Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sike2

Legacy Member
Private Joker zei:
Blijkbaar :)

Die manual is toch dezelfde als de gewone versie dus niet zo moeilijk te vinden. Nog een reden te meer om te vermoeden dat de classics er zijn gekomen om een oude stock weg te werken zonder veel extra kosten.

net zoals ps1 he ... ik heb nog een FFVII gekocht en hing een platinum sticker gewoon over de doos... discs enzo waren black label :p

vidiot

Legacy Member
Daarnet meegekregen in een videotheek:

157lqc1.png

De afwerking van de pretkamer kan nu verdergaan, nieuwe vitrines + dit rek voor PS2/GC/XBox/... stuff.

Bovenop de kleine vitrine zal ik binnenkort dus ook mijn CD/DVD-kast te koop stellen.

Private Joker

Legacy Member
Damn, ik moet dringend eens mijn mond durven open doen in de winkels/videotheken :p

Wandering

Legacy Member
Echt he!
Vidiot, vraag je er echt achter of hoe krijg je dat? (Ik heb mijn rekken toevallig kunnen kopen, maar zou niet weten waar ik ze zou moeten gaan vragen)

vidiot

Legacy Member
Ik vraag daar achter ja. Videotheek verkoopt uit, dus dan kijk ik rond naar ALLES (vloeren, muren, plafonds, overal op en achter en onder, wat ik niet meepak of lostrek gaat naar ne klote opkoper, dus...). 2 LPs gekocht, samen 2€, en dan dit meegekregen. Overal waar ik kom en ik zie iets dat me boeit vraag ik ernaar, een 'nee' heb je, een 'ja' kun je krijgen. Ik vraag bv zelfs bij Zara vanwaar hun schoon meubilair komt. En pas op, ik bedel niet hé, wil voor alles betalen. Bij dit rek zegt ze 'zeg maar wat ge wilt geven'. Dan zeg ik 'pfft nee zenne, kweet dat niet', zegt zij 'alé kom pakt het mee als ge het in uwe auto krijgt, dan zijn wij ervan af'.

Assertief zijn, simpel. ;)

Wandering

Legacy Member
Haha amai, ik zie je daar al alles van kop tot teen onderzoeken of er iets bruikbaars bij zit ;).
Altijd plezant he, als je zoiets mee krijgt.

junglist_clint

Legacy Member
ik zeg meestal. Schoon verkoopster, wa wilt ge er voor hebben ;)

vidiot

Legacy Member
Ik loop daar dan niet psychotisch rond hoor, maar heel subtiel, en na een tijdje loop ik naar de toog en vraag alles wat ik zag, liefst zonder dat andere mensen het horen (ik ben cameraman, vooral docu's, dan leer je onzichtbaar zijn).

Maar idd heel plezant!

Gisteren nog bij iemand een lot LPs opgehaald met echt maffe titels tsn die ik lang zocht, voor een belachelijke prijs en allemaal nieuwstaat. Dat zijn de memorabele momenten aan verzamelen.

junglist_clint

Legacy Member
Ja als ik iets vraag probeer ik het ook altijd zonder dat iemand het hoort. De persoon achter de balie heeft dan als sneller de neigig om nee te zeggen. Maar als hij alle tijd heeft :).

Als iemand eens zin heeft, mag er altijd iemand vragen achter de posters die nu in de postkantoren hangen van mario. 1 heeft al nee gezegd omdat hij het niet wist. Enja zoveel kom ik niet op post :-). Thanks

Pyrox

Legacy Member
junglist_clint zei:
Ja als ik iets vraag probeer ik het ook altijd zonder dat iemand het hoort. De persoon achter de balie heeft dan als sneller de neigig om nee te zeggen. Maar als hij alle tijd heeft :).

Als iemand eens zin heeft, mag er altijd iemand vragen achter de posters die nu in de postkantoren hangen van mario. 1 heeft al nee gezegd omdat hij het niet wist. Enja zoveel kom ik niet op post :-). Thanks

ik doe weekendwerk in een gb met postpunt, I will try ;)

junglist_clint

Legacy Member
Pyrox zei:
ik doe weekendwerk in een gb met postpunt, I will try ;)

yeah thanks :D en als je toch bezig bent de voorbeeld postzegels ook :p (ze gooien ze toch weg als de actie gedaan is)

HARLEY190

Legacy Member
junglist_clint zei:
Ja als ik iets vraag probeer ik het ook altijd zonder dat iemand het hoort. De persoon achter de balie heeft dan als sneller de neigig om nee te zeggen. Maar als hij alle tijd heeft :).

Als iemand eens zin heeft, mag er altijd iemand vragen achter de posters die nu in de postkantoren hangen van mario. 1 heeft al nee gezegd omdat hij het niet wist. Enja zoveel kom ik niet op post :-). Thanks

ik heb die toch al liggen.
helpt als je een vriendin hebt die bij de post werkt

Dennoman

Legacy Member
junglist_clint zei:
Ja als ik iets vraag probeer ik het ook altijd zonder dat iemand het hoort. De persoon achter de balie heeft dan als sneller de neigig om nee te zeggen. Maar als hij alle tijd heeft :).

Als iemand eens zin heeft, mag er altijd iemand vragen achter de posters die nu in de postkantoren hangen van mario. 1 heeft al nee gezegd omdat hij het niet wist. Enja zoveel kom ik niet op post :-). Thanks
Normaal hangt die in ons postpunt ook, en wij kennen die mensen echt keigoed. Zal het ASAP eens vragen :)

FoO

Legacy Member
Niet echt retro related, maar heb mezelf op een nieuwe pc getrakteerd :p

DSC01823.JPG


DSC01824.JPG


DSC01826.JPG


DSC01827.JPG


DSC01829.JPG


DSC018312.jpg

Private Joker

Legacy Member
Ziet er wel goed uit hoor, maar ben een mac user die enkel gamet op consoles en dan nog liefst de oudere generaties. Drie vlakken dus ;)

JimmyPatterson

Legacy Member
Private Joker zei:
Ziet er wel goed uit hoor, maar ben een mac user die enkel gamet op consoles en dan nog liefst de oudere generaties. Drie vlakken dus ;)

Bah mac:p



J/K hé
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan