Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Private Joker zei::applause:
Doosje van de SG commander valt nog mee?
Verpakking zal wel in orde zijn geweest vermoed ik.
Waar heb je de RF unit vandaan?
Dustar zei:

vidiot zei:Deze had ik nog niet gezien...hoe werkt dat, soort '3D-pad' ala Saturn?
Of een rubberen koepeltje met daaronder 4-punts toets?![]()
vidiot zei:Toch een trackballeke. Dacht dat de controller daar niet dik genoeg voor zou zijn...
UnderAttack zei:Ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar de leeftijd van de mede forum'ers Is hier ergens een kennismakingstopic? Enkel op het retro gedeelte dan?
Private Joker zei:Het is dus eigenlijk gewoon die biljartbal die zoveel weegt?![]()

Private Joker zei:Hehe, goed gezien!
Is de witte geen ander formaat dan de andere?![]()
Dustar zei:Dat ding is toch tamelijk groot hoor, had het ook niet verwacht toen ik de box opendeed.
Zal toch een cm of 5-6 hoog zijn.

vidiot zei:Nice, een zwart plastiek dooske met nen bal in...kwa design precies bij de failures onder te verdelen...schitterende aanwinst!![]()