Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jayvie

Legacy Member
Die is elke woensdag in GC Klein Boom, al verschrikkelijk lang trouwens (aangezien ik er 20 jaar geleden met de mama en papa al naartoe ging)

Lagwagon

Legacy Member
Vandaag een psx ontvangen + 2 dual shocks + memory card + v rally 2

rolforf

Legacy Member
Metroid + handleiding (NES)
Golden Sun (GBA)
Magical Quest (SNES)
Lost Vikings (SNES)
NBA Jam T.E. (SNES)

voor 20€. Er bestaan betere deals, maar ben echt content van Metroid, die moest ik gewoon hebben!!

septentrio

Legacy Member
Deze week eindelijk aangekregen :)
PAL versie met enhanced audio voor mega-cd.

utf-8BSU1BRzAxOTYuanBn.jpg

septentrio

Legacy Member
Was net te laat voor de second run (sneller uitverkocht dan ik verwacht had...), maar sign me up for the third run (is al geconfirmeerd, opnieuw plastic clamshell).

Deze laat ik sealed. De eerste run gaat nu al voor 100 tot 150 euro op ebay :D

Private Joker

Legacy Member
Heb er één voor 185+ zien gaan ook.

Ze zouden er beter mee stoppen na die derde run dan toch...

Sir.Sleepalot

Legacy Member
Wat kost zo'n Pier Solar nieuw (zoals je ze kon bestellen op de site)? En hoe kunnen de verschillende runs van elkaar onderscheiden worden?

septentrio

Legacy Member
Op zich maakt het niet veel uit, de first run met manual in kleur, enhanced audio mega-cd, goodies,... zal altijd gelimiteerd blijven. Er zijn in totaal ongeveer 200 posterity editions, en van de classic edition zijn er ongeveer 800 per region, wat een totaal maakt van zo'n 2500 stuks.

Second run staat geconfirmeerd op 2400 stuks.

septentrio

Legacy Member
Sir.Sleepalot zei:
Wat kost zo'n Pier Solar nieuw (zoals je ze kon bestellen op de site)? En hoe kunnen de verschillende runs van elkaar onderscheiden worden?

Mijn PAL first run classic edition heeft mij 35 dollar gekost, of dus zo'n 25 euro.

First run = manual in kleur, enhanced audio cd,...
Second run = plastic clambshell, geen audio cd, manual in b&w,...

septentrio

Legacy Member
Second run is idd reprint editie.

Deze verscheept midden februari. Third run nog geen data beschikbaar, maar zal wel nog een eindje duren denk ik. Je registreert je best op het forum, dan krijg je de newsletter binnen.

Claudio VO

Legacy Member
Sir.Sleepalot zei:
Dus de 'order now' op Pier Solar, the Ultimate MegaDrive/Genesis RPG! is al voor de derde run?
Misschien toch eentje bestellen :)

Edit: net gezien dat er 'Sold out' bij productkeuze staat.

septentrio zei:
Second run is idd reprint editie.

Deze verscheept midden februari. Third run nog geen data beschikbaar, maar zal wel nog een eindje duren denk ik. Je registreert je best op het forum, dan krijg je de newsletter binnen.

ik zou er ook 2 moeten bestellen :s

en ik volg het een beetje op Facebook


eigenlijk noemt het game : PierSolar and the great architects

mazonemayu

Legacy Member
GBA

-aria of sorrow
-harmony of dissonance

beiden compleet in de doos met boekjes vr €22 verzending inclusief. koopje van de week ;)

s_kaiba

Legacy Member
effe bezig met alles deftig te klasseren en hier zijn de laatste nintendo aankopen:

Game Boy

Killer Instinkt (boekje)
Mario & Yoshi (boekje)
Shadow Worriors
International Football
The Legend Of Zelda Liks Awakening
Terminator 2
Tazmanian Devil Island Chase

SNES

International Tennis Tour
NES

Double Dragon
Ghost N Goblins
Ghostbusters II
Gremlings 2
Gunsmoke
Metroid
Mission Impossible
Pinball
Popeye
Reygar
Robocop
Top Gun
To The Earth
Wrestle Mania

GC

1080°: valance (geen boekje)
Bloodrayne
F-Zero GX
Soulcalibur II

de gameboy en nes games zijn allemaal card only :(
Nu nog eens bezig houden met ps1 en ps2 stuff.

BiZi

Legacy Member
BiZi zei:
Hehe, iedereen welkom :)
I'll take pics, once they arrive...

Transportkosten kwamen op circa 175 USD, priority with tracking nr.
Zal een doos van circa 20 kilo zijn.

Heb al eens een groot pakket van die gast gekocht en had toen geen problemen. Heb toen 25 euro doane kosten moeten betalen voor circa 125 games. Maarja, daar kan ik nu niet vanuit gaan.

Soit fingers crossed, heb de laatste tijd wa pech met de retro stuff, dus ben wa sceptisch geworden :)

I'll keep you updated!

FYI
Pakketje staat bij de douane... eens benieuwd hoe lang ze nu gaat trekken en hoeveel ze er random gaan op plakken.

Effectieve verzending van postkantoor in Chicago tot BE customs = 3 dagen. Not bad voor USPS priority.

red Bulleke

Legacy Member
BiZi zei:
FYI
Pakketje staat bij de douane... eens benieuwd hoe lang ze nu gaat trekken en hoeveel ze er random gaan op plakken.

Effectieve verzending van postkantoor in Chicago tot BE customs = 3 dagen. Not bad voor USPS priority.

Daar ben ik nu ook curieus naar zie :)

mazonemayu

Legacy Member
GBA castlevania circle of the moon PAL, compleet
€8, toch weer n dealtje
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan