Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Exasephiroth

Legacy Member
UnderAttack zei:
Aankopen van deze maand op één foto gezet.
Allen compleet behalve Terranigma, deze mist de handleiding (ben ik naar op zoek).
Nog 2 rpg's te gaan en ik heb alle 'goeie' rpg titels uit europa (i guess).

Hhhhm, pal Terranigma; dat kan geen mooi prijskaartje zijn :p

UnderAttack

Legacy Member
Exasephiroth zei:
Hhhhm, pal Terranigma; dat kan geen mooi prijskaartje zijn :p

Awel, dat viel wreed goed mee Ik heb wat kunnen afdingen daar de handleiding er niet bij zit ;)

BiZi

Legacy Member
red Bulleke zei:
Wat heeft de douane u nu aangerekend als ik zo indiscreet mag zijn?

€ 10 !

En jep, allen NTSC. Maar dat stoort me niet, aangezien er een PAK ntsc only games zijn verschenen voor de NES. En ik heb ook de indruk, dat het op ebay.be niet uitmaakt of het pal of ntsc is.

Ik zet men 50 dubbels in de loop van volgende week op het forum, moest er iemand willen traden!

glenne

Legacy Member
Niet echt retro, maar niet meer te vinden in de winkel.
The legend of Zelda: The Minish Cap. Wou deze al altijd spelen, aangezien deze zich afspeelt voor OoT.

Heb by the way nog 2 games terug gevonden in een kast. Lamborghini American Challenge en Donkey Kong land 2. Heb ook de transfer kabel terug gevonden, deze gebruikte ik vroeger om pokémons te wisselen.

PinkyNTheBrain

Legacy Member
glenne zei:
Niet echt retro, maar niet meer te vinden in de winkel.
The legend of Zelda: The Minish Cap. Wou deze al altijd spelen, aangezien deze zich afspeelt voor OoT.

Ben er deze week ook aan begonnen, geweldig spel imo :) zit net in de 4de dungeon :p

Sir. K

Legacy Member
Dit telt niet zeker?

P3SMUC.jpg


:unsure:

kaythar

Legacy Member
Sir. K zei:
Dit telt niet zeker?

P3SMUC.jpg

:unsure:

Moet kunnen. Retrogames op een PS3. Zo heb ik na vele jaren ook nog eens Golden Axe en wa andere klassiekers gespeeld. Zo geraakt mijn "Gamegat" toch gedeeltelijk opgevuld.

Lagwagon

Legacy Member
Heb mij vandaag toch maar eens een sega master system aangeschaft met 2 games

castle of illusion en enduro racer.

verder voor de ps2 nog shadow of memories gekocht.

Private Joker

Legacy Member
Nog andere games die je zou willen voor je Master System? ;)

Ging net mijn dubbels nog eens deftig opschrijven en op ebay zetten.

Private Joker

Legacy Member
Best voor de ze op Ebay staan hé dan. Minder onkosten voor mij en dan maak ik wel een prijsje. (komen op ebay aan BIN)

Stuur anders eens je email door in pm en dan stuur ik de excel file door met de lijst.

Ringo

Legacy Member
Net een promo exemplaar binnengekregen van Street Fighter - The Movie - The Soundtrack....nog geen idee wat ik daarmee ga doen...

s_kaiba

Legacy Member
Eindelijk eens wat games voor de dreamcast die mijn vrouwke voor mij gekocht heeft ;)
Zijn niet echt de toppers vermoed ik, maar ben wel al tevrede met crazy taxi

Crazy Taxi
ChuChu Rocket
NFL Blitz 2000
Psychic Force 2012
Sega Rally
Snow Surfers
Sonic Adventure
Soul Calibur
Tokyo Highway Challenge
Tomb Raider: De Laatste Onthulling

ook nog wat cube games:

Pokémon XD
RE Code Veronice X

JimmyPatterson

Legacy Member
Toppers qua zeldzaamheid misschien niet (ben daar geen kenner van) maar sega rally, soul calibur, crazy taxi en nfl blitz zijn toch wel erg leuke games:)

s_kaiba

Legacy Member
Als het past test ik ze wel eens uit.
Ben al tevreden dat ik nog andere games heb buiten die 2 sonic's die ik al had :)

Lagwagon

Legacy Member
Soul caliber is imo 1 van de beste fighters ooit.
Voor de rest ken ik alleen crazy taxi , sonic adventure , tomb raider en sega rally echt goed. en die zijn zeker leuk.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan