Exasephiroth
Legacy Member
UnderAttack zei:Aankopen van deze maand op één foto gezet.
Allen compleet behalve Terranigma, deze mist de handleiding (ben ik naar op zoek).
Nog 2 rpg's te gaan en ik heb alle 'goeie' rpg titels uit europa (i guess).
Hhhhm, pal Terranigma; dat kan geen mooi prijskaartje zijn



