Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sluysen

Legacy Member
Ja maar niets dat ik meteen weg doe, heb er zelf niet zoveel.

i'll keep it in mind, blijkbaar is de gewone versie wel nog te vinden via kapaza enzo dus eens bezien :p

Lagwagon

Legacy Member
Metal gear solid : sons of liberty
Metal gear solid : snake eater.

de ps 2 collectie begint completer te worden:)

Dustar

Legacy Member
Aankopen van januari:

5407886659_fec8cfdf33.jpg

5408504096_8e766e2bfc.jpg

5407890669_a23cc91c96.jpg

Private Joker

Legacy Member
:applause:

Doosje van de SG commander valt nog mee?
Verpakking zal wel in orde zijn geweest vermoed ik.

Waar heb je de RF unit vandaan?

Private Joker

Legacy Member
Redelijk :)

Mijn tijd komt nog, Dustar heeft er al enkele lentes meer opzitten, dus we gunnen de 'ouwe' ook iets hé ;) :p

Dustar

Legacy Member
Private Joker zei:
:applause:

Doosje van de SG commander valt nog mee?
Verpakking zal wel in orde zijn geweest vermoed ik.

Waar heb je de RF unit vandaan?

Mja, de doos is zo-zo. Nuja, 't is de enige die ik tot nog toe tegengekomen ben.
Verpakking was netjes, zoals ik wel verwacht had. En gelukkig heeft de douane alles gewoon doorgelaten.

Die RF unit is van eBay; zijn er nog 4 te koop, moest je interesse hebben. Ik had 10 GBP geboden en 't was meteen in orde. Verkoop is heel goed verlopen.
eBay.be: SEGA Master System RAPID FIRE UNIT - New & Sealed - sms (object 200535507900 eindtijd 22-feb-11 00:10:45 CET)

enne... ben nog jong van geest, daar wegen die lentekes niet tegenop ;-)

Dustar

Legacy Member
vidiot zei:
Deze had ik nog niet gezien...hoe werkt dat, soort '3D-pad' ala Saturn?
Of een rubberen koepeltje met daaronder 4-punts toets? :p

Eén beeld zegt meer dan 1000 woorden:

375037677_be806da07b.jpg


PS: is niet de mijne hoor, heb de afbeelding ergens gevonden.

UnderAttack

Legacy Member
Ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar de leeftijd van de mede forum'ers Is hier ergens een kennismakingstopic? Enkel op het retro gedeelte dan?

vidiot

Legacy Member
Toch een trackballeke. Dacht dat de controller daar niet dik genoeg voor zou zijn...
Leuk hebbeding maar lijkt me nogal voor krampen te zorgen, de plaatsing van de 2 buttons ook. En dan sportspellen...:p
Wat zijn de afmetingen van die controller?

Private Joker

Legacy Member
Het is dus eigenlijk gewoon die biljartbal die zoveel weegt? :p

Dustar

Legacy Member
vidiot zei:
Toch een trackballeke :). Dacht dat de controller daar niet dik genoeg voor zou zijn...

Dat ding is toch tamelijk groot hoor, had het ook niet verwacht toen ik de box opendeed.
Zal toch een cm of 5-6 hoog zijn.

Dustar

Legacy Member
Private Joker zei:
Het is dus eigenlijk gewoon die biljartbal die zoveel weegt? :p

Denk het :)
Voordeel is wel dat, als ik er van het café ehr... "leen", ik makkelijk van kleur kan wisselen.

Private Joker

Legacy Member
Hehe, goed gezien!

Is de witte geen ander formaat dan de andere? :(

Dustar

Legacy Member
Private Joker zei:
Hehe, goed gezien!

Is de witte geen ander formaat dan de andere? :(

Eh... goede vraag. Ik speel af en toe wel eens pool, maar heb er nooit op gelet.

vidiot

Legacy Member
Dustar zei:
Dat ding is toch tamelijk groot hoor, had het ook niet verwacht toen ik de box opendeed.
Zal toch een cm of 5-6 hoog zijn.

Nice, een zwart plastiek dooske met nen bal in...kwa design precies bij de failures onder te verdelen...schitterende aanwinst! :p

Dustar

Legacy Member
vidiot zei:
Nice, een zwart plastiek dooske met nen bal in...kwa design precies bij de failures onder te verdelen...schitterende aanwinst! :p

Naar't schijnt wel ja. Zou vooral voor sport spellen bedoelt zijn, en zelfs daar speelt ie niet zo makkelijk op.
Maar maakt niet zoveel uit; als klein manneke zag ik ze altijd op die promo brochures staan en ik vond ze er "sjiek" uitzien. Wilde toen ooit ene hebben. Met deze dus volbracht.

Private Joker

Legacy Member
photo3ey.jpg


Legend of Wukong

"The History of China is about to rewritten by a thirteen year old boy."
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan