Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dennoman

Legacy Member
Sun Wukong!

[Sino-nerd] De "monkey king" uit Journey into the West (Xiyouji 西游记). Aapje met een stok die magisch langer kan worden als wapen en een lange staart. Draagt een hoofdband die strakker wordt naarmate hij zich misdraagt. [/Sino-nerd]

[Jappo-nerd] In het Japans is Sun Wukong trouwens Son Goku, wat ongetwijfeld bekend voorkomt :p [/Jappo-nerd]

Ringo

Legacy Member
Dennoman zei:
Sun Wukong!

[Sino-nerd] De "monkey king" uit Journey into the West (Xiyouji 西游记). Aapje met een stok die magisch langer kan worden als wapen en een lange staart. Draagt een hoofdband die strakker wordt naarmate hij zich misdraagt. [/Sino-nerd]

Enslaved en The Forbidden Kingdom...

Dennoman zei:
[Jappo-nerd] In het Japans is Sun Wukong trouwens Son Goku, wat ongetwijfeld bekend voorkomt :p [/Jappo-nerd]

Kamehameha!

noobie

Legacy Member
Eat That

Microforum's Deathday Collection
Very very very very ... very RARE :p
Im so WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Deathday%20Collection%20(front).JPG


Deathday%20Collection%20(insert).JPG


Deathday%20Collection%20(back).JPG


Deathday%20Collection%20(side).JPG

Bamboebahr

Legacy Member
speelt ge dan feitelijk effectief die levels? :p
ondertussen hebt ge wss al zo'n 3000+ nieuwe levels denk ik zo? O_o

noobie

Legacy Member
Bwa nee lol...Is puur om de rariteit van de Box,het vinden ervan en dan nog bijna overboden geweest te zijn door ne medecollector.Prijs was eigenlijk zelfs very cheap voor deze box 35$ en dan nog es 35$ verzendkosten ^^
Ook een zeer zeldzame box is bvb Abyss off Pandemonium (addon voor quake)

Wegens serververhuis van men host kunnen de pics ff er niet zijn :(

deze dus :

Abyss.jpg

Bamboebahr

Legacy Member
zijn die dingen feitelijk officieel? want ik kan er over gekeken hebben maar kzie nergens het logotje ofzo staan van ID software ofzo :s

noobie

Legacy Member
Microforum is een officiele publisher,zij brengen een disk uit met de beste levels(freeware/shareware voor doom I en II verpakt in deze mooie doos dus :)
en op de doos staat DOOM is a trademark of ID software

FoO

Legacy Member
zeer mooi noobie!

lang geleden dat ik hier geweest ben. Intussen ook al heel wat bij. Zal eens posten int collectie forum :p

Wandering

Legacy Member
Lot van 186 playstation 2 spellen (allen CIB) en een ps2 slim (CIB) gekocht. Foto's volgen nog...

PinkyNTheBrain

Legacy Member
holy shit :')

Ik heb ook een ps2 slim gekocht even geleden... met 2 games :unsure:

Private Joker

Legacy Member
Dustar zei:
Aankopen van januari:

5407886659_fec8cfdf33.jpg

Btw, die Sega Chess, is dat een aparte versie van de cover? Of is die verbleekt/gekopieerd?
Ik weet dat er van Power Strike een blauwe versie van de cover is en die heb ik.

Pyrox

Legacy Member
Wandering zei:
Lot van 186 playstation 2 spellen (allen CIB) en een ps2 slim (CIB) gekocht. Foto's volgen nog...


damn.

eerste bizi, nu wandering.

ik wil de foto's ook wel zien anders serieus lot. :)

Dustar

Legacy Member
Private Joker zei:
Btw, die Sega Chess, is dat een aparte versie van de cover? Of is die verbleekt/gekopieerd?
Ik weet dat er van Power Strike een blauwe versie van de cover is en die heb ik.

hehe, een heel speciale versie ja. Sega Chess Fotocopia ;-). Zat bij een klein lotje.
Maar ik heb nog een "echte" versie op't oog.

JimmyPatterson

Legacy Member
Zitten toch wel heel wat toppers bij:)

Hoeveel heb je ervoor betaald?

Private Joker

Legacy Member
Er zitten er inderdaad een paar mooie tussen!

En nu, spelen maar!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan