Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

red Bulleke

Legacy Member
killyourzone zei:
Zo hoort dat ook! Misschien moet je eens aan een Game Gear beginnen denken (als je die al niet hebt)? ;)

Game Gear heb ik idd ook, maar daar heb ik zo geen emotionele band mee... :) Wss omdat ik nooit een GG heb gehad als kind.

Private Joker

Legacy Member
Near mint Bonanza Bros

cimg3702e.jpg

Master System I en II setje (24 € incl)

cimg3730.jpg

Private Joker

Legacy Member
overcompleet met Nederlandse handleiding, maar de doosjes zijn allemaal aan flarden...

Ik heb die denk ik 2-3 keer dubbel dus zou me verwonderen dat je die nog niet hebt..

BiZi

Legacy Member
Idd, op basis van menne lijst staat hij er ni tussen. Maar lijkt me idd zon common titel. Anyway, hou er voor de zekerheid een mint exemplaartje opzij aub. (mss als we ooit nog eens een ruil/deal doen)

A+

sluysen

Legacy Member
Vandaag ook nog eens wat gekocht

Ridge Racer 64 (compleet, doosje goeie staat, boekje wat ezeloren op 1e blz)
Extreme G (Cart + doos, mindere staat aan hoeken en flapjes)
Tremor Pak (compleet, this thing:http://fotos.marktplaats.com/kopen/1/c4/XNg+tlyQSkYvzmRn1YwnEQ==.jpg)
Doosje + boekje Diddy Kong Racing (hoekjes + flapjes te kort, dacht dat ik de cart had maar blijkbaar niet :()

toch niet superslecht voor 15€

Private Joker

Legacy Member
:p I did it on purpose.

Is dit echter geen schoolvoorbeeld van overcompleet? Er zit iets bij dat erbij hoort, maar er origineel niet in zat.

killyourzone

Legacy Member
The Simpsons: Night of the Living Treehouse of Horror (Game Boy Color, Compleet)
Nes Classics: Ice Climber (GBA, Compleet)

JimmyPatterson

Legacy Member
Private Joker zei:
:p I did it on purpose.

Is dit echter geen schoolvoorbeeld van overcompleet? Er zit iets bij dat erbij hoort, maar er origineel niet in zat.


Dan is overcompleet wel van toepassing:)

BiZi

Legacy Member
Mijn NES pakketje is binnen! + 190 games, waarvan circa 150 die ik nog niet had!

Btw bedankt douane om de doos terug deftig dicht te plakken... zucht.

nesdeal.JPG

nesdeal2.jpg

nesdeal3.jpg

nesdeal4.jpg

vidiot

Legacy Member
BiZi zei:
Mijn NES pakketje is binnen! + 190 games, waarvan circa 150 die ik nog niet had!

Btw bedankt douane om de doos terug deftig dicht te plakken... zucht.
nesdeal.JPG

nesdeal2.jpg

nesdeal3.jpg

nesdeal4.jpg

En daar kwam seks van...

red Bulleke

Legacy Member
Wat heeft de douane u nu aangerekend als ik zo indiscreet mag zijn?

Claudio VO

Legacy Member
red Bulleke zei:
Wat heeft de douane u nu aangerekend als ik zo indiscreet mag zijn?

ik dacht dat hem voor de NES games , 10 euro had moeten betalen. ( standaard )
en voor z'n import SF statue : 150€ :help:

UnderAttack

Legacy Member
Aankopen van deze maand op één foto gezet.
Allen compleet behalve Terranigma, deze mist de handleiding (ben ik naar op zoek).
Nog 2 rpg's te gaan en ik heb alle 'goeie' rpg titels uit europa (i guess).

img7426s.jpg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan