Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

red Bulleke

Legacy Member
Aanvulling op vorige post:

Net Dr. Robotnik's Mean Bean Machine voor SMS gekocht! Heeft me een €43 incl. verzending uit Duitsland gekost.
Must have... all... Pal Master System games...

vidiot

Legacy Member
red Bulleke zei:
Aanvulling op vorige post:

Net Dr. Robotnik's Mean Bean Machine voor SMS gekocht! Heeft me een €43 incl. verzending uit Duitsland gekost.
Must have... all... Pal Master System games...

In tegenstelling tot wat een vorige post van jou deed vermoeden...niet opgeven Eddy! :applause:

Ikzelf heb vandaag 1100€ gespendeerd aan...700 LPs...fucking zeldzame LPs...
Dit zat er oa. tussen: Jimi Hendrix - Jimi Hendrix (Vinyl, LP) at Discogs . Box en LPs zijn mint...check de 2 die te koop staan.

Deze zit er ook tussen http://www.discogs.com/viewimages?release=2089580 . Die cover zou dezer tijden op zijn minst controversieel zijn. :)

Als ik de verkoop van wat ik niet wil bijhouden handig aanpak, zit in dit lot wss. 1000+ Euro winst (ik hou ca. 20% bij, de Hendrix-box oa, alleen al voor de openklapcover van Electric Ladyland :)).

red Bulleke

Legacy Member
@Private:
De laatste spreekwoordelijke loodjes... zijn in dit geval de duurste :) Ik ben inderdaad al een tijdje overgeschakeld van kwantiteit naar kwaliteit in mijn aankopen (met hier en daar eens een uitzondering).

@Vidiot:
Opgeven is onze stijl niet he ;) Eigenlijk wou ik met die "vorige post" zeggen dat het nu veel aangenamer aanvoelt omdat het dwangmatig gevoel om te collecten eraf is.
Geweldig lot me dunkt, 700 LP's! Winst maken kunnen koppelen aan het beoefenen van uw hobby is altijd mooi meegenomen :D
Hoe uitgebreid is uw vinyl collectie ondertussen al?

glenne

Legacy Member
Aankopen laatste 2 weken:

dscn0740.jpg


Zelda: OoT splinternieuw voor 19.95 euro! gekocht ergens in Holland. En enkele andere zaken, de gameboy games heb ik gekregen van mijn vriendin, die deze nog liggen had van vroeger en ik mocht ze hebben. The minish cap komt ook uit holland voor iets van 12 euro.

Mario power tennis heb ik gekocht hier op 9lives en de muts komt ook uit nederland.

glenne

Legacy Member
Ik denk het niet, mss eens om dom te doen. Maar ik heb ze niet gekocht om ze dag in dag uit te dragen. Ik vond ze gewoon zo tof.

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Ahzo :p the minish cap moet ge zeker eens spelen :) ik heb die pas uitgespeeld. Vond ik zeker de moeite, is miss ook eerder zo'n over het hoofd geziene zelda titel bij velen denk ik?

glenne

Legacy Member
Heb hem ook bijna uit, en vind deze zelda enorm goed. De beste op de handhelds.
Deed me meteen denken aan A Link To the past, qua presentatie.

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Jup :p 't is daarmee ook dat ik nekeer deftig aan a link to the past ben begonnen. Vroeger nooit een snes gehad :sad:

glenne

Legacy Member
Schaam u! A link to the past vind ik stukken beter dan OoT, en staat op nummer 1 op mijn lijstje van beste games ooit.

kristofb

Legacy Member
vidiot zei:
In tegenstelling tot wat een vorige post van jou deed vermoeden...niet opgeven Eddy! :applause:

Ikzelf heb vandaag 1100€ gespendeerd aan...700 LPs...fucking zeldzame LPs...
Dit zat er oa. tussen: Jimi Hendrix - Jimi Hendrix (Vinyl, LP) at Discogs . Box en LPs zijn mint...check de 2 die te koop staan.

