Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Mja als ge er niks om geeft :) ik zoek altijd tot ik het zo goedkoop mogelijk ergens tegenkom :p

Pyrox

Legacy Member
op een rommelmarkt koop ik toch ook enkel zaken die dirt cheap zijn. maar indoorrommelmarkten zijn meestal niet zo'n succes hé heb ik de indruk? :doh:

killyourzone

Legacy Member
Mortal Kombat 2 (Game Boy classic, compleet)
Monster Max (Game Boy classic, geen inlay)
Mario Power Tennis (GBA, Compleet)

Thorstein

Legacy Member
Rommelmarkten blijven het beste als je graag onder de 5€ limiet per retro spel wil blijven.
De gemiddelde prijzen op ebay zijn belachelijk duur zelfs als cart only.
Gisteren leverde een rommelmarktje dit op:
-SNES
Ms. Pacman (cart only) 2.5€
Super mario all stars + world (cart only) 2.5€
Pilotwings (cart only) 4€
Starwing (cart only) 4€
Tetris Attack (cart only) 5€
-N64
Lylatwars (cart only) 4€
Star wars Schadows Of The Empire (Cart only) 4€

kristofb

Legacy Member
Waar vinden jullie eigenlijk nog rommelmarkten deze tijd van't jaar? :)

nameless

Legacy Member
kristofb zei:
Waar vinden jullie eigenlijk nog rommelmarkten deze tijd van't jaar? :)

In Heist op den Berg is het heel het jaar door rommelmarkt. In de winter zijn het volgens mij wel vooral gewone marktkramers die er staan.

buzzywuzzy

Legacy Member
Vandaag aangekomen: Probotector compleet!
Van ebay. Deze is onder de 40 euro verkocht geworden, terwijl een identieke aanbieding in de UK een dikke 40 euro gevangen had. Soit, des te beter voor mij natuurlijk :D

+ 2 games die ik geruild heb met Bamboebahr vorige week. Thanks again, man!
2011-01-24122701-1.jpg


Nu nog de tijd vinden om ze te spelen... :drool:

Dennoman

Legacy Member
nameless zei:
In Heist op den Berg is het heel het jaar door rommelmarkt. In de winter zijn het volgens mij wel vooral gewone marktkramers die er staan.
Heist mèt zuigt de kloten, en ik kan 't weten want ik woon er op 200m af :p

Ik heb er maar één keer iets gevonden dat de moeite was.

Bamboebahr

Legacy Member
buzzywuzzy zei:
Vandaag aangekomen: Probotector compleet!
Van ebay. Deze is onder de 40 euro verkocht geworden, terwijl een identieke aanbieding in de UK een dikke 40 euro gevangen had. Soit, des te beter voor mij natuurlijk :D

+ 2 games die ik geruild heb met Bamboebahr vorige week. Thanks again, man!

Nu nog de tijd vinden om ze te spelen... :drool:

Np,heb de jouwe ook al eens getest, maar heb gemerkt dat m'n megadrive het nu begeven heeft O_o

red Bulleke

Legacy Member
Vandaag in de bus, voor GBA en uiteraard overcompleet:
Mario Party Advance
Super Mario Ball

Ik zit momenteel met een onstilbare honger naar GB, GBC en GBA games :drool:
Tot zover mijn "sega all the way" voornemen voor dit jaar :)

JimmyPatterson

Legacy Member
De term 'overcompleet' heb ik nooit echt begrepen :unsure:
Hoe kan iets meer dan compleet zijn?:p

PinkyNTheBrain

Legacy Member
JimmyPatterson zei:
De term 'overcompleet' heb ik nooit echt begrepen :unsure:
Hoe kan iets meer dan compleet zijn?:p

Der zal een beetje kwijl van hem bijzitten ook :unsure:

JimmyPatterson

Legacy Member
red Bulleke zei:
OVERCOMPLEET (Betekenis/definitie van)

't Is maar om te zeggen dat qua spelling wel degelijk correct Nederlands is :)


Ik weet voor wat de term staat hoor maar hoe kan een game dat nu zijn? Behalve de spullen die erbij zitten, lijkt het me straf dat hij er allerlei extra's heeft bijgegooid:p.


1) Boven het benodigde aantal 2) Boventallig 3) Overtollig 4) Teveel


Dus er zit 'teveel' bij de game?:p

Ik wil trouwens geen afbreuk doen aan uw aankopen ofzo hé :unsure: Ik vroeg het me gewoon af:)

red Bulleke

Legacy Member
Vandaag afgehaald in 't postkantoor, komende van PrivateJoker via ebay:
Opnieuw beiden gameboy games:
Felix the Cat
TMNT II

Bamboebahr

Legacy Member
Felix is zo'n awesome game :)
'k zoek het nog altijd voor de NES ^^

red Bulleke

Legacy Member
Bamboebahr zei:
Felix is zo'n awesome game :)
'k zoek het nog altijd voor de NES ^^

Ziet er inderdaad een leuke game uit. Straks eens in mijn gameboy proppen zie.
Die nes versie is blijkbaar ni makkelijk te vinden....

killyourzone

Legacy Member
red Bulleke zei:
Vandaag in de bus, voor GBA en uiteraard overcompleet:
Mario Party Advance
Super Mario Ball

:niceone: Mario Ball wil ik ook zeker nog hebben, lijkt me echt een cool spel. Mario Party wil ik op zich ook maar dat hoeft niet echt. ;)

red Bulleke zei:
Ik zit momenteel met een onstilbare honger naar GB, GBC en GBA games :drool:
Tot zover mijn "sega all the way" voornemen voor dit jaar :)

Zo hoort dat ook! Misschien moet je eens aan een Game Gear beginnen denken (als je die al niet hebt)? ;)

Lagwagon

Legacy Member
Dennoman zei:
Heist mèt zuigt de kloten, en ik kan 't weten want ik woon er op 200m af :p

Ik heb er maar één keer iets gevonden dat de moeite was.

dat is dan toch al meer dan dat ik er heb gevonden;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan