Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dennoman

Legacy Member
dolan.jpg

Pyrox

Legacy Member
net final fantasy 7 gekocht (heb nu anthology, 6,7,8 & 9 mis ik nog veel?)

pretty happy

Exasephiroth

Legacy Member
Pyrox zei:
net final fantasy 7 gekocht (heb nu anthology, 6,7,8 & 9 mis ik nog veel?)

pretty happy


Origins, 10, 10-2, 11 (+4 updates), 12, 13 (binnenkort -2), 14... Dusjah

Jayvie

Legacy Member
Als je ook de spin-offs en JAP games wilt, zijn deze er nog:

Origins (zoals exa zei, maar hoort gewoon bij de reeks), Chocobo Racing, Chocobo Dungeon (JAP) & de Tactics games nog.

sluysen

Legacy Member
veel moois qua retro gezien in de shops in london, maar o zo duur voor mijn portemonne :D (300£ voor een neo-geo console, wat mss wel juist is?)

final fantasy's, street fighters (dc en psx), *insert uncommon/rare game, ... van 20£ - 40£, op zich waarschijnlijk wel een correcte prijs maar dan test ik liever mijn geluk op een rommelmarkt, als ik veel geld uitgeef doe ik het wel in euro :p

toch enkele zaken mee (vooral omdat het ofwel cheap was ofwel aanvulling van een reeks)

Dr Robotniks Mean Bean Machine - compleet (enige SMD spel dat me aansprak van in de winkel :p)
Tony Hawks Underground 2 (2£)
Tony Hawks American Wasteland (3£)
Guitar Hero 5 (12£, gekocht omdat ik die hier niet meteen 2e hands in de GM fzo zie liggen, of toch niet lang :p)
Medal Of Honor War Chest (Allied Assault alleen was 2£, dees 4£, ter vervanging van m'n verloren Allied Assault exemplaar)

al bij al nog content met de aankopen eigenlijk :p

guitar hero (ps2) & Tony hawk (psx + ps2) reeksen zijn 3/4 compleet denk ik :)

Ingis

Legacy Member
eindelijk keer wat nieuwe gashapons gekocht:
set-of-super-mario-bros-wii-mascots-collection.jpg

volledige set :D

nu ook binnen:
2000261_press01-001.jpg

hele tijd geleden besteld bij een winkel bij mijn schoonouders in de buurt... nu we eindelijk hier zijn gisteravond kunnen ophalen... she's NICE :D

BiZi

Legacy Member
Nice Ingis! Zeer toffe base!

Ik wou dat de sculptors zich allemaal een beetje meer konden focussen op de base van een statue. Base van Mummra gaat trouwens de max worden!

killyourzone

Legacy Member
Gekido, Kintaro's Revenge (GBA, Compleet)
Aliens: Thanatos Encounter (GBC, Compleet)

Dennoman

Legacy Member
Mean Bean Machine is redelijk uncommon ja. Zou zelfs bijna rare durven zeggen zover dat gaat bij MD games :p

Private Joker

Legacy Member
Niet zo common en een goed koopje, maar met een beetje geduld, kan je die wel op ebay vinden onde 10€ excl.

red Bulleke

Legacy Member
Mean Bean Machine voor MD is idd nog vrij makkelijk te vinden aan een klein prijsje. Voor de MS versie zal je wat dieper in je spaarpot moeten krabben (moet hem zelf nog eens op de kop zien te tikken op MS).

Vandaag in de bus:
Micro Machines (Master System)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan