Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

vidiot

Legacy Member
noobie zei:
hehe nice dude !Heb er zelf ook een paar.
Anders nog new beat platen??

Dirty Harry - D'Bop (Vinyl) at Discogs
Moments Of Ecstasy - You And Me at Discogs
Morton Sherman Bellucci Sound System* - Official Bootleg - First Issue (Vinyl) at Discogs

Dat zijn mijn New beat aanwinsten van de week :).
In mijn collectie zit redelijk wat NB, van Confetti's tot Taste Of Sugar etc. Maar die Takes zijn eigenlijk het enige dat ge moet hebben, de rest is meer voor de completist.

noobie

Legacy Member
Claudio VO zei:
waar blijfde gij dat allemaal zetten Noobie ! Omg !

Daar ergens tussen :)

room%207.JPG


Grote zolder zene :)
Kan nog veel op ^^

noobie

Legacy Member
vidiot zei:
Dirty Harry - D'Bop (Vinyl) at Discogs
Moments Of Ecstasy - You And Me at Discogs
Morton Sherman Bellucci Sound System* - Official Bootleg - First Issue (Vinyl) at Discogs

Dat zijn mijn New beat aanwinsten van de week :).
In mijn collectie zit redelijk wat NB, van Confetti's tot Taste Of Sugar etc. Maar die Takes zijn eigenlijk het enige dat ge moet hebben, de rest is meer voor de completist.

Nice 1
Vorige week ergens hebbek me 60 NB platen aangekocht voor 80 euro !!
Waaronder bvb Jesus loves the Acid,Sharp as a knife,French kiss(lil louis) enz :)

vidiot

Legacy Member
noobie zei:
Nice 1
Vorige week ergens hebbek me 60 NB platen aangekocht voor 80 euro !!
Waaronder bvb Jesus loves the Acid,Sharp as a knife,French kiss(lil louis) enz :)

60, dan hebt ge geen acid meer nodig :p. Fijne tijden waren dat...

noobie

Legacy Member
vidiot zei:
60, dan hebt ge geen acid meer nodig :p. Fijne tijden waren dat...

Toch wel...Had vroeger over de 500 vinyls ,van begin van de NB tot de house...enz :(
Door omstandigheden zijn die 5 bakken in containerpark beland,en nee...Zeker niet door mij :(
Wetende dat ik veel promos had en zo...zucht ***Wil er niet aan denken of ik moet kotsen^^

killyourzone

Legacy Member
Nice junglist_clint! Hoeveel was je kwijt?

mijn laatste:
Final Fantasy V (GBA, Sealed)

noobie

Legacy Member
Vintage Boxes ^^

Heresies : Very very very very rare.Dit is een levelcompilatie,wads enz voor heretic !! SEALED

Heresies%20for%20Heretic.JPG


Duke Nukem Manhattan ... (MiniBox)

Duke%20Nukem%20Manhattan%20(minibox).JPG


Towers of Darkness ^^

Towers%20of%20Darkness.JPG


3D Game Alchemy : dit is een boek die in een big box zit.Op ebay vind je die boeken meestal wel,stuk of 3 of 4 maar dan ofwel zonder de disk,of zonder de box.

3D%20Game%20Alchemy.JPG


Tomb Raider Th Last Revelation Millenium Edition !!!

TR%20Last%20Revelation(Millenium%20ED).JPG

Private Joker

Legacy Member
Ik herinner me dat ik die laatste Tombraider nog heb gehad...
Waar die naartoe is gegaan, weet ik niet maar hoogst waarschijnlijk rommelmarktje voor 50ct ofzo.

noobie

Legacy Member
Private Joker zei:
Ik herinner me dat ik die laatste Tombraider nog heb gehad...
Waar die naartoe is gegaan, weet ik niet maar hoogst waarschijnlijk rommelmarktje voor 50ct ofzo.

In trapezium box?Heb verschillende TR boxes maar heb er nog nooit eigenlijk in belgie trapezium boxes gezien.Komen allemaal van USA.

Private Joker

Legacy Member
Het enigste dat ik herinner is die trapezium box en tomb raider, geen idee welk spel het juist was.
Mijn ouders hebben wel nooit iets nieuw gekocht. Meestal kwam alles van collega's of zo.

Ingis

Legacy Member
eindelijk nog keer een game gekocht... tis wel niet echt retro :p maar wel :niceone:

mvc3special.jpg


voor de 360 uiteraard.

Ingis

Legacy Member
nee... maar speelt wel af op de PAL console :) (zoals alle capcom spellen dacht ik)

BiZi

Legacy Member
Bah, dat wist ik niet. Spijtig, want heb de regular + t-shirt besteld :((

die DLC zal je volgens mij wel niet kunnen gebruiken...

Ingis

Legacy Member
Ik hoop van wel... zou ik verdomd jammer vinden. CE is niet zo speciaal maar is wel mooie tinbox :)

Yurf

Legacy Member
Mijn eerste retro aankopen van het jaar:

Max Payne (PS2)
Second Sight (PS2)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan