Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wandering

Legacy Member
PinkyNTheBrain zei:
En wat hebt ge daar voor mogen neertellen als ik vragen mag? :D

Voor het SNES pakket en GB pakketje samen 100 euro.
Ik wist enkel van het SNES pakket, maar toen zei de verkoper dat er ook nog een gameboy met wat spellen bijzaten. Geen idee van wat dat inhield, maar dat was dus ook nog een aangename verrassing. Bij de SNES wist ik niet dat de converter, super mario world en starwing erbij zaten.

De spellen zijn echt completer dan compleet (zelfs incl. de kassabonnetjes). De maps zijn niet afgesleten. Me = happy.

GB player 13 incl. en de opbergdoos 11 incl.

Niet slecht dus :)

junglist_clint

Legacy Member
Amaai mooi lot. Veel toppers en zeer goede staat. Heb je alles in 1 keer gekocht (ook N64 en GC)?

Lagwagon

Legacy Member
voor de psx

Ronaldo v football
all star soccer
fade to black
digimon


voor 10 euro


voor de n64

super mario 64 cart only

en dan van mijn collega nog wat games gekregen voor de ps 2

fifa 2007
fifa 2009
champions league 2004-2005
fifa street 2

walid

Legacy Member
Ja, Japanse Artwork is echt :drool::drool: Groot verschil bij US & PAL games^^
Mijn verzameling is grootendeels Japans van Squaresoft/Enix.

@ Ringo,
je kunt deze best kopen van andere verzamelaars op collectors fora.
Of Ebay ^^ Alhoewel YahooJapan een groter aanbod heeft(en goedkoper), als je een goede tussenpersoon vindt.
Ik zelf heb nog een tweedehands FF tactics bundle te koop moest je intresse hebben (check men site)

Grts

Jayvie

Legacy Member
kristofb zei:
Dat artwork is toch echt :love:
Ik merk aan je site dat je toch vooral voor JP stuff gaat?

Als ik mij niet vergis, gaat walid voor Square/Enix stuff :) (ja, toevallig is hier wel een groot deel enkel JP van, maar denk niet dat hij enkel voor die JP spullen gaat?)

walid

Legacy Member
Er staan een paar op Ebay hoor (nieuw & tweedehands)

Ikzelf heb €650 betaald voor alle 3 inc. verzending.
Natuurlijk nieuw en nooit open gedaan.

@ Jayvie
Idd ik heb ook PAL games maar op deze speel ik^^
Grootendeels PSX & PS2

TOMMYGUN

Legacy Member
Rommelmarktje gedaan:

Zelda: A Link to the past
Super Mario World
TMNT in time
Double Dragon 5
Donky Kong Country 3
Street Fighter Alpha 2
Super Star Wars
Super Ghouls and Ghosts (boxed)
Plok (boxed)
Mortal Combat 3

Allen voor de snes

Dennoman

Legacy Member
Nice, serieus wat die cart only al rap €15 gaan.

SFA 2 zelfs €20-25

TOMMYGUN

Legacy Member
Idd, die was voor 20 euro van mij, donky kong 3 was ook wel duur 25 euro. Maarja de exames zijn voorbij en ik wou mezelf eens verwennen.

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Dan hebt ge precies redelijk wa geld neergeteld? Allemaal van een opkoper gekocht ofzo?

TOMMYGUN

Legacy Member
Nee, hij heeft op 2de hands.be gestaan en gaat dikwijls naar enkele rommelmarkten. Al bij al heeft het me zo'n 140 euro gekost. Sommige zijn goedkoper dan de andere, andere weer duurder.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan