Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kristofb zei:Waar vinden jullie eigenlijk nog rommelmarkten deze tijd van't jaar?![]()


Heist mèt zuigt de kloten, en ik kan 't weten want ik woon er op 200m afnameless zei:In Heist op den Berg is het heel het jaar door rommelmarkt. In de winter zijn het volgens mij wel vooral gewone marktkramers die er staan.

buzzywuzzy zei:Vandaag aangekomen: Probotector compleet!
Van ebay. Deze is onder de 40 euro verkocht geworden, terwijl een identieke aanbieding in de UK een dikke 40 euro gevangen had. Soit, des te beter voor mij natuurlijk
+ 2 games die ik geruild heb met Bamboebahr vorige week. Thanks again, man!
Nu nog de tijd vinden om ze te spelen...![]()

JimmyPatterson zei:De term 'overcompleet' heb ik nooit echt begrepen
Hoe kan iets meer dan compleet zijn?![]()

JimmyPatterson zei:De term 'overcompleet' heb ik nooit echt begrepen
Hoe kan iets meer dan compleet zijn?![]()

red Bulleke zei:OVERCOMPLEET (Betekenis/definitie van)
't Is maar om te zeggen dat qua spelling wel degelijk correct Nederlands is![]()
. 1) Boven het benodigde aantal 2) Boventallig 3) Overtollig 4) Teveel

Ik vroeg het me gewoon af
Bamboebahr zei:Felix is zo'n awesome game
'k zoek het nog altijd voor de NES ^^
red Bulleke zei:Vandaag in de bus, voor GBA en uiteraard overcompleet:
Mario Party Advance
Super Mario Ball

red Bulleke zei:Ik zit momenteel met een onstilbare honger naar GB, GBC en GBA games
Tot zover mijn "sega all the way" voornemen voor dit jaar![]()

Dennoman zei:Heist mèt zuigt de kloten, en ik kan 't weten want ik woon er op 200m af
Ik heb er maar één keer iets gevonden dat de moeite was.