Deze zit er ook tussen Images for Scorpions - Virgin Killer . Die cover zou dezer tijden op zijn minst controversieel zijn. :)

Als ik de verkoop van wat ik niet wil bijhouden handig aanpak, zit in dit lot wss. 1000+ Euro winst (ik hou ca. 20% bij, de Hendrix-box oa, alleen al voor de openklapcover van Electric Ladyland :)).

Er zijn ergere manieren om €1100 te spenderen hoor :D
Heb je dan ook wat interessant materiaal staan om alles te beluisteren?

PinkyNTheBrain

Legacy Member
glenne zei:
Schaam u! A link to the past vind ik stukken beter dan OoT, en staat op nummer 1 op mijn lijstje van beste games ooit.

Thuis hadden we ons te lang met de NES beziggehouden en daarom direct de sprong naar de n64 gemaakt :p. Om mijn cultuurgat te dichten heb ik over het laatste anderhalf jaar zo'n 47 snes games verzameld :unsure: heb er nog maar 14 uit dus ik ben nog wel ff zoet :')

ALTTP is idd wel tof, zit in de derde dungeon nu. Maar ik weet niet of het mijn mening over OoT gaat veranderen (daar ben ik mee opgegroeid :p)

vidiot

Legacy Member
red Bulleke zei:
Opgeven is onze stijl niet he ;) Eigenlijk wou ik met die "vorige post" zeggen dat het nu veel aangenamer aanvoelt omdat het dwangmatig gevoel om te collecten eraf is.

Dat gevoel heb ik gelukkig een paar jaar geleden ook kunnen bannen. :)
De tijd van constant zoeken en kopen is hier gedaan, ik berust in mijn huidige collectie, af en toe nog eens iets nieuws kopen (meestal iets duur/zeldzaam).

red Bulleke zei:
Geweldig lot me dunkt, 700 LP's! Winst maken kunnen koppelen aan het beoefenen van uw hobby is altijd mooi meegenomen :D
Hoe uitgebreid is uw vinyl collectie ondertussen al?

Dat zal nu rond de 3000 zitten, niet zoveel eigenlijk :p, maar ik ga nog eens goed shiften. Daarnet 15 Beatles-platen gechecked, zo'n 450€ samen me dunkt, de duurste 190€...

kristofb zei:
Er zijn ergere manieren om €1100 te spenderen hoor :D
Heb je dan ook wat interessant materiaal staan om alles te beluisteren?

Mijn vintage desk is momenteel stuk en ik behelp me met een Akai USB ding van de Mediamarkt. De lot-verkoper had nog ettelijke schoon vintage toestellen staan, wss daar enkele van overnemen nog.

kristofb

Legacy Member
vidiot zei:
Mijn vintage desk is momenteel stuk en ik behelp me met een Akai USB ding van de Mediamarkt. De lot-verkoper had nog ettelijke schoon vintage toestellen staan, wss daar enkele van overnemen nog.

Buiten de LP speler, welke versterker en welke speakers gebruik je juist? Of gebruik je zo'n 80's all-in-one beest gelijk de Duals? :)

mazonemayu

Legacy Member
dreamcast indies:

cool herders
inhabitants
irides
maquipai

play asia heeft ze momenteel vr gemiddeld 5 dollar t stuk ;)

MagolFromHell

Legacy Member
Pier Solar (had ik al in pre order en al een tijdje liggen maar nog gemeld)
En tijdens het oprommelen heb ik een NASA (nintendo 8bit kloon) boxed gevonden en die speelt blijkbaar ook ntsc (toch de spellen die ik heb maniac mansion, tmnt1).
Heeft er iemand hier meer info over want ik zou totaal niet weten hoe ik daar aan gekomen ben en vind er op internet bijna niets over :)

MvG

MagolFromHell

Legacy Member
Vriendelijk bedankt, mijn is een zwarte versie. Maar nu weet ik toch iets en kan ik mijn ntsc games spelen dat is ook al wat :)

red Bulleke

Legacy Member
MagolFromHell zei:
Vriendelijk bedankt, mijn is een zwarte versie. Maar nu weet ik toch iets en kan ik mijn ntsc games spelen dat is ook al wat :)

Heb ook zo'n zwarte NASA console staan. Control pads zijn imho marteltuigjes voor uw vingers :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan