Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
red Bulleke zei:Aanvulling op vorige post:
Net Dr. Robotnik's Mean Bean Machine voor SMS gekocht! Heeft me een €43 incl. verzending uit Duitsland gekost.
Must have... all... Pal Master System games...

).
Ik ben inderdaad al een tijdje overgeschakeld van kwantiteit naar kwaliteit in mijn aankopen (met hier en daar eens een uitzondering).
Eigenlijk wou ik met die "vorige post" zeggen dat het nu veel aangenamer aanvoelt omdat het dwangmatig gevoel om te collecten eraf is.
vidiot zei:In tegenstelling tot wat een vorige post van jou deed vermoeden...niet opgeven Eddy! :applause:
Ikzelf heb vandaag 1100€ gespendeerd aan...700 LPs...fucking zeldzame LPs...
Dit zat er oa. tussen: Jimi Hendrix - Jimi Hendrix (Vinyl, LP) at Discogs . Box en LPs zijn mint...check de 2 die te koop staan.
Deze zit er ook tussen Images for Scorpions - Virgin Killer . Die cover zou dezer tijden op zijn minst controversieel zijn.
Als ik de verkoop van wat ik niet wil bijhouden handig aanpak, zit in dit lot wss. 1000+ Euro winst (ik hou ca. 20% bij, de Hendrix-box oa, alleen al voor de openklapcover van Electric Ladyland).

glenne zei:Schaam u! A link to the past vind ik stukken beter dan OoT, en staat op nummer 1 op mijn lijstje van beste games ooit.
. Om mijn cultuurgat te dichten heb ik over het laatste anderhalf jaar zo'n 47 snes games verzameld
heb er nog maar 14 uit dus ik ben nog wel ff zoet :')
)red Bulleke zei:Opgeven is onze stijl niet heEigenlijk wou ik met die "vorige post" zeggen dat het nu veel aangenamer aanvoelt omdat het dwangmatig gevoel om te collecten eraf is.

red Bulleke zei:Geweldig lot me dunkt, 700 LP's! Winst maken kunnen koppelen aan het beoefenen van uw hobby is altijd mooi meegenomen
Hoe uitgebreid is uw vinyl collectie ondertussen al?
, maar ik ga nog eens goed shiften. Daarnet 15 Beatles-platen gechecked, zo'n 450€ samen me dunkt, de duurste 190€...kristofb zei:Er zijn ergere manieren om €1100 te spenderen hoor
Heb je dan ook wat interessant materiaal staan om alles te beluisteren?
vidiot zei:Mijn vintage desk is momenteel stuk en ik behelp me met een Akai USB ding van de Mediamarkt. De lot-verkoper had nog ettelijke schoon vintage toestellen staan, wss daar enkele van overnemen nog.


MagolFromHell zei:Vriendelijk bedankt, mijn is een zwarte versie. Maar nu weet ik toch iets en kan ik mijn ntsc games spelen dat is ook al wat![]()
