Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JimmyPatterson

Legacy Member
TOMMYGUN zei:
Atari 2600 (de versie van 1978) (boxed met handleiding, garantie,...)
2 originele controllers
2 quickshot joysticks

Games zijn allen boxed met handleiding:
Space Invaders
Astroids
Dodge 'em
Stargate
Video chess
Vanguard
Phoenix

Alles gekocht voor 50 euro. Die gast heeft echt alles netjes bijgehouden, zelfs het originele bubbel papiertje dat rond de console gaat is er nog bij. Ik wist niet dat ik mijn TV er ook nog op moest finetunen. Er stond in de handleiding dat als je een televisie hebt die alleen kleuren ontvangt (hetgeen dat we allemaal hebben in deze tijd :p) je auto-programmatie moet opzetten. Waar een handleiding toch al niet goed voor is met zo'n prehistorisch ding :D.

Welcome to the Atari 2600 family!:D

Mooie aankoop^^

s_kaiba

Legacy Member
junglist_clint zei:
mario party 6 aangekregen. Thanks!

Np ;)

Vandaag gekocht:

Cube:

Metroid
1080 Avalanche

GBA:

Crash Nitro Kart
Pack Man World

Game Gear:

Sonic Tripme Trouble

Ps1:

Super Drop Zone
F1 2000
Planet Of The Apes
One Piece: Grand Battle
Paradise Casino
Actua SSoccer 3
Power Boat Racing
Extreme Snow Breake
Fifa 2003
Addidas Power Soccer 2
Digimon Rumble Arena
Trickshot
Wargames
Dead Ball Zone
Luizenleven
5 Star Racing

aAlles compleet uitgezonderd sonic die is zonder handleiding.

Wandering

Legacy Member
Dennoman zei:
Bart Smit Leuven of daar diep in de Limburg? :p


Grote speelgoedwinkel/sportwinkel hier diep in Limburg, maar maakt geen deel uit van een keten... So I'm a lucky bastard.
Maar goed dat er mensen aan de kassa treuzelden waardoor ik nog eens terug naar de rekken ben gelopen, anders had ik het gewoon niet gezien.

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Wandering zei:
Grote speelgoedwinkel/sportwinkel hier diep in Limburg, maar maakt geen deel uit van een keten... So I'm a lucky bastard.
Maar goed dat er mensen aan de kassa treuzelden waardoor ik nog eens terug naar de rekken ben gelopen, anders had ik het gewoon niet gezien.

Lag er nog iets? :unsure: en welke winkel juist want ik ben ook van die kanten :p

(eurosport?)

Bamboebahr

Legacy Member
@Wandering:Zijn er nog van die games over en kan ik ze eventueel via jou bestellen? :p

K0RNMA5T3S

Legacy Member
Daarnet
The Legend of Zelda Windwaker Limited Edition (met OOT disc erbij)
K'heb 20€ betaald

Wandering

Legacy Member
^^

Inderdaad, de eurosport :). Lagen 5 games - heb dus 1 dubbele final fantasy maar die ga ik nog niet wegdoen... Voor de rest waren er helaas geen restanten die ze wegdeden.

JimmyPatterson

Legacy Member
Cold Fear
The Hobbit

Beide xbox:)

En dan nog een pluche van Toad.

killyourzone

Legacy Member
Tetris (GB, Compleet)
Asterix & Obelix (GB, Compleet)
Mickey Mouse, Magical Wands! (GB, Compleet)
Tales of Phantasia (GBA, Compleet, Sealed)

Djack

Legacy Member
FF%20Pakketje.JPG


Final Fantasy pakketje van Walid overgenomen.

U ziet:

Final Fantasy V - Japan Release - Sealed
Final Fantasy VIII - Japan Release - Sealed
Final Fantasy IX - Japan Release - Sealed
Final Fantasy XII - Japan Release - Sealed (klein stukje van seal, amper merkbaar)
Final Fantasy XI - Beta Version
Final Fantasy Collection - Japan Release - Zeer goede staat
Final Fantasy XIV Limited Collector's Edition - Sealed

Private Joker

Legacy Member
Nice sike2!

Waar heb je die Robocop vandaan en hoeveel heb je betaald als we dat mogen weten? Allen CIB?
Spijtig van de cover.

Die Hulk heb ik nog niet.

sike2

Legacy Member
junglist_clint zei:
*krijgt nekpijn van naar de foto te kijken :D

Blijkbaar is dat de nieuwe mode bij imageshack.us ... de foto was dus wel horizontaal genomen lol :p

Private Joker zei:
Nice sike2!

Waar heb je die Robocop vandaan en hoeveel heb je betaald als we dat mogen weten? Allen CIB?
Spijtig van de cover.

Die Hulk heb ik nog niet.

Heb die allemaal van een collega... ben een beetje aan het rondvragen op het werk en dat kan wel wat opleveren ;) idd spijtig van de cover. en nee robocop vs terminator is ook zonder manual :( rc grandprix ook :(

Private Joker

Legacy Member
Blijkbaar :)

Die manual is toch dezelfde als de gewone versie dus niet zo moeilijk te vinden. Nog een reden te meer om te vermoeden dat de classics er zijn gekomen om een oude stock weg te werken zonder veel extra kosten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan