tegen vandaag al opstaan dacht ik? Don't worry, als het niet zo is pluis ik het zelf wel uit wat er mis ging :)

Bamboebahr

Legacy Member
kzal het hier nog eens controleren of het effectief doorgegaan is en u een screen sturen (of herproberen moest het mislukt zijn)

Ingis

Legacy Member
20ax8xd.jpg

282q902.jpg


Super Sonic van First4Fig nummer 500 (heb de gewone regular sonic ook nummer 500). Zullen mooi staan naast elkaar als ze ooit nog keer uit doos komen.

kristofb

Legacy Member
Leuke aankoop Ignis! :D
Mag ik zo onbeleefd zijn om te vragen wat die gekost heeft?

Ingis

Legacy Member
140 incl verzending van america. Je vind hem hier wel iets goedkoper. Maar ik moest nummer 500 hebben net als mijn vorige :p

Thorstein

Legacy Member
Megadrive:
rolling thunder 2 (compleet) ebay 13€ incl
Dernet even getest en de Gameplay is heel shinobi achtig maar voor mij is dat een pluspunt.
De 90's vibe en goede soundtrack vallen ook op.
Dat is net het leuke aan het verzamelen dat je soms nog een goede titel tegen komt die niet in je wishlist staat.
Dit jaar ga ik me toch eens verdiepen in wat nog de de must haves Van de MegaDrive zijn.

vidiot

Legacy Member
Rolling Thunder 2 is zeker zo'n must-have!
En met paswoorden, je kan het afzetten en later verder doen.
En met 2 spelers is het helemaal de max.

Private Joker

Legacy Member
Dan toch maar naar het Kiala terug gegaan (en met een platte band terug gekomen :p )

SMS:
Ghoulls'N Ghosts
Submarine Attack
Cheese catastrophe
Ecco The Dolphin
Grain ground
Olympic gold
Sonic chaos
Battle out Run
Land of Illusion
Forgotten worlds
Aladdin
Jungle Book
The new zealand story
Le roi lion
Lucky Dime Caper

Meeste in goede tot zeer goede staat en CIB

SNES:
Super Gameboy
NTSC Jap/US adapter
Mario Kart
Asterix en obélix
Rival Turf
Radma 1/2
Starwing
Super metroid
Street fighters 2 turbo
Kuifje in Tibet

junglist_clint

Legacy Member
Private Joker zei:
Dan toch maar naar het Kiala terug gegaan (en met een platte band terug gekomen :p )

hehe alle pech :).

Waar kopen jullie je statues eigenlijk. Vind het zeer intersant en ben aan het denken voor er ook te kopen!

kristofb

Legacy Member
Ingis zei:
140 incl verzending van america. Je vind hem hier wel iets goedkoper. Maar ik moest nummer 500 hebben net als mijn vorige :p

Wow dat valt precies nog redelijk goed mee? Dacht dat verzending vanuit de States alleen al belachelijk duur was :)

Ingis

Legacy Member
wij kopen idd onze excl via SideShow of First4Figures zelf.
voor de rest gebruiken wij eigenlijk enkel la cite
met hun membercard kan de korting soms goed oplopen en de aanschaf hadden we er toch al rap uit :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan