Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BiZi

Legacy Member
Wandering zei:
Normaal gezien als ik de dubbels verkoop zal ik er ruw geschat 325 terug uit halen. Niet in pakket natuurlijk en het moet niet allemaal op een maand buiten zijn.

Jullie hebben mijn euforie al een pak naar onder gehaald alleszins ;). Nee, ik ben tevreden. Er zitten heel wat spellen tussen die je niet rap tegenkomt bij de 'gewone' verkoper. Tegenwoordig vind ik dat er voor ps2 echt weinig interessant aanbod is.

Het is inderdaad de moment om dergelijke pakketjes op te kopen. Ik hoop nog steeds op een nieuwe USED GAMES deal van gamemania. Buy 1, Get 1 for free.

Ik heb zelf trouwens nog rond de 30 dubbels, dus als ge wilt ruilen, let me know.

killyourzone

Legacy Member
Spiderman X-men arcade's revenge (GB, Compleet)
Bugs Bunny: Crazy Castle 2 (GB, Compleet)

vidiot

Legacy Member
vidiot zei:
Mijn 'pretkamer' krijgt een facelift!
Ik zal later nog foto's posten in de 'show your collection' thread als alles naar boven gezeuld en in orde gezet is.

Mijn kleinere vitrine is eindelijk overgeheveld naar de grotere.
De kleine mag nu weg, wie komt ze halen?

http://i54.tinypic.com/xbbpmf.png

Rechts op de foto kan je ze zien (inclusief de beruchte Liksang sticker!).
Had er graag 35€ voor gehad. De vitrine is natuurlijk in perfekte staat.

Private Joker

Legacy Member
vidiot zei:
Mijn kleinere vitrine is eindelijk overgeheveld naar de grotere.
De kleine mag nu weg, wie komt ze halen?

http://i54.tinypic.com/xbbpmf.png

Rechts op de foto kan je ze zien (inclusief de beruchte Liksang sticker!).
Had er graag 35€ voor gehad. De vitrine is natuurlijk in perfekte staat.

Ik heb wel interesse, wat is het maximum gewicht per schap en de exacte afmetingen?

vidiot

Legacy Member
Private Joker zei:
Ik heb wel interesse, wat is het maximum gewicht per schap en de exacte afmetingen?

Breedte: 43 cm
Diepte: 37 cm
Hoogte: 163 cm

Max. gewicht geen idee, er stonden bij mij consoles, mugs etc op...glas kan wel wat hebben.

Private Joker

Legacy Member
Ok thanks, ik bespreek het even met m'n vriendin vanavond en kijk de afmetingen eens na. Ik laat je zsm iets weten, maar als er andere geïnteresseerden zijn, moet je het hen niet weigeren.

Private Joker

Legacy Member
photo4ul.jpg


Just in (eigenlijk gisteren, maar de postbode weet niet hoe een deurbel werkt en Kiala was toegekomen na openingsuren)

sluysen

Legacy Member
Guitar Hero Rock the 80's..

denk dat ik nu al over de helft van de GH's op ps2 zit :)

Dustar

Legacy Member
Private Joker zei:
Just in (eigenlijk gisteren, maar de postbode weet niet hoe een deurbel werkt en Kiala was toegekomen na openingsuren)

Lord of the sword, da's een leuke. Velen vinden het een megasaai spel, maar als je het een kans geeft ga je zien dat het toch wel knap gemaakt is.

Lagwagon

Legacy Member
Heb vandaag private joker zen pakketje aangekregen ;

micheal jacksons moonwalker
paperboy
golden axe warrior
kung fu kid
super tennis

allen voor de sms

weeral goed ingepakt trouwens

junglist_clint

Legacy Member
mario party 6 aangekregen. Thanks!

ok het boek: Guinness world records 2011: gaming edition gekocht. Heb ik toch weer eits voor te lezen en proberen te verslaan :s :D

Wandering

Legacy Member
Daarstraks in de speelgoedwinkel gepasseerd. Er lagen al eeuwen enkele GBA spellen die nog nooit werden afgeprijsd; € 44,99. Vandaag lagen ze er voor 2 euro per stuk :D. Inladen die handel!
Kurukuru Kururin
Dynasty Warriors Advance (sealed)
Swords of Mana (sealed)
Final Fantasy I & II: Dawn of Souls (sealed)

Exasephiroth

Legacy Member
Wandering zei:
Daarstraks in de speelgoedwinkel gepasseerd. Er lagen al eeuwen enkele GBA spellen die nog nooit werden afgeprijsd; € 44,99. Vandaag lagen ze er voor 2 euro per stuk :D. Inladen die handel!
Kurukuru Kururin
Dynasty Warriors Advance (sealed)
Swords of Mana (sealed)
Final Fantasy I & II: Dawn of Souls (sealed)

Nice!

mazonemayu

Legacy Member
Wandering zei:
Daarstraks in de speelgoedwinkel gepasseerd. Er lagen al eeuwen enkele GBA spellen die nog nooit werden afgeprijsd; € 44,99. Vandaag lagen ze er voor 2 euro per stuk :D. Inladen die handel!
Kurukuru Kururin
Dynasty Warriors Advance (sealed)
Swords of Mana (sealed)
Final Fantasy I & II: Dawn of Souls (sealed)

waar?

TOMMYGUN

Legacy Member
Atari 2600 (de versie van 1978) (boxed met handleiding, garantie,...)
2 originele controllers
2 quickshot joysticks

Games zijn allen boxed met handleiding:
Space Invaders
Astroids
Dodge 'em
Stargate
Video chess
Vanguard
Phoenix

Alles gekocht voor 50 euro. Die gast heeft echt alles netjes bijgehouden, zelfs het originele bubbel papiertje dat rond de console gaat is er nog bij. Ik wist niet dat ik mijn TV er ook nog op moest finetunen. Er stond in de handleiding dat als je een televisie hebt die alleen kleuren ontvangt (hetgeen dat we allemaal hebben in deze tijd :p) je auto-programmatie moet opzetten. Waar een handleiding toch al niet goed voor is met zo'n prehistorisch ding :D.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan